تفریحات کیش برای کودکان + معرفی ۱۳ تفریح مناسب بچه ها


در این مقاله سایت کیش تفریحات، به معرفی تفریحات مناسب کودکان در کیش می پردازیم. برای خیلی از گردشگران جزیره کیش سوال یا به نوعی دغدغه است که آیا سفر به جزیره کیش به همراه کودک نیز امکانپذیر است؟ و آیا اساسا به ما خوش میگذرد؟ پاسخ ما به این سوال مثبت است. قطعا جزیره کیش که مهم ترین مقصد توریستی در کشور به شمار می رود برای این موضوع مهم تمهیداتی اندیشیده است. در ادامه با ما همراه باشید تا مناسب ترین تفریحات کیش برای کودکان را به شما معرفی کنیم.

فهرست محتوایی

کدام یک از تفریحات کیش برای کودکان مناسب است؟

قطعا شعار “کیش، بهشت خانواده ها” دور از واقعیت نیست. به همت سازمان منطقه آزاد کیش بسیاری از تفریحات جزیره کیش با نگاه خاص و ویژه به مقوله کودکان طراحی شده اند. در ادامه به معرفی بهترین تفریحات کیش برای کودکان طبق جمع بندی نظرات گردشگران طی چند سال تجربه در این حوزه خواهیم پرداخت.

تفریحات کیش برای کودکان

معرفی ۱۳ مورد از تفریحات کیش برای کودکان

بسیاری از تفریحات مناسب بچه ها در کیش طراحی شده اند. البته ممکن است برخی را دوست داشته باشید و برخی را مناسب ندانید ولی این لیست با توجه به سلایق مختلف تدوین شده و می تواند راهنمای تفریحات برای کودکان در کیش باشد. انتخاب با شماست که کدام یک از تفریحات زیر را برای کودک دلبندتان انتخاب کنید.

پارک ژوراسیک کیش (تم پارک سنتر کیش):

یکی از تفریحات کیش برای کودکان تم پارک سنتر کیش است. این مجموعه شامل دو قسمت ژوراسیک پارک و مجیک پارک می باشد. ژوراسیک پارک در واقع شبیه سازی دایناسورها و موجودات ماقبل تاریخ هست که برای تمامی کودکان و حتی بزرگسالان جذابیت ویژه ای دارد. این دایناسورها حرکت می کنند و صدا دارند. حتی نمایش جدال و مبارزه دو دایناسور را در این مجموعه می بینید.

در قسمت مجیک پارک یا پارک جادویی چندین اتاق خطای دید وجود دارد که می توانید عکس های فوق العاده و جذابی بگیرید.

  • نرخ بلیط این آیتم: برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و بالای ۳ سال بلیط کامل محسوب می شود.

پارک دلفین کیش

یکی دیگر از تفریحات کیش برای کودکان پارک دلفین های کیش است. این پارک که باغ پرندگان جزیره کیش را نیز در خود جای داده یکی از تفریحات پایه ای جزیره کیش بوده و جزو لاینفک سفر بسیاری از خانواده ها به این جزیره محسوب می شود. با خرید پکیج پارک دلفین کیش نمایش دلفین ها، باغ پرندگان و کلاسیک شو (نمایش شعبده بازی و آتش بازی) را خواهید داشت که قطعا برای کودکان جذاب و دوست داشتنی خواهد بود.

پارک دلفین کیش
پارک دلفین ها – دلفیناریوم کیش
  • نرخ بلیط این آیتم: بلیط پارک دلفین های کیش برای کودکان زیر ۲ سال رایگان و بین ۲ تا ۴ سال نیم بهاد بوده که تهیه این نوع بلیط تنها از طریق گیشه مستقر در پارک دلفین کیش امکان پذیر است. برای کودکان بالای ۴ سال تهیه بلیط کامل الزامی است.

پارک آبی کیش

بزرگترین و جدیدترین پارک آبی روباز ایران، پارک آبی اوشن کیش هست که مناسب کودکان نیز طراحی شده است. بخش هایی ویژه و خاص کودکان مانند برکو (فضای برکه ای مناسب کودکان) در این پارک نمایانگر توجه ویژه طراحان این مجموعه به کودکان است.

پارک آبی کیش
تم پارک آبی اوشن کیش
  • نرخ بلیط این آیتم: بلیط این مجموعه با توجه به قد کودک می تواند نیم بها، با تخفیف ۲۱ درصد و یا تمام بها باشد.
  • توجه: ورود کودک پسر به همراه مادر و کودک دختر به همراه پدر به پارک آبی کیش ممنوع می باشد.

جنگ کودک گوگولی و مگولی ارم کیش (فعلا تعطیل)

جنگ کودک گوگولی مگولی ارم کیش تنها برنامه کودک زنده این شبهای جزیره کیش است. این برنامه یک جنگ شاد و موزیکال مناسب کودکان تمام رده های سنی و خانواده هاست. اگر میخواهید کودک دلبندتان هم لحظات شادی را در جزیره کیش تجربه کند، این برنامه را از دست ندهید. نمایش کودک ارم کیش به نام جنگ کودک گوگولی مگولی ارم کیش یک نمایش شاد موزیکال بی نظیر در جزیره کیش است که بلیط این برنامه را با تخفیف می توانید از سامانه کیش تفریحات تهیه کنید.

