گرانترین تفریحات کیش چیست؟ + ۱۰ تفریحات لاکچری کیش


بسیاری از گردشگران و مسافران کیش به دنبال لوکس ترین تفریحات کیش هستند، گرانترین تفریحات کیش در انواع تفریحات آبی و تفریحات غیرآبی کیش وجود دارند که به آنها می پردازیم تا سفر خود را به یادماندتی تر کنید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. تفریحات کیش را خاص و متفاوت از دیگران تجربه کنید.

فهرست محتوایی

به چه تفریحاتی در کیش لوکس میگوییم؟  منظور از گرانترین تفریحات کیش چیست؟

لوکس از نظر واژگان به معنای تجملاتی و باشکوه می باشد. ولی در این مطلب تفریحات لوکس کیش یا گرانترین تفریحات کیش اشاره به تفریحاتی دارد که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • در فضای خصوصی تر اجرا شده و معمولا به عنوان تفریحات VIP کیش شناخته می شوند.
  • تفریحاتی هستند که معمولا اکثر گردشگران انتخاب نمی کنند و جزو تفریحات معمول کیش نیست.
  • از نظر ارزش و قیمت کمی گرانتر از سایر تفریحات کیش است. به عبارتی جزو تفریحات اقتصادی کیش یا تفریحات ارزان کیش به شمار نمی روند.
  • تجربه خاصی است که در هر جای دیگری در کشور قابل انجام نیست و خاص و منحصر به کیش است.
گرانترین تفریحات کیش تفریحات لوکس کیش تفریحات لاکچری کیش
تفریحات لوکس دریایی کیش

تفریحات لوکس کیش مناسب چه کسانی است؟

انتخاب گرانترین تفریحات کیش برای این افراد پیشنهاد می شود:

  1. گردشگرانی که تفریحات عادی کیش را در سفرهای قبلی به جزیره کیش تجربه کرده اند و تکرار آنها هیجان خاصی را برایشان بدنبال ندارد.
  2. گردشگرانی که بدنبال تفریحات خاص هستند و مایلند تجربه های جدید و بی نظیر داشته باشند معمولا گرانترین تفریحات کیش را تجربه می کنند.
  3. گردشگرانی که مایلند در فضای خصوصی و VIP و به دور از همهمه سایرین به تفریح بپردازند.
  4. گردشگرانی که محدودیت بودجه و هزینه سفر به کیش ندارند معمولا گرانترین تفریحات کیش را انتخاب می کنند.

رنج قیمت تفریحات لوکس کیش چقدر است؟

نرخ حدودی تفریحات لاکچری کیش یا گرانترین تفریحات کیش از حدود ۵۰۰ هزارتومان تا چند میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ متغیر می باشد. لیست تفریحات لوکس کیش را در ادامه باهم می بینیم.

گرانترین تفریحات کیش: دریایی و آبی 

در بخش اول به معرفی تفریحات دریایی و آبی لوکس که جزو گرانترین تفریحات کیش هستند می پردازیم. در واقع آن دسته از تفریحات لاکچری کیش که به نوعی با دریا و آب سروکار دارند. برای دیدن لیست تمام تفریحات دریایی کیش به دسته بندی مربوطه در سامانه کیش تفریحات مراجعه کنید.

گشت دریایی خصوصی با یات : لوکس، خاص و فوق العاده لذت بخش (جزو گرانترین تفریحات کیش)

گشت دریایی خصوصی کیش با مینی یات انجام می شود و ظرفیت آن ۸ تا ۱۰ نفر است. در این گشت خصوصی شما می توانید طلوع یا غروب کیش یا هر ساعتی که مایلید را با گشت دریایی بگذرانید. قایق خصوصی همراه با ماهیگیری با قلاب، تفنگ مخصوص و غواصی آزاد (Free Diving) با تجهیزات اسنورکلینگ در کیش است که تجربه بی نظیری را برای شما به همراه دارد. ضمنا در صورت ماهیگیری، ماهی صید شده متعلق به شماست. همچنین کلیپ یادگاری با دوربین GoPro گرفته می شود و بصورت رایگان تقدیمتان خواهد شد.

