در ۵ ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها پیدا کنید!


آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت: بر اساس مطالعات عصب‌شناسی، انجام بازی‌های واژه‌ای مانند این از نظر علمی برای مغز مفید است. در اینجا، ما یک پازل بصری داریم که به معنای واقعی کلمه مغز شما را به فعالیت وادار می کند. بنابراین بعد از یک روز کاری خود در حالی که مشغول استراحت هستید و ببینید آیا می توانید آن را حل کنید.

آزمون شناسایی حروف متفاوت مغز شما را ورزش داده و توانائیهای شناختی شما را افزایش می دهد. درآزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت شما در کمتر از ۱۰ ثانیه حروف متفاوت را در میان حروف Y پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت همراه باشید.

شاید بپسندید:یکی از حیوانات فانتزی را انتخاب کن تا بگم بهترین ویژگی شخصیتی ات چیه!؟

آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت

تصویر زیر دریایی از حروف Y را در آرایه ای از رنگ های مختلف نشان می دهد و آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت همه حروف یکسان به نظر می رسند. حرف Y که ردیف به ردیف تکرار می شود. اما آیا واقعا همه آنها یکسان هستند؟ در میان حروف Y در آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت، چند حرف متفاوت پنهان شده دیده می شود. آیا می توانید آنها را پیدا کنید؟

۱۰ ثانیه وقت بگذارید و تمام حروف را پیدا کنید. اگر فقط یک یا دو مورد را پیدا کردید، مطمئنید که همه آنها را پیدا کرده اید؟ وقتی فکر می‌کنید همه آنها را پیدا کرده‌اید. در اینجا یک نکته مفید وجود دارد: در حالی که می‌توانید حروف را ردیف به ردیف پیمایش کنید، می‌توانید به‌صورت مورب به دنبال نوارهای رنگی پیمایش کنید، که ممکن است به شما کمک کند. اگر آماده هستید به تصویر مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت نگاه کنید!

شاید بپسندید:فقط ۶% از افراد در ۷ ثانیه گل های متفاوت را پیدا می کنند!

آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت

قبل از آنکه به پاسخ آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت بپردازیم. اینجا یک راهنمایی دیگر هم برای شما داریم. در این تصویر بیش از یک حرف متفاوت وجود دارد. در کل سه حرف در این تصویر وجود دارد: این حروف عبارتند از  X، V  و T .

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت: اگر تاکنون نتوانستید حروف متفاوت را پیدا کنید به تصویر ذیل مراجعه کنید.

شاید بپسندید:سوال هوش: با دلیل بگو که احتمال زنده ماندن کدام مرد بیشتر است!؟

جواب آزمون شناسایی حروف متفاوت

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی حروف متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر این عبارت ریاضی را با حرکت دادن یک چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!

آزمون قدرت تمرکز: تفاوت های دو تصویر میمون بامزه را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید!

کدام درب شما را جذب کرد | با خواندن تفسیر انتخاب‌تان، خود را بهتر بشناسید!

اگه تیز و زبلی ۳ تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=در-۵-ثانیه-حرف-های-متفاوت-را-بین-Y-ها-پیدا-کنید!