تفریحات کیش در تابستان ۱۴۰۲ + لیست کامل قیمت


جزیره کیش قطب گردشگری جنوب کشور هر ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی در تمام فصول سال از جمله تابستان می باشد. فصل تابستان در جزیره کیش با وجود گرما و شرجی بالا تفریحاتی دارد که میتواند تابستان جزیره کیش را برای شما دلچسب و جذاب تر کند. قطعا که تفریحات دریایی کیش جزو بهترین تفریحات کیش در تابستان است که در این مقاله به معرفی مهم ترین و بهترین آن ها خواهیم پرداخت. اما به جز تفریحات آبی تفریحات جذاب و خنک دیگری نیز هستند که می تواند برای شما فوق العاده جالب و هیجان انگیز باشد.

پکیج تفریحات کیش
پکیج تفریحات کیش با تخفیف

جزیره کیش در تمامی فصول سال زیباست، در تابستان به علت تفریحات دریایی و آبی دل انگیزتر هم می شود. در تابستان تمامی تفریحات کیش باز است. جشنواره های تابستانی در کیش به همت سازمان منطقه آزاد کیش به راه هستند که با قرعه کشی و اهدای کارت هدیه لذت سفر شما ر‌ا دوچندان ‌می‌کنند. اگر میخواهید از گرمای هوا به خنکای آب پناه ببرید و عصر تابستانی خود را لذت بخش کنید برای رزرو تفریحات کیش در تابستان شک نکنید.

فهرست محتوایی

بهترین تفریحات کیش در تابستان

از لحاظ دسته بندی تفریحات کیش در تابستان ۳ نوع دسته بندی خواهیم داشت:

  • تفریحات دریایی کیش
  • تفریحات آبی غیر دریایی کیش
  • تفریحات غیرآبی کیش

پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و در مورد بهترین تفریحات کیش در تابستان بیشتر بخوانید.

تفریحات دریایی کیش

محبوب ترین تفریحات دریایی کیش شامل پاراسل، شاتل، غواصی، فلای بورد، جت اسکی، پدل بورد، اسکوتر زیر دریایی و پلاژ اختصاصی هستند که در ادامه تک تک معرفی شده اند.

۱ – پاراسل 

کمتر کسی است که کیش بیاید و پاراسل کیش را امتحان نکند. این تفریح که هم تک نفره و هم دو نفره قابل استفاده است، بی شک‌ از بهترین و هیجان انگیز ترین تفریحات کیش است. اگر کودک (با وزن بالای ۲۰ کیلو) هم همراهتان باشد حتی بصورت ۳ نفره نیز قابل استفاده است. اگر عاشق ارتفاع و اوج گرفتن هستید پرواز بر فراز آب های نیلگون خلیج فارس مطمئنا می تواند تجربه لذت بخشی برایتان باشد.

پاراسل کیش

این انتخاب را نیز خواهید داشت که موقع فرود از ناخدا بخواهید پاهایتان را در آب بزند و لذت این تفریح را برای شما دوچندان کند.

۲- شاتل 

شاتل کیش یا تیوپ سواری در کیش یکی از بهترین تفریحات دریایی کیش است. تفریح شاتل به این صورت است که سوار بر تیوپ می شوید و به وسیله یک قایق تندرو بر روی سطح آب کشیده می شوید. شاتل کیش یا « تیوپ سواری در کیش » ورزشی پر هیجان و لذت بخش است. شاتل در کیش از تفریحات آبی بسیار پرطرفدار و هیجان انگیز می باشد و یک تفریح آبی مفرح به حساب می آید.

شاتل کیش تخفیف

فکرش را بکنید در گرمای تابستان شاتل سواری کنید و با ناخدا هماهنگ کنید که ثانیه های آخر شما را درون آب بیاندازد. هیجان انگیز نیست؟ فقط به خاطر داشته باشید که شاتل تک نفره قابل استفاده نیست. حداقل دو نفره و حداکثر ۴ نفره ارائه می شود.

