تفاوت های دو تصویر خرس فانتزی را پیدا کنید!

آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید ۳ تفاوت دو تصویر خرس فانتزی را در کمتر از ۷ ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید.

این موفقیت مستلزم دقت، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی همراه شوید.

باید گفت که برای حل آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی که سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است، باید تمام حواس خود را فعال کنید. طراح و سازنده آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی با توجه به نظراتی که ذیل این تصویر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد، معتقد است که تنها ۱۸ درصد از اشتراک کنندگان توانستند در تلاش اول تمام ۳ تفاوت موجود میان دو تصویر خرس فانتزی را شناسایی کنند.

آیا آماده هستید که یک رکورد جدید را در انجام چنین آزمون هایی ثبت کنید؟ پس با آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدامیکی داندانپزشک نیست!؟ | در یک نگاه متوجه بشی نابغه ای!

آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی

باید آنچه که شما در آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی با آن روبرو هستید: باید در کمتر از ۷ ثانیه ۳ تفاوت میان این دو تصویر خرس فانتزی را پیدا کنید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید ۳ تفاوت را پیدا کنید. همانطور که اشاره شد شما فقط ۷ ثانیه فرصت دارید تا پیروز شوید! زمان شما از هم اکنون شروع شد.

شاید بپسندید: با پیدا کردن الگوی عبارت ها، پاسخ عبارت ۸+۵+۱=؟؟ را بدست آورید؟

آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی

در صورتی که ۳ تفاوت دو تصویر از خرس فانتزی را در ۷ ثانیه پیدا کردید به شما تبریک می گوئیم. فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. لذا اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، طبیعی است. پس می توانید دوباره تلاش کنید تا تفاوت ها را پیدا کنید. می دانیم که آزمون به این راحتی نبود، اما مهم این است که شما تلاش کردید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی: تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده اند. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده، این تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: باهوشا بگن: کوله پشتی که داخلش چاقو هست، مال کدومیکی از دانش آموزاست!؟

پاسخ شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی

امیدوارم از آزمون شناخت تفاوتهای تصویر خرس فانتزی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

اگر گربه ای که با بقیه فرق داره را در یک نگاه پیدا کنی، نابغه ای!

داستان چوپان راستگو | حکایت چوپان راستگویی که رفتار مردم او را به چوپان دروغگو تبدیل کرد!

قدرت تمرکزت رو با پیدا کردن عدد ۲۸ ارزیابی کن!

 یک پروانه انتخاب کن تا بگم نسبت به رابطه دوستی وفاداری یا برعکس!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=تفاوت-های-دو-تصویر-خرس-فانتزی-را-پیدا-کنید!