گشت دریایی خصوصی
گشت دریایی خصوصی

در صورت تمایل برنامه سورپرایز تولد یا جشن و مراسم خصوصی نیز با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه مجزا امکان پذیر است.

نرخ گشت دریایی خصوصی با مینی یات:

در سال ۱۴۰۲، مبلغ اجاره قایق خصوصی مذکور به ازای هر ساعت از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شروع می شود. در این مقاله گرانترین تفریحات کیش در دسته بندی تفریحات آبی و دریایی همین آیتم است.

شنا با دلفین یا غواصی با دلفین در کیش : یک تفریح رویایی از گرانترین تفریحات کیش

شنا با دلفین کیش برای بزرگسالان و کودکان جذاب می باشد. مدت زمان استفاده آن ۱۵ تا ۲۰ دقیقه است. هم چنین یک مربی کارآزموده شما را همراهی می کند تا آموزش های لازم به شما داده شود. عکاس در مجموعه وجود دارد که عکس و فیلم های جذاب شما را با دلفین ثبت کند. به خاطر داشته باشید برای رزرو شنا با دلفین از روز قبل اقدام کنید. سن استفاده از شنا با دلفین ۲ سال به بالا است.

شنا با دلفین در کیش خرید بلیط با تخفیف
شنا با دلفین در کیش

تفریح شنا با دلفین در کیش یکی از آرزوهای گردشگران و بسیاری از انسان هاست.

نرخ شنا با دلفین در کیش:

در سال ۱۴۰۲، مبلغ این تفریح برابر با ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که در صورت خرید از سامانه کیش تفریحات ارزرانتر است.

غواصی VIP کیش: متفاوت از دیگران غواصی در کیش را تجربه کنید

یکی دیگر از تفریحات لاکچری کیش که از گرانترین تفریحات کیش است غواصی VIP هست. مدت زمان غواصی وی آی پی دو برابر غواصی عادی است. یعنی حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه، بسته به میزانی که کپسول اکسیژن مصرف شود. همچنین بر خلاف غواصی عادی در کیش عکس و فیلم غواصی VIP نیز رایگان است و بابت آن هزینه جداگانه پرداخت نخواهید کرد. سن استفاده غواصی در کیش ۱۰ سال به بالا است.

غواصی VIP در کیش که معمولا در بازه زمانی قبل از ساعت ۱۰ صبح و یا بعد از ساعت ۱۶ عصر انجام می شود، در فضایی کاملا خصوصی به همراه مربی و تجهیزات کامل می باشد.

نرخ غواصی VIP در کیش:

نرخ این تفریح در سال ۱۴۰۲ به ازای هر نفر ۱ میلیون و ۶۳۵ هزار تومان است که با خرید از سامانه کیش تفریحات تخفیف قابل توجهی دریافت می کنید.

تم پارک آبی اوشن کیش: سراسر هیجان، جذاب و لوکس

تفریحی که به شما تضمین می دهیم حتما به شما خوش خواهد گذشت، بی شک پارک آبی اوشن کیش است. طراحی پارک آبی کیش بسیار زیبا و جذاب است و هر سلیقه ای را به خود جذب می کند. اوشن پارک نیم سانس و سانس کامل دارد. انواع سرسره ها، موج سواری، انواع استخرها، کافی شاپ و رستوران از امکانات پارک اوشن کیش است. درست است که بلیط این پارک از گرانترین تفریحات کیش است ولی کاملا ارزش هزینه ای که می کنید را دارد.

پارک آبی کیش اوشن پارک خرید بلیط با تخفیف کیش تفریحات
پارک آبی اوشن کیش

برخی آیتم ها داخل اوشن پارک هزینه اضافه دارد مانند موج سواری و کافی شاپ و رستوران.