۳- غواصی در کیش (از بهترین تفریحات کیش در تابستان)

غواصی در کیش و شنا کردن با ماهی‌ها و جانوران دریایی کیش یکی از بهترین تفریحات دریایی کیش می باشد. خوشبختانه حتی اگر شنا هم بلد نباشید، مربی‌ها شما را راهنمایی می‌کنند و شما همراه با مربی و تجهیزات لازم وارد آب می‌شوید.

تخفیف-بلیط-غواصی-در-کیش

دیدن ماهی ها و ستاره های دریایی خلیج فارس بسیار زیباست. در سفر به کیش غواصی را فراموش نکنید‌ و لذت شنا کردن و دیدن ماهی ها را از خود دریغ نکنید. غواصی کیش هم برای آقایان و هم بانوان قابل انجام است. پیشنهاد سایت کیش تفریحات تجربه غواصی در کیش به عنوان یکی از بهترین تفریحات کیش در تابستان می باشد.

۴- اسکوتر زیر دریایی 

برخی از مردم فوبیای آب دارند، با این حال شاید تمایل داشته باشند از دنیای زیر آب لذت ببرند. اسکوتر های زیر دریایی بعنوان کوچکترین زیر دریایی ساخته دست بشر شما را با دنیای زیر آب آشنا خواهد کرد و دریا را مانند یک آکواریوم بزرگ خواهید دید. سر شما با آب تماسی نخواهد داشت و یک تنفس کاملا طبیعی خواهید داشت. البته دست هایتان آزاد است و می توانید ماهی ها را لمس کنید.

اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی کیش بسیار مناسب افرادی است که دوست ندارند صورتشان خیس شود و یا کودکانی که از آب می ترسند. شما سوار یک اسکوتر دریایی می شوید و به اعماق آب می روید و می توانید از تماشای ماهی های رنگارنگ لذت ببرید. مانند غواصی این آیتم نیز پیشنهاد ویژه سامانه کیش تفریحات به گردشگران عزیز به عنوان یکی از بهترین تفریحات کیش در تابستان می باشد.

۵- فلای بورد 

فلای بورد در کیش یکی از جذاب ترین تفریحات دریایی کیش است. با فلای بورد کیش لذت و هیجان را بین آسمان و آبهای جزیره زیبای کیش تجربه می کنید. فلای بورد (به انگلیسی: Fly Board) وسیله ایست که با اتصال به یک جت اسکی شما را بر روی هوا معلق یا شناور نگه میدارد و با پمپاژ و فشار آب به سطح دریا به شما اجازه مانور دادن و انجام حرکات نمایشی و شیرجه‌زدن را می‌دهد.

فلای بورد کیش

شما در فلای بورد کیش یک بورد که مانند کفش است را به پا می کنید و از طریق موتور جت اسکی به بورد شما نیرو وارد می شود، در نتیجه شما می توانید به وسیله بوردها پرواز کنید. شما سوار بر کفش هایی می شوید که با فشار اب بالا می روید. خبر خوب این است که مبتدی ها هم می توانند از این تفریح استفاده کنند فقط خودتان را برای افتادن در اب آماده کنید. برای استفاده از این تفریح باید شنا در حد مبتدی بلد باشید.

۶- پدل بورد 

یکی از متفاوت ترین و جدیدترین تفریحات دریایی کیش پدل بورد کیش (به انگلیسی: paddle board) است و افرادی که عاشق آرامش و تمرکز هستند حتما پدل بورد کیش را انتخاب می کنند. پدل بورد یک تخته محکم از جنس فیبر کربن، فیبر گلاس، چوب بامبو یا پی وی سی در مدلهای بادی می باشد که افراد پاهایشان را بر روی این تخته قرار می دهند و سپس روی آب حرکت می کنند. تخته های پدل بورد کیش بسیار محکم و مقاوم هستند و برای همه نوع وزنی مناسب می باشد. ویدیویی از پدل بورد کیش را مشاهده می کنید:

این تفریج با توجه به قیمت نسبتا ارزان و همچنین تایم استفاده مناسب (۱ساعت) انتخاب بسیار مناسبی جهت پر کردن اوقات خوش شما در سفر به یادماندنی تان به جزیره کیش می باشد. بنابراین پیشنهاد می شود پدل بورد کیش را نیز در برنامه سفرتان بگنجانید.