جنگ کودک گوگولی مگولی ارم کیش جنگ کودک
جنگ کودک گوگولی مگولی ارم کیش جنگ کودک
  • نرخ بلیط این آیتم : این برنامه با توجه به اینکه مخصوص کودکان ۴ تا ۱۲ سال است بنابراین برای تمام این رده های سنی و والدین همراه کودک تهیه بلیط الزامی است.

کشتی های آکواریومی کیش

از جالب ترین و دوست داشتنی ترین تفریحات کیش برای کودکان کشتی آکواریوم است. حدود ۷ کشتی آکواریومی در جزیره کیش وجود دارد که بعضی کف شیشه ای و بعضی دور شیشه ای و بعضی هم کف و هم دور شیشه ای هستند. مشاهده ماهی ها و آبزیان زیبا و رنگارنگ در خلیج فارس از طریق کشتی آکواریوم کیش بدون شک برای کودکان جذابیت ویژه ای دارد.

کشتی آکواریوم گردشگر کیش
کشتی آکواریوم گردشگر کیش
  • نرخ بلیط این آیتم:  برای کودکان زیر ۴ سال این تفریح جزو تفریحات رایگان کیش محسوب می شود.

شهر بازی هایلند کیش

از هر چیز که بگذریم از شهر بازی نمی توان گذشت. شهربازی هایلند کیش نیز یکی دیگر از تفریحات کیش برای کودکان است. این شهر بازی تفریحات جالبی برای کودکان از رده سنی ۲ تا ۱۴ سال، نوجوانان و حتی بزرگسالان دارد. چرخ و فلک، ماشین کوبنده، بازی های الکترونیکی و خلاقانه مناسب کودکان در این مجموعه وجود دارد.

شهربازی هایلند کیش

  • نرخ بلیط این آیتم: با توجه به تفریحات انتخابی بهتر است کارت شارژهای مناسب از سایت کیش تفریحات تهیه کنید.

تله کابین کیش

از دیگر تفریحات جدید کیش که از قضا مناسب کودکان نیز هست، تله کابین میکامال در جزیره کیش می باشد. ۶ کیلومتر نوار ساحلی با چشم انداز خلیج فارس و موسیقی محلی می تواند تفریحی آرام مناسب خانواده ها و کودکان در جزیره کیش باشد.

تله کابین کیش

  • نرخ بلیط این آیتم: بلیط تله کابین کیش برای کودکان زیر ۵ سال رایگان و بالای ۵ سال بلیط کامل محسوب می شود.

پارک برفی کیش

پارک برفی پنگوئن کیش یکی دیگر از تفریحات جدید کیش بوده که در واقع یک محیط با شبیه سازی برف بصورت طبیعی می باشد. امکان تیوپ سواری، سورتمه سواری، برف بازی و سایر امکانات داخل مجموعه وجود دارد. در این مجموعه تجهیزات و لباس گرم رایگان در اختیار شما و کودک دلبندتان قرار خواهد گرفت. بنابراین یکی از بهترین تفریحات کیش برای کودکان پارک برفی کیش است.

پارک برفی کیش

ساخت یک آدم برفی حتما تجربه بی نظیری برای کودکان خواهد شد.

  • نرخ بلیط این آیتم: برای کودکان زیر ۲ سال ممنوع و بالای ۲ سال بلیط کامل محسوب می شود.

پاراسل کیش

شاید بسیاری از خانواده ها تصور کنند که امکان استفاده از تفریحات دریایی کیش با وجود کودک امکان پذیر نیست. در حالی که پاراسل کیش یکی از تفریحاتی است که تنها در صورتی که وزن کودک حدود ۲۰ کیلو باشد و ریز جثه نباشد به همراه پدر و مادر قابل استفاده است. برای استفاده از این بلیط نیاز به تهیه بلیط کامل دارید.

پاراسل کیش

  • نرخ بلیط این آیتم: در صورت مجاز بودن بلیط کامل محسوب می شود. خرید بلیط پاراسل کیش از سایت کیش تفریحات همیشه کف قیمت است.

مجموعه سفر به دور دنیا در کیش

سفر به دور دنیا در جزیره کیش عنوان مجموعه جدیدی است که به تازگی در مرکز دیپلمات مال در محله صفین کیش راه اندازی شده است. مجموعه سفر به دور دنیا کیش با اجرای یک سفر شبیه سازی شده و اسرارآمیز به ۱۴ کشور دنیا و پرداختن به فرهنگ و مهم ترین شاخصه های هر کشور بصورت تم سازی های مرتبط برای شما تجربه خاطره انگیزی ایجاد می کند.