نرخ بلیط تم پارک آبی اوشن کیش:

نرخ بلیط پارک آبی اوشن کیش در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۹۲۶ هزار تومان است که از سامانه کیش تفریحات با تخفیف قابل خرید ارزانتر است.

جت اسکی در کیش : لذت هیجان و سرعت با جت اسکی های جدید در آبهای خلیج فارس

اکثر افراد تجربه جت اسکی سواری در سواحل شمال کشور را دارند اما تفریح جت اسکی در آبهای خلیج فارس لذت منحصر به فردی است که نباید از آن غافل شد. هر بلیط جت اسکی برای استفاده دو نفر است. این تفریح لوکس کیش فقط در ساحل دامون انجام می شود و مدت زمان استفاده از این تفریح فوق العاده، ۱۵ دقیقه است.

جت اسکی کیش خرید بلیط با تخفیف کیش تفریحات
جت اسکی در کیش

به هیچ وجه جت اسکی در کیش را از دست ندهید. حتی اگر تجربه این تفریح را در شمال کشور دارید جت اسکی در کیش بسیار متفاوت و لذت بخش تر خواهد بود.

نرخ بلیط اجاره جت اسکی در کیش:

نرخ بلیط اجاره جت اسکی در سال ۱۴۰۲ به ازای هر ۱۵ دقیقه معادل ۱۱۰۰ هزار تومان است که از سامانه کیش تفریحات باتخفیف قابل خرید ارزانتر است.

فلای بورد کیش : ورزشی هیجان انگیز و تعادلی

تفریح فلای بورد را می توان در شمار هیجان انگیزترین تفریحات آبی کیش نام برد که حتی افراد مبتدی هم می توانند این تفریح مهیج را امتحان کنند. در ابتدا مربی کارآزموده به شما توضیحات و آموزش های لازم را می دهد و سپس شما می توانید به تفریح فلای بورد خود بپردازید. سن استفاده از فلای بورد ۱۸ سال به بالا است.

فلای بورد کیش خرید بلیط با تخفیف کیش تفریحات
فلای بورد در کیش

برای استفاده از فلای بورد کیش بهتر است ماهیچه های قوی داشته باشید و در صورتی که ورزشکار باشید لذت و هیجان این تفریح برای شما دوچندان خواهد شد.

نرخ فلای بورد در کیش:

نرخ بلیط این تفریح در کیش در سال ۱۴۰۲ معادل ۸۷۲ هزار تومان است که در صورت خرید از سامانه کیش تفریحات ارزانتر است.

تفریحات لوکس کیش: غیر آبی 

در بخش دوم به معرفی تفریحات غیرآبی لوکس در کیش می پردازیم که جزو گرانترین تفریحات کیش هستند.

گشت سورپرایز VIP :  همسفر و یارتان را سورپرایز کنید آن هم لاکچری



از گرانترین تفریحات کیش در دسته بندی تفریحات غیرآبی گشت سورپرایز VIP می باشد. در صدر لاکچری تفریحات کیش سورپرایز جشن تولد، سالگرد ازدواج و انواع مناسبتها با گشت سورپرایز VIP را داریم. گشت سورپرایز یک گشت خصوصی شامل ترانسفر رایگان رفت و برگشت با ماشین هیوندای شاسی بلند و دیزاین کنار ساحل ویژه دو نفر می باشد. دیزاین ساحل عبارتست از میز و صندلی، کیک، شمع و تزیین با بادکنک. در ضمن عکس و فیلم به صورت فایل به شما داده می شود. همچنین امکان افزایش ظرفیت با پرداخت مبلغی بابت هر نفر امکانپذیر می باشد. 

 

با انتخاب گشت سورپرایز VIP سفر خود و یارتان را فراموش نشدنی کنید. گرانترین تفریحات کیش در دسته بندی تفریحات غیرآبی لوکس همین آیتم است.