۷- جت اسکی

جت اسکی از آن دسته تفریحات کیش است که نیاز به تعریف ندارد. از هیجانات سفر به شهرهای ساحلی حرکت بر روی آب دریا به وسیله جت‌ اسکی است. تجربه سرعت و مانور هیجان انگیز با جت اسکی کیش می تواند لذت سفر شما را دو چندان کند. یکی از جذابترین مناطق برای استفاده از جت اسکی جزیره زیبای کیش است که پیش از این به مدت چند سال در جزیره ممنوع بوده و اخیرا مجوز آن در برخی سواحل جزیره کیش مجددا صادر شده است.

جت اسکی کیش

بنابراین در حال حاضر گردشگران کیش می توانند از جت اسکی کیش بر روی آبهای شفاف خلیج فارس لذت ببرند. جت اسکی در کیش بر روی آب های شفاف و زلال خلیج فارس یکی از بهترین تفریحات کیش در تابستان محسوب می شود که سالیانه نظر هزاران گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جلب می کند.

۸- پلاژ اختصاصی

آخرین مورد از تفریحات دریایی به عنوان یکی دیگر از تفریحات کیش در تابستان، پلاژ های اختصاصی کیش است. فصل تابستان و آفتابش زمان مناسبی برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن است. پیشنهاد می کنیم یک روز خود را به آفتاب گرفتن و شنا کردن در سواحل نیلگون خلیج فارس اختصاص دهید. مطلب تکمیلی ما را در مورد پلاژ بانوان کیش بخوانید. با توجه به اینکه پلاژ های اختصاصی کیش (هم پلاژ آقایان و هم پلاژ بانوان) دارای حریم امن می باشد، لذا پیشنهاد می شود برای شنا کردن حتما از پلاژ ها استفاده کنید و در سواحل دیگر شنا نکنید.

تفریحات آبی غیردریایی کیش

شاید اسم این نوع تفریح برای شما عجیب به نظر برسد. در جزیره کیش تفریحاتی وجود دارند که در دریا نیستند ولی با این وجود همچنان آبی هستند! احتمالا متوجه منظورمان شده اید. بله! پارک آبی اوشن کیش، آیتم شنا با دلفین ها و همچنین زورب بال از تفریحات آبی هستند که در فضای مخصوص به خود اجرا می شوند. بنابراین با انواع دیگری از تفریحات کیش در تابستان آشنا می شویم.

۱- شنا با دلفین

یکی از تفریحات آبی کیش شنا با دلفین ها ست. شنا با دلفین آرزوی خیلی از افراد است که در پارک دلفین های کیش محقق می شود. در آیتم شنا با دلفین در کیش می توانید دلفین ها را در آغوش بگیرید، همچنین دلفین های تربیت شده شما را به هوا پرتاب می کنند و می توانند شما را ببوسند. کودکان نیز می توانند از این تفریح جالب و جذاب استفاده کنند و با دلفین ها توپ بازی کنند.

شنا با دلفین

این آیتم همه روزه در سانس صبج مجموعه پارک دلفین کیش اجرا می شود و میزبان بسیاری از گردشگران علاقه مند به شنا با این موجودات دوست داشتنی است.

۲- پارک آبی اوشن کیش

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش، تم پارک آبی اوشن کیش (Ocean Water Park) می باشد. تم پارک آبی کیش بزرگ ترین پارک آبی روباز ایران است و در آن رایدهای پرهیجان، تند ‌و تیز و متنوع، استخرها، سونا و جکوزی‌های آرامش بخش برای تجربه یک تفریح آبی فوق‌العاده در جزیره کیش منتظر شما هستند! پارک آبی اوشن کیش تنها پارک آبی در ایران است که دارای فلورایدر می باشد.

پارک آبی کیش

امتحان کردن رایدهای پارک آبی اوشن کیش در تابستان لذت مضاعفی دارد. موج سواری، تیوپ سواری در پارک اوشن بسیار لذت بخش هست. یک مزیت عالی این پارک تنظیم دمای آب بصورت هوشمند است که با توجه به فصول مختلف سال دمای آب به بهترین شکل خود سرد و گرم می شود.