سفر به دور دنیا کیش
سفر به دور دنیا کیش

این مجموعه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا مانند نورپردازی های پیشرفته و همچنین سیستم ویدیو مپینگ در تم های متنوع برای همه اعضا خانواده و تمام سنین مناسب است.

  • نرخ بلیط این آیتم: بلیط برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و بالای ۳ سال الزامی است.

کشتی تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش که معمولا یک گشت دریایی ۲ ساعته به همراه موزیک زنده و شام هستند نیز یکی دیگر از تفریحات مناسب کیش برای کودکان می باشد. البته ممکن است مطابق سلیقه شما نباشد اما قدم زدن روی عرشه این کشتی ها و گرفتن عکس های یادگاری و در کنار آن لذت بردن از برنامه شاد و موزیکال این کشتی ها حتما هم برای شما و هم کودکتان جذاب خواهد بود. برای مثال کشتی آرتمیس پلاس کیش که عرشه بزرگتری نسبت به بقیه کشتی ها دارد انتخاب مناسبی است.

کشتی تفریحی کیش

  • نرخ بلیط این آیتم: بلیط برای کودکان زیر ۴ سال رایگان و بالای ۴ سال کامل محسوب می شود.

همچنین کشتی هایی مانند کشتی تاپ تورز کیش نیز از گزینه های خوب کشتی های تفریحی کیش است. کشتی دیگر که جدیدترین بوده و طراحی فوق العاده هم از نظر ساخت و هم از نظر عرشه دارد، کشتی کارینا کیش می باشد.

پارک سافاری کیش

مجموعه پارک سافاری کیش یکی دیگر از مجموعه های تفریحی در جزیره کیش است که تفریحاتی مانند ترامپولین، ماشین کوبنده و موتور مخصوص کودکان، استوانه جادویی، مینی گلف و عینک واقعیت مجازی مناسب کودکان و نوجوانان دارد. حتی پکیج های خاص کودک ( بین ۵ تا ۱۱ سال) و نوجوان ( بالای ۱۱ سال) در این مجموعه طراحی شده که گزینه مناسبی است.

پارس سافاری کیش
پارس سافاری کیش ( نرخ های موجود در تصویر ممکن است تغییر کرده باشد)

بنابراین پارک سافاری کیش یا سافاری پارک کیش نیز یکی دیگر از تفریحات کیش برای کودکان و بزرگسالان می باشد.

  • نرخ بلیط این آیتم: با توجه به آیتم ها و یا پکیج انتخابی از سایت کیش تفریحات متفاوت است.

گشت دور جزیره کیش

گشت دور جزیره کیش با مینی بوس و گشت با اتوبوس دو طبقه روباز نیز از تفریحات دیگر مناسب خانواده هایی است که به همراه کودک به جزیره کیش سفر می کنند. البته برای نوزادان شرایط خیلی ایده آل نیست و با توجه به گرمای جزیره و زمان نسبتا طولانی گشت ( حدود ۴ ساعت) گزینه مناسبی نیست. اما برای کودکان بالای ۴ سال قطعا سرگرم کننده خواهد بود.

اتوبوس دو طبقه روباز کیش

  • نرخ بلیط این آیتم: بلیط برای کودکان زیر ۴ سال رایگان است و بالای ۴ سال نیاز به تهیه بلیط دارد.

سخن پایانی در خصوص تفریحات بچه ها در کیش

در این مقاله سعی کردیم مناسب ترین تفریحات کیش برای بچه ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. علاوه بر این موارد تفریحات رایگان جزیره کیش که می توانید در طول سفرتان به این جزیره مرجانی در کنار کودکان استفاده کنید شامل ماسه بازی کنار ساحل، قدم زدن کنار دریا، تماشای ماهی ها در اسکله تفریحی و یا ساحل مرجان، پارک های ساحلی با محوطه بازی کودکان می باشد. در مورد تفریحات ساحلی کیش نیز موارد مناسب را بیان کردیم.

برای خرید بلیط تفریحات کیش با تخفیف و مشاهده لیست قیمت ها به صفحه اصلی سامانه کیش تفریحات مراجعه کنید: (روی لینک زیر بزنید)

تفریحات کیش

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد. در نهایت اگر نظری در خصوص این مطلب یا تجربه ای در خصوص هر کدام از تفریحات معرفی شده و سایر تفریحات کیش برای کودکان دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دانلود فیلم

تفریحات کیش برای کودکان + معرفی ۱۳ تفریح مناسب بچه ها

در این مقاله سایت کیش تفریحات، به معرفی تفریحات مناسب کودکان در کیش می پردازیم. برای خیلی از گردشگران جزیره کیش سوال یا به نوعی دغدغه است که آیا سفر به جزیره کیش به همراه کودک نیز امکانپذیر است؟ و آیا اساسا به ما خوش میگذرد؟ پاسخ ما به این سوال مثبت است. قطعا جزیره […] http://www.vatanfa.com/?s=تفریحات-کیش-برای-کودکان-+-معرفی-۱۳-تفریح-مناسب-بچه-ها