تفریحات شبانه کیش سال ۱۴۰۲ که نباید از دست داد!


تفریحات شبانه کیش جزو جدانشدنی تفریحات کیش است که مسافران و گردشگران بسیار علاقمند به این بخش هستند. کیش شهر شب زنده دارهاست و مسافران می توانند تا پاسی از شب به تفریحات شبانه کیش بپردازند. پیاده روی، دوچرخه سواری، موتور سواری از تفریحاتی است که می توانید با خنکی شب تجربه اش کنید و قطعا لذت بخش هستند.

تفریحات شبانه کیش
تفریحات شبانه کیش

کیش مراکز خرید و پاساژهای زیادی دارد که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند. مرکز تجاری، بازار ونوس، بازار پانیذ، بازار دیپلمات، بازار پردیس، بازار زیتون، بازار عربها و … از مراکز خرید و بازارهای مورد علاقه گردشگران است. بازارها تا ساعت ۱۰:۳۰ باز هستند و پذیرای گردشگران می باشند. در ایام عید تا ساعت ۱۲ شب نیز باز هستند.

بازارها در ایام خاص حراج های فوق العاده ای میگذارند که بسیار وسوسه انگیز هستند. گردشگران سوغاتی های خوبی با خود به شهر خود می برند. علاوه بر فعالیت های بالا اگر سوال شما باز این است که شب در کیش کجا بریم و یا بهترین تفریحات شبانه کیش چیست؟ در این مطلب با ما همراه باشید.

فهرست محتوایی

جنگهای شبانه کیش : از بهترین تفریحات شبانه کیش

در صدر تفریحات شبانه کیش، جنگ شبانه کیش حرفهای زیادی برای گفتن دارد. مدت زمان جنگ های شبانه حدود دو الی سه ساعت هستند و تا پاسی از شب یعنی حدود ساعت ۳ بامداد فعال هستند. شما می توانید ساعت های شادی را در جنگ های شبانه کیش بگذرانید و لذت ببرید.

جنگ ستارگان رنگارنگ
جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش

جنگ های شبانه کیش شامل چه برنامه هایی است؟

  • استندآپ کمدی
  • نمایش کمدی
  • دی جی
  • لیزرشو
  • تکنوازی دف و ویلون
  • شعبده بازی
  • مسابقه خانواده ها
  • کنسرت موسیقی
  • تئاتر کمدی
  • سولو نوازی
  • تقلید صدا
  • دنس
  • هیپ هاپ

هر جنگ شبانه برنامه های مختص به خود را دارد. تفریح جنگ شبانه کیش مخصوص بزرگسالان است، گرچه بعضی خانواده ها کودک خود را نیز به همراه می آورند. از معروف ترین جنگ های شبانه کیش می توان به پازل شو کیش، ارم شو کیش، بابک شو کیش، جنگ ستارگان کیش، پرشین شو کیش و جنگ ایرانیا کیش اشاره کرد. ساعت شروع برخی جنگ ها ۸ شب، برخی حوالی ساعت ۱۰ و مابقی همگی از ۱۲ بامداد هستند.

جنگ آراکاتا شو کیش خرید بلیط
جنگ آراکاتا شو کیش

همچنین جنگ های جدیدی نیز در جزیره کیش هر شب در حال اجرا است که از بهترین آن ها می توان به جنگ پرشین شو کیش و همچنین جنگ جدید پلاک خنده کیش VIP به تهیه کنندگی آقای اویسی اشاره کرد. ناگفته نماند که جنگ آراکاتاشو کیش که در هتل پانوراما کیش برگزار میشود در مدت کوتاهی توانسته تبدیل به یکی از محبوب ترین جنگ های شبانه کیش شود. البته در حال حاضر (پاییز ۱۴۰۲) جنگ های پلاک خنده و آراکاتاشو اجرا نمی شوند. 

رستوران های موزیک زنده کیش : شام با کیفیت + موسیقی زنده

از دیگر تفریحات کیش در شب می توان رستوران های موزیک زنده کیش را نام برد. می توانید در کنار غذایی که میل می کنید، به خوانندگی با موزیک زنده، دف نوازی و انواع سازها گوش جان بسپارید و لحظاتی خوش و شادی را با همسفرهایتان داشته باشید. اکثر رستوران های کیش دارای انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی می باشند و برای انتخاب غذا دستتان باز است. کیش رستوران موزیک زنده بسیار دارد ولی سایت کیش تفریحات فقط با بهترین رستوران های موزیک زنده کار می کند.

از معروف ترین رستوران های موزیک زنده کیش می توان به رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش، رستوران کوه نور کیش، رستوران شاندیز قدیم کیش، رستوران آرینا کیش و رستوران میرمهنا کیش اشاره کرد. بنابراین یکی از بهترین تفریحات شبانه کیش حضور در یکی از رستوران های مطرح موزیک زنده در کیش است.

ناگفته نماند که در حال حاضر ( سال ۱۴۰۲ ) بهترین رستوران موزیک زنده کیش از لحاظ بند موزیک رستوران کوکو لانژ کیش است. موزیک زنده در این رستوران دست کمی از یک کنسرت کامل ندارد و ویژگی مهم آن حضور امیرعبدالله (سفید پوش خلیج فارس) در این برنامه است.

