لاغر شدن شکم و پهلو در دو هفته + روش

لاغر شدن شکم و پهلو: در مورد فواید آب نارگیل هر چه بگوییم کم گفته ایم اما مهم ترین و پراهمیت ترین خواص آب این میوه استوایی تاثیر فوق العاده و باورنکردنی آن در صاف شدن شکم است. آب نارگیل یکی از بهترین راه ها برای مراقبت از سیستم گوارش می باشد و همچنین یک معجون سالم برای داشتن شکم صاف می باشد . در ادامه این بخش از تناسب اندام و تغذیه علاوه بر خواص آب نارگیل برای پوست و رفع استرس به بخش تناسب اندام و تغذیه آن اشاره خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: ۱۲ معجزه چای کوهی برای لاغری و کاهش وزن!

فواید آب نارگیل برای صاف شدن شکم در مدت کوتاه

بله ! درست خواندید . شما با استفاده از آب نارگیل به سرعت و آسانتر کاهش وزن را تجربه خواهید کرد . اگر می خواهید چندین کیلو گرم از وزنتان را کاهش دهید می توانید آب نارگیل را بجای نوشیدنی های شیرین جایگزین نمایید .

این یک نوشیدنی طبیعی است که کم کالری است و می تواند شما را تا حدودی سیر نگه دارد . بنابراین شما یک لیوان از این نوشیدنی طبیعی بخورید زیرا به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید .

 بدن شما را هیدراته نگه می دارد

لاغر شدن شکم و پهلو، آب نارگیل نیز می تواند بدن را هیدارته نگه دارد . این نوشیدنی به شما کمک خواهد کرد که انرژی خود را بازیابی نمایید و مایع موجود در بدنتان را در تعادل نگه دارید .

به همین دلیل توصیه می شود که از این نوشیدنی مغذی قبل و بعد از تمرین استفاده نمایید .

توجه : آب نارگیل همچنین یک انتخاب عالی برای جلوگیری از اسهال می باشد .

لاغر شدن شکم و پهلو

 آب نارگیل ، تثبیت کننده فشار خون

اغلب از آب نارگیل برای تنظیم فشار خون استفاده می شود . نوشیدن آب نارگیل می تواند در کاهش فشار خون سیستولیک به میزان ۷۱٪ و فشار خون دیاستولیک به میزان ۲۹٪ کمک کند.

 روشن و درخشان کننده پوست با آب نارگیل

لاغر شدن شکم و پهلو، از آنجایی که آب نارگیل غنی از آنتی اکسیدان هاست ، می تواند به راحتی سموم را نیز از بین ببرد و مواد غذایی حیاتی را فراهم سازد .

علاوه بر این ، شما می توانید آب نارگیل را روی صورتتان اعمال کنید و می تواند آلودگی ها و ناخالصی های روی پوست را از بین ببرد و پوست زیبا و سالم تر داشته باشید .

 کاهش استرس و خستگی با آب نارگیل طبیعی

آیا شما به طور منظم استرس دارید؟خب ، جالب است که بدانید اب نارگیل حاوی طیف گسترده ایی از ویتامین B است و می تواند از استرس جلوگیری کند و میزان آنرا به حداقل برساند .

همچنین منیزیم مسئول تولید سروتونین است که در نبود این مواد معدنی ، افسردگی زیادی را تجربه خواهید کرد . بنابراین از آب نارگیل برای کاهش میزان افسردگی نیز می توانید استفاده کنید .

لاغر شدن شکم و پهلو، آب نارگیل از ۹۵ درصد آب و تنها ۵ درصد از نارگیل تشکیل شده است و با نوشیدن آن ، مایعات بدن شما تامین خواهند شد .

مهم ترین خواص و فواید آب نارگیل

این مایع منبع طبیعی سیتوکینین ها و هورمون های گیاهی است که برای سلامتی بسیار مفید هستند . آنها به مبارزه با تقسیم سلولی و علائم پیری کمک می کنند . آب نارگیل همچنین خطر ابتلا به بیماری هایی مانند سرطان را کاهش می دهد.

لاغر شدن شکم و پهلو

 چگونه برای صاف شدن شکم آب نارگیل تهیه کنیم ؟

لاغر شدن شکم و پهلو، اگر شما آماده استفاده از آب نارگیل هستید و می خواهید آنرا تهیه کنید ، توصیه می شود که دستورالعمل زیر را انجام دهید .

مواد لازم :

۴ فنجان آب (۱ لیتر)

۲ فنجان نارگیل رنده شده بدون شیرین (۲۰۰ گرم)

۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای خام

طرز تهیه :

نارگیل رنده شده را به آب اضافه کنید و به مدت نیم ساعت اجازه بدهید تا در داخل آب بماند . مخلوط را در یک بطری بریزید و سپس ۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای خام را اضافه کنید . سپس بطری را کاملا تکان دهید تا شکر در بطری کاملا حل شود . اینک آب نارگیل برای میل شما آماده است و می توانید آنرا خنک بنوشید.

بیشتر بخوانید: با کمک استراتژی های کاهش وزن، به راحتی کاهش وزن غیر قابل بازگشت داشته باشید!

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=لاغر-شدن-شکم-و-پهلو-در-دو-هفته-+-روش