راه اندازی جدیدترین تم پارک وحشت هتل زامبی در کیش


به اطلاع مسافران و کیشوندان گرامی می رساند که بزودی تم پارک هتل زامبی کیش در مجموعه میکامال کیش راه اندازی خواهد شد. این آیتم فوق العاده و ترسناک از جدیدترین متدهای روز ژانر ترس و وحشت در دنیا بهره برده و در مساحتی به وسعت ۵۵۰ متر مربع طراحی و راه اندازی شده است.

هتل زامبی کیش تصاویر

طبق شنیده ها قرار است این مجموعه بزودی در اواسط پاییز ۱۴۰۲ در طبقات فوقانی مجموعه میکامال کیش راه اندازی شود. سرمایه گذار هتل زامبی کیش همان شرکتی است که سابقا دو مجموعه تم پارک سنتر کیش (پارک ژوراسیک کیش) و همچنین مجموعه دیدنی و فوق العاده جذاب تم پارک سفر به دور دنیا در کیش را طراحی و ساخته است.

سامانه کیش تفریحات به عنوان نخستین سایت رزرو تفریحات کیش با تخفیف در اولین فرصت بلیط فروشی این مجموعه را آغاز خواهد کرد.

دانلود سریال

راه اندازی جدیدترین تم پارک وحشت هتل زامبی در کیش

به اطلاع مسافران و کیشوندان گرامی می رساند که بزودی تم پارک هتل زامبی کیش در مجموعه میکامال کیش راه اندازی خواهد شد. این آیتم فوق العاده و ترسناک از جدیدترین متدهای روز ژانر ترس و وحشت در دنیا بهره برده و در مساحتی به وسعت ۵۵۰ متر مربع طراحی و راه اندازی شده است. […] http://www.vatanfa.com/?s=راه-اندازی-جدیدترین-تم-پارک-وحشت-هتل-زامبی-در-کیش