نرخ گشت سورپرایز VIP در کیش:

نرخ بلیط این تفریح در کیش در سال ۱۴۰۲ معادل ۳ میلیون تومان است.



بانجی جامپینگ کیش : با ترس هایتان روبرو شوید!

از هیجان انگیزترین تفریحات کیش که هر کسی جرات امتحان آن را ندارد بانجی جامپینگ است. اما پس از امتحان کردن بانجی جامپینگ کیش ، تجربه ی فوق العاده ای را بدست می آورید. پیشنهاد می کنیم هیجان پرش از ارتفاع چهل متری در جزیره کیش را به هیچ عنوان از دست ندهید. سن استفاده از بانجی جامپینگ ۸ سالی الی ۸۰ سال است که افراد زیر ۱۸ سال با حضور والدین پذیرش می شوند.

بانجی جامپینگ کیش
رزرو بانجی جامپینگ کیش

نرخ بانجی جامپینگ در کیش:

نرخ بلیط این تفریح در سال ۱۴۰۲ برای پرش از ارتفاع ۴۰ متری در کیش معادل ۱۱۰۰ هزار تومان است که در صورت خرید از سامانه کیش تفریحات ارزانتر است.

جایروکوپتر کیش : پرواز خصوصی با هلی کوپتر تفریحی در کیش

جایروکوپتر کیش از تفریحات گران کیش می باشد که می تواند تجربه بی نظیری را برای شما به ارمغان بیاورد. مدت زمان پرواز ۱۲ دقیقه است و پرواز در سطح جزیره و برفراز آب های خلیج فارس می باشد. شما تنها مسافر جایروکوپتر می باشید و این یک پرواز اختصاصی با کاپیتان خوش اخلاق جایروکوپتر است. سن استفاده جایروکوپتر ۱۰ سال به بالا می باشد.

برای استفاده از تفریح جایروکوپتر کیش حتما دو الی سه روز زودتر رزرو کنید. چون ظرفیت پروازها محدود است و زود به زود تکمیل ظرفیت می شوند.

نرخ پرواز تفریحی جایروکوپتر در کیش:

نرخ بلیط این تفریح در کیش در سال ۱۴۰۲ معادل ۱۹۵۰ هزار تومان است که در صورت خرید از سامانه کیش تفریحات ارزانتر است.

پارک برفی پنگوئن کیش : تجربه سرما و برف در هوای گرم و شرجی جزیره

پارک برفی کیش با الگوبرداری از پارک برفی دوبی طراحی شده است. جدای از لوکس بودن تفریح پارک برفی کیش، بسیار تفریح هیجان انگیزی برای کودکان و بزرگسالان است. تیوپ سواری، سورتمه سواری، برف بازی، ساخت آدم برفی و … در هوای گرم و شرجی کیش می تواند تجربه بی نظیری برای شما به همراه داشته باشد. پیشنهاد می شود نخستین پارک برفی ایران را حتما تجربه کنید. به شما کاور یکبار مصرف و لباس گرم داده می شود.

پارک برفی کیش خرید بلیط با تخفیف
پارک برفی کیش سورتمه سواری

نرخ پارک برفی پنگوئن در کیش:

نرخ بلیط این تفریح در کیش در سال ۱۴۰۲ معادل ۵۴۰ هزار تومان است که در صورت خرید از سامانه کیش تفریحات ارزانتر است.

جمع بندی گرانترین تفریحات کیش

مطلب بالا درباره گرانترین تفریحات کیش بود، امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. جزیره کیش تفریحات لوکس دیگری نیز دارد. اما در این مطلب سعی کردیم به آن دسته از گرانترین تفریحات کیش اشاره کنیم که جزو خدمات سامانه کیش تفریحات نیز باشد و بتوانیم به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم. در صورت هر گونه سوال در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=گرانترین-تفریحات-کیش-چیست؟-+-۱۰-تفریحات-لاکچری-کیش