اگر اسب دوم را در تصویر تشخیص دهید، جزو ۱ درصد تیزبین جهان اید!


تست قدرت دید با اسب دوم: معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

این تصویر معمایی قدرت تمرکز، دقت و بینایی شما را به چالش می کشد تا تایگر را در جنگل پیدا کنید. وب سایت دسان برای بار اول این تست را ارائه داده است. این سخت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. سختی آن هم به این دلیل است که در این اثر هنری نه یک بلکه دو ببر یا تایگر وجود دارد که شناسایی یکی راحت، اما آن دیگری برای ۹۹ درصد کسانی که این تصویر را می بینند مشکل است. با تست قدرت دید با اسب دوم با مجله خبری چشمک همراه باشید.

این آزمون ها سبب افزایش عملکرد مغز می شود. افزایش عملکرد مغز در افزایش قدرت، تمرکز و دقت نقش اصلی را ایفا می کنند. به این ترتیب در بلند مدت می توان با مغزی روبرو بود که جزئی نگر است و مسائل را به راحتی فراموش نمی کند.

بیشتر بخوانید: معمای غذای گمشده: چه اتفاقی برای غذای این خانم افتاده است!؟

تست قدرت دید با اسب دوم

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

توهمات نوری اغلب فقط کمی سرگرم کننده هستند، اما برای دانشمندان نیز ارزش واقعی دارند. پازل های مغزی به محققان کمک می کند تا بر عملکرد درونی ذهن و نحوه واکنش آن به محیط اطراف، احاطه پیدا کنند. در سال ۲۰۱۷، دانشمندان کیم رانسلی و الکس او. هولکامب، از دانشگاه سیدنی، اهمیت توهمات را برای درک ما از مغز برجسته کردند.

این زوج در The Conversation نوشتند: توهمات نوری و تصاویری شبیه اسب امروز، به ما نشان می دهد که ما به واقعیت دسترسی مستقیم نداریم. آنان به این نتیجه رسیدند که مغز به جای ارائه اطلاعات، از چشمان به مانند دوربین استفاده می کند و تلاش می‌کند تا مشخص کند چه چیزی در خارج وجود دارد. وقتی اطلاعاتی که وارد چشم می شود مبهم است، مغز باید حدس های دقیقی بزند. اما ما با کاهش فعالیت های مغزی مانع از عملکرد صحیح مغز می شویم. به طوری که در نهایت مغز می تواند پدیده های بزرگتر ا تنها تشخیص دهد و از دیدن جزئیات ناتوان شود.

در این تصویر دو اسب یا horse حضور دارند. شما باید بتوانید اسب دوم را مورد شناسایی قرار دهید. البته ممکن است اسب دوم، واقعی نباشد. شما باید هر احتمالی را در نظر بگیرید. اینجا قدرت دید و تمرکز شما حرف اول را می زند.  اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست قدرت دید با اسب دوم نگاه کنید.

شاید بپسندید:تست مغز: چند زن در این تصویر وجود دارد!؟

تست قدرت دید با اسب دوم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت دید با اسب دوم

کسانی که به دنبال سرنخ هستند باید به تنه اسب اصلی به نیمه تنه عقب توجه کنند. به پوست اسب با تمرکز بیشتر نگاه کنید و خطوط. ایا متوجه چیزی شدید؟

.

.

.

.

.

.

.

وقتی نگاه دقیق تر به تنه اسب نگاه کنید horse را خواهید دید که بر روی بدن ببر اصلی دیده می شود.

به تصاویر دقت کنید.

شاید بپسندید: با پیدا کردن ۵ تفاوت دو تصویر دخترک، اثبات کن که دقیقی!

پاسخ تست قدرت دید با اسب دوم

امیدوارم از تست قدرت دید با اسب دوم استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت شنیدنی نه خانی آمده نه خانی رفته | داستان مرد فقیری که در خیالاتش هم فقیر بود!

چیستان: کدام کلمه پنج حرفی است که با اضافه شدن دو حرف به آن کوتاه تر می شود!؟

عددی که باید جایگزین علامت سوال شود را پیدا کن!

چیستان: استخری کوچک است با دو دیوار دور آن، یکی سفید و نرم و دیگری تیره و سفت!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=اگر-اسب-دوم-را-در-تصویر-تشخیص-دهید،-جزو-۱-درصد-تیزبین-جهان-اید!