۳- زورب بال

یکی از تفریحات جدید و جالب مجموعه پارس سافاری کیش، زورب بال (به انگلیسی: Zorball) است. در تفریح جذاب زورب بال شما داخل توپی بسیار بزرگ و دو جداره می شوید. جداره اول حاوی هوا و جداره دوم حاوی مقداری آب می باشد. مهمانان تا ۲ نفر امکان استفاده از یک زورب بال را دارند. اطفال بایستی بایستی به همراه والدین خود باشند. شما داخل جداره دوم شده و با طی کردن مسیری حدود ۱۵۰ متر با شیبی ملایم طی مسیر میکنید.

زورب بال کیش

توجه داشته باشید که باید لباس تهیه شده توسط مجوعه سافاری کیش را بپوشید و کاملا خیس می شوید. پس بهتر است لباس اضافه همراه خود داشته باشید.حرکت داخل توپ بزرگ روی سطح شیب دار هم لذت خودش را دارد. زورب بال در واقع یک توپ بسیار بزرگ است که فرد به داخل آن ورود و از روی تپه های شیب دار به حرکت در می آورد.

تفریحات غیرآبی کیش

در این بخش به معرفی آن دسته از تفریحات جزیره کیش می پردازیم که با آب سروکار ندارند ولی مناسب فصل تابستان هستند. با ما همراه باشید. تفریحات غیر آبی کیش که در ادامه می خوانید از بهترین تفریحات تابستانی کیش هستند.

۱- پارک برفی پنگوئن کیش 

پارک برفی پنگوئن از جدیدترین تفریحات کیش اولین و تنها پارک برفی ایران می باشد که با شبیه سازی برف در جزیره کیش توانسته گردشگران زیادی را جذب خود کند. در پارک برفی کیش می توانید تیوپ سواری، سورتمه سواری، ساخت آدم برفی، برف بازی، صخره و یخ نوردی و … را تجربه کنید. مجموعه پارک برفی پنگوئن بسیار طراحی شده و دارای سه طبقه می باشد که انواع نیازهای گردشگران را پوشش داده است.

تصور کنید در هوای گرم تابستان برف روی سر شما ببارد. قطعا و بدون شک پارک برفی بهترین تفریح تابستانی کیش بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید. همچنین لباس گرم + تجهیزات لازم بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما نیازی نیست لباس گرم به همراه خود بیاورید.

۲- گشت دور جزیره با اتوبوس دو طبقه VIP

اتوبوس های ۲ طبقه گردشگری/توریستی امکان بازدید از تمامی اماکن گردشگری و جاهای دیدنی کیش را به شما گردشگران تور کیش می دهد. علت انتخاب این آیتم به عنوان تفریح مناسب فصل تابستان در جزیره کیش وجود سیستم تهویه و سرمایشی مناسب در داخل اتوبوس هست. این اتوبوس ها دارای راهنمای صوتی و تورلیدر مسلط به زبان های انگلیسی، فارسی و عربی، پک پذیرایی رایگان شامل نوشیدنی + کیک + تنقلات می باشند.

اتوبوس دو طبقه روباز کیش

۳- تله کابین کیش

شاید تجربه تله کابین‌سواری را در دامنه‌کوه‌ها داشته‌باشید؛ اما تفاوت تله کابین کیش، در چشم‌اندازی متفاوت و کیفیت خود تله کابین می باشد. البته با وجود اینکه این تفریح تابستان ها نیز فعال است ولی سانس های روز را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم چون بخاطر هوای شرجی و نبود سیستم خنک کننده داخل کابین کاملا آب پز خواهید شد! بنابراین بهتر است از سانس های شب استفاده کنید که البته به خاطر سیستم های روشنایی ساحل اسکله تفریحی دید دریا هم تا حدودی خواهید داشت.

تله کابین میکامال کیش

این تله کابین از ۶ کیلومتر نوار ساحلی (۳ کیلومتر رفت و ۳ کیلومتر برگشت) کنار آب های نیلگون خلیج فارس عبور کرده و با منظره فوق العاده و موسیقی محلی در حال پخش داخل کابین برای شما لحظات بی نظیری می سازد.

