در تصویر چند آهو به خوبی استتار کرده اند، آیا می توانید آنها را شناسایی کنید!؟


تست قدرت بینایی با آهوها: بسیاری از حیوانات در هنر استتار متخصص هستند. این حیوانات با استفاده از این توانایی ذاتی، به پنهان کردن خود در طبیعت می پردازند. آنان با ترکیب خود با طبیعت خود را از دسترس حیوانات شکاری محفوظ می دارند. البته گاهی هم حیوانات شکاری از استتار برای نزدیک شدن به طعمه استفاده می کنند. در تست قدرت بینایی با آهوها شما باید بتوانید تمام آهوهای تصویر را در ۱۰ ثانیه تشخیص دهید.

استتار این حیوانات می تواند یک آزمایش عالی برای توانائیهای شناختی شما باشد. ما در مجله خبری چشمک، خوانندگان خود را به عنوان کارشناسان چالش می شناسیم. به همین دلیل هر روز تصاویر معمایی متعددی را در این وب سایت منتشر می کنیم. شما در این بازی های فکری می توانید، قدرت بینایی، دقت و تمرکز خود را آزمایش کنید؟ در تست قدرت بینایی با آهوها هم یک تصویر جالب از استتار چندین آهو برای شما به اشتراک گذاشته ایم. تنها در خاطرتان باشد که برای حل تصویر تنها ۱۰ ثانیه فرصت دارید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

شاید بپسندید: واقع گرا هستی یا رویا پرداز | در نگاه اول چه چیز تصویر نظرت رو جلب کرد!؟

تست قدرت بینایی با آهوها

استتار حبوانات گیج کننده هستند. همین مسئله باعث شده است تا برخی از عکسان عکس های خود را برای به چالش کشیدن قدرت دید در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. در تصویر مربوط به تست قدرت بینایی آهو شما با استتار آهوان زیبایی روبرو هستید. یکی از آهوها به خوبی در تصویر مشخص است. اما چند آهوی دیگر نیز در تصویر حضور دارند که تنها یک چشم تیزبین قادر به شناسایی آنها می باشد.

 آیا شما می توانید در کمتر از ۱۰ ثانیه همه آنها را شناسایی کنید. این آهوها به خوبی خود را با محیط ترکیب کرده اند و شناسایی آنها به آسانی نیست. مجله خبری چشمک این تصویر معمایی زیبا را به اشتراک گذاشته است. شما می توانید این تصویر را شناسایی کنید. اگر بتوانیددر ۱۰ ثانیه این کار را انجام دهید، قدرت تمرکز و بینایی شما عالی است. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید!

شاید بپسندید: سوال ریاضی: اگر A+B=50 و A-B=30 باشد پاسخ عبارت B/A=؟ چند می‌شود!؟

تست قدرت بینایی با آهوها

 

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با آهوها

همانطور که اشاره شد حل تست قدرت بینایی با آهوها آسان نیست. این تست یک معمای تصویری گیچ کننده است. چرا که شناسایی آهوهای تصویر سخت است. تنها یک درصد افراد می توانند این تصویر را شناسایی کنند.

ممکن است شما از جمله کسانی باشد که نتوانسته اید آهوهای پنهان تصویر را شناسایی کنید. این موضوع نباید باعث نگرانی شما شود. احتمالا شما هنوز نتوانسته اید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با انجام منظم تست ها و بازی های فکری می توانید توانائیهای شناختی خود را توسعه دهید. در پایان تصویر علامتگذاری شده آهوها را با شما به اشتراک می گذاریم.

شاید بپسندید: کدام خوراکی است که بیرون آن را دور می اندازید و داخلش را می پزید. بعد بیرون را می خورید و داخلش را دور می ریزید!

جواب تست قدرت بینایی با آهوها

امیدوارم از تست قدرت بینایی با آهوها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید برایتان جالب باشد

به خانواده کمک کنید تا چتر را در این تصویر جنگلی پیدا کنند!

سوال هوش: برای ماهی در تصویر دوم چه اتفاقی افتاده است!؟

در یک نگاه قبل از آنگه گرگ به گله بزند، آن را شناسایی کنید!

تفاوت های دو تصویر مردی که میخاد بره خواستگاری را پیدا کن!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=در-تصویر-چند-آهو-به-خوبی-استتار-کرده-اند،-آیا-می-توانید-آنها-را-شناسایی-کنید!؟