با شناسایی گرگ در کمین بزها اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

سوال تصویری با شناسایی گرگ: یک عکاس حیات وحش موفق شده است تا تعداد زیادی عکس از پارک ملی حیات وحش ریو مورا بگیرد. در این عکس ها از یک گوزن در حال چریدن در اطراف یک رودخانه در پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در نیومکزیکو، ایالات متحده عکس گرفته شده بود. در عکسی که یک شیر کوهی در کوین گوزن بود. جایی در پشت سر این گوزن، یک شکارچی پنهان شده بود؛ یک شیر کوهی که منتظر فرصت عالی برای حمله بود. در عکسی دیگر چند بز که مشغول چریدن هستند و متوجه عکاس شده بودند، به اشتراک گذاشته شده است.

به نظر می رسد که این بزها از حضور یک شکارچی خطرناک بی خبر هستند و تنها حواس شان به عکاسی است که مشغول عکس گرفتن از آنهاست.  استتار باورنکردنی گرگی که در کمین این بزها، نکته جالب این تصویر است. مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین پازل ها و تست ها با شماست. بر همین اساس در تست قدرت دید با گرگ اگر بتوانید در کمتر از ۱۰ ثانیه گرگ کمین کرده را شناسایی کنید، دارای قدرت بینایی، دقت و تمرکز عالی هستید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناسایی گرگ همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: اگر تیزبین باشی ۱۳۹ رو در یک نگاه پیدا می کنی!

سوال تصویری با شناسایی گرگ

عکس بزها و گرگ اخیرا توسط پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است. این عکس که در اکتبر ۲۰۱۹ گرفته شده است، توسط یک دوربین حرفه ای به عنوان بخشی از یک پروژه نظارتی از حیات وحش طبیعی این منطقه گرفته شده است.پناهگاه ملی حیات وحش ریو مورا در حساب فیس بوک از مردم خواسته تا این گرگ درنده را جستجو کنند. در متن آمده است:«امروز لحظه ای به جستجوی گرگ پنهان که این بزها را تعقیب می کند، اختصاص دهید.»

این معمای شگفت انگیز هزاران «لایک» و نظر جمع آوری کرده است. همچنین راه خود را به دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند ردیت و توییتر باز کرده است، جایی که بسیاری تلاش کردند تا گرگ را پیدا کنند. اما در بیشتر موارد، عده کمی توانستند این گرگ را پیدا کنند. آیا شما می توانید این گرگ را در ۱۰ ثانیه شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیک از این دو زن عصبانی همسر مرد است!؟

سوال تصویری با شناسایی گرگ

.

.

.

.

.

.

 

 

 

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناسایی گرگ

احتمالا توانسته باشید این حیوان شکارچی را پیدا کرده باشید. به شما تبریک می گوئیم. قدرت دید شما به اندازه یک عقاب قوی است. اگر هم پیدا نکرده باشید نگران نباشید. ما در مجله خبری چشمک پاسخ را ارائه کرده ایم. شما با انجام منظم بازی های فکری می توانید قدرت تمرکز و دقت خود را افزایش دهید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناسایی گرگ: چقدر طول کشید تا گرگ را در این عکس پیدا کنید؟ با استفاده از بخش نظرات مجله خبری چشمک به ما اطلاع دهید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اولش را برداریم یکی از برندهای مشهور نوشت افزار می شود!؟

پاسخ شناسایی گرگ

امیدوارم از سوال تصویری با شناسایی گرگ استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر در یک نگاه نکته یا اشتباه تصویر را پیدا کنی، نابغه ای!

پاسخ عبارت ریاضی تصویر چند است!؟ | فکر نکن ساده است!

در یک نگاه آدم فضایی تصویر رو پیدا کن!

با جابجایی ۲ چوب کبریت، یک عبارت ریاضی صحیح درست کن!

نوشته با شناسایی گرگ در کمین بزها اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه! اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-شناسایی-گرگ-در-کمین-بزها--اثبات-کن-چشمات-مثل-عقاب-تیزه!