جنگ های شبانه کیش

جنگ های شبانه در فضای سرپوشیده و خنک برگزار می‌شود. می توانید شبهای سفر تابستانی خود را به جنگ‌ها اختصاص دهید. و ساعاتی را بدون دغدغه از تماشای جنگ های شبانه لذت ببرید. از جمله بهترین جنگ های شبانه در کیش که می توانیم به شما معرفی کنیم جنگ شبانه پازل شو کیش هست که با حضور کمدین محبوب آقای اکبر اقبالی لقب برند یک جزیره را به خود اختصاص داده است. سایر جنگ های شبانه کیش مانند جنگ ستارگان رنگارنگ، جنگ ایرانیا، بابک شو، ارم شو و پرشین شو می باشند.

پازل شو کیش جنگ اکبر اقبالی

کشتی های تفریحی کیش

از دیگر تفریحات کیش در تابستان ۱۴۰۲ که هر شب جزو تفریحات ثابت جزیره می باشد، کشتی های تفریحی کیش است. کشتی های تفریحی در کیش شامل ۲ ساعت گشت دریایی به همراه موزیک زنده و پذیرایی شام می باشند. اجرای برنامه هم داخل سالن با سیستم تهویه و خنک کننده عالی و هم روی عرشه که بدلیل حرکت کشتی آن هم در شب به همراه وزش نسیم خنک حتما خاطره به یادماندنی در سفرتان به کیش خواهد شد.

کشتی تاپ تورز کیش

از جمله کشتی های تفریحی مطرح و با برنامه عالی، کشتی تاپ تورز کیش و کشتی کارینا است که هم برنامه کمدی خوب و هم موزیک عالی و همچنین شام با کیفیت مقبول دارد. سایر کشتی ها همچون کشتی آرتمیس پلاس و کشتی دنا نیز هر کدام نقاط ضعف و قوت خود را دارند که پیشنهاد میکنیم ویژگی های هر یک را در صفحه مربوطه مطالعه کنید.

قیمت تفریحات تابستانی کیش

در پایانه مقاله لیست جامع تفریحات کیش در تابستان ۱۴۰۲ به همراه قیمت مرجع و تخفیفات ویژه سامانه کیش تفریحات را مشاهده می کنید:

عنوان تفریح        | قیمت  | قیمت با تخفیف سامانه کیش تفریحات

  1. پاراسل            | ۶۵۴   |  ۳۹۹
  2. شاتل              | ۲۱۸   | ۱۱۵
  3. غواصی            | ۶۵۴   | ۳۹۹
  4. اسکوتر            | ۸۷۴   | ۷۱۵
  5. فلای بورد         | ۸۷۲   | ۷۱۵
  6. پدل بورد          | ۵۴۵   | ۴۷۵
  7. جت اسکی      | ۱۱۰۰۰ |  ۹۴۰
  8. پلاژ                 | ۸۰     | تخفیف ندارد. فروش آنلاین هم ندارد.
  9. پارک آبی         | ۹۲۷    | ۸۶۵
  10. زورب بال          | ۲۲۰    | ۱۹۰
  11. پارک برفی       | ۵۴۰    | ۵۰۰
  12. اتوبوس گشت   | ۲۳۰   | ۲۰۶
  13. تله کابین         | ۲۷۵  | ۲۴۵
  14. جنگ شبانه      | ۳۲۰   | برای دیدن تخفیف از صفحه جنگ شبانه کیش دیدن کنید.
  15. کشتی تفریحی | ۴۵۰ تا ۸۵۰ | برای دیدن تخفیف از صفحه کشتی تفریحی کیش دیدن کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده و برای شما مفید باشد. در پایان در صورتی که سوالی دارید در انتهای همین مطلب در بخش نظرات مطرح کنید تا همکاران ما در اولین فرصت پاسخ بدهند. همچنین لازم به ذکر است کلیه تفریحات فوق در سامانه کیش تفریحات قابل رزرو با تخفیفات ویژه و عالی هستند و شما می توانید در هر زمان از شبانه روز برنامه های تفریحی خود را رزرو نمایید.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=تفریحات-کیش-در-تابستان-۱۴۰۲-+-لیست-کامل-قیمت