کشتی های تفریحی کیش: چند ساعت گشت دریایی با موزیک و شام

در لیست تفریحات شب کیش، کشتی های تفریحی جزو جدایی ناپذیر آن است. استندآپ کمدی، موزیک زنده و پذیرایی شام از برنامه های کشتی تفریحی کیش است. عرشه کشتی تفریحی در شب بسیار دلپذیر است و می تواند ساعاتی خوش را برای شما به ارمغان بیاورد. مدت زمان کشتی های تفریحی کیش دو ساعته است و قطعا به شما خوش خواهد گذشت. در حال حاضر (پاییز ۱۴۰۲)  ۲ کشتی تفریحی در کیش فعالیت دارند.

کشتی تاپ تورز کیش سانس شبانه
کشتی تاپ تورز کیش

البته برخی کشتی های تفریحی کیش سانس های روزانه نیز دارند اما برای اینکه بتوانید از تفریحات شبانه کیش لذت ببرید بهتر است سانس های شب را انتخاب کنید که هم پرجنب و جوش تر و فعال تر است و هم خنکی هوا لذت این تفریح را دو چندان می کند.

۱٫ کشتی کارینا کیش

کشتی کارینا کیش با ظرفیت ۷۰۰ نفر (به دستور بهداشت برای رعایت پروتکل های بهداشتی ۵۰% این ظرفیت مسافر سوار می شوند) و یک سالن کنسرتی بی نظیر در جزیره کیش حرف اول را می زند. این کشتی دارای دو عرشه با ظرفیت ۱۵۰ نفر و همچنین اتاق کودک با امکانات بازی برای دلبندتان نیز هست. کشتی کارینای کیش ۰۲:۳۰ ساعت گشت دریایی با بند موزیک کامل به همراه پذیرایی شام VIP و همچنین استنداپ کمدی می باشد.

کشتی کارینا کیش
کشتی کارینا کیش

هر تجربه ای از کشتی های تفریحی کیش داشته اید را فراموش کنید، کشتی کارینا کیش متفاوت است. از امکانات و لوکس بودن خود کشتی گرفته تا کیفیت شام و اجرای موزیک زنده و استندآپ کمدی همه و همه درجه یک و در نوع خود بی نظیر است.

بنابراین بهترین کشتی تفریحی کیش در لیست تفریحات شبانه کیش کشتی کارینای کیش است.

۲٫ کشتی آرتمیس پلاس کیش

کشتی آرتمیس پلاس کیش به تازگی پس از یک دوره بازسازی کامل به ناوگان گردشگری جزیره کیش برگشته است. این کشتی با اجرای برنامه شاد و متفاوت توانسته لحظات شادی را برای مسافران رقم بزند. امتیاز جالب این کشتی این است که در پک پذیرایی برای هر نفر ۲ نوع غذا جای داده است. یکی زرشک پلو با مرغ و دیگری سبزی پلو با گوشت در کنار دورچین و به همراه نوشیدنی.

کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش
کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش

کشتی های تفریحی در ایام شهادت حرکت ندارند و سانس محدودی بدون موزیک و برنامه طنز حرکت دارد. در ادامه لیست کشتی های غیرفعال کیش را از نظر می گذرانیم. این کشتی ها فعلا حرکت ندارند اما ممکن است بزودی برخی از آنها بازگشایی شوند:

۳٫ کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

یکی دیگر از کشتی های لوکس جزیره کیش، کشتی تاپ تورز کیش است. کشتی تاپ تورز با موسیقی زنده و استندآپ کمدی توانسته جایگاه ویژه ای بین گردشگران پیدا کند. کشتی تاپ تورز کشتی امروزی و تمیز است. مهمانداران خوش برخورد و مبادی آداب دارد و قطعا به شما خوش خواهد گذشت.

 

سانس های شبانه کشتی تاپ تورز جزو تفریحات شبانه کیش است. اما این کشتی یک سانس ۳ ساعته کامل هم دارد که معمولا در روز برگزار می شود.

۴٫ کشتی تفریحی اوستا کیش (فعلا غیر فعال)

کشتی اوستا کیش کشتی با قدمت تر و با عرشه بزرگتری است که طرفداران خودش را دارد. تنوع موزیک زنده از لحاظ تعداد خواننده و اجرا به زبان های فارسی، کردی و آذری به همراه استندآپ کمدی بسیار جذاب از ویژگی های کشتی تفریحی اوستا ۵ می باشد.

در این کشتی که چیدمان میز و صندلی روی عرشه دارد امکان سرو شام روی عرشه هست که تنها کشتی دارای این ویژگی است. همچنین روی عرشه سایه بان نیز دارد که در مواقعی که آفتاب شدید باشد (سانس های روز) و همچنین هوای شرجی جزیره امکان بسیار خوبی است. البته در ویدیو فوق دیده نمی شود و بعدا اضافه شده است.

این کشتی همیشه سانس های شب دارد و بنابراین همیشه جزو تفریحات شبانه کیش محسوب می شود.

۵٫ کشتی تفریحی دنا کیش (فعلا غیرفعال)

کشتی دنا کیش کشتی با ظرفیت کمتر، موسیقی زنده، دارای سه طبقه، مسابقه، اهدای جوایز، دارای سالن VIP و کافی شاپ است که تجربه بی نظیری برای شما رقم خواهد زد. پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش یکی از کشتی های تفریحی را در برنامه خود بگنجانید.

کشتی دنا کیش
کشتی دنا کیش

۶٫ کشتی رویای دریا کیش (فعلا غیرفعال)

کشتی رویای دریا کیش که به تازگی از بوشهر به جزیره کیش منتقل شده به جرات بزرگترین، لوکس ترین و متفاوت ترین کشتی تفریحی حال حاضر در جزیره کیش است. این کشتی که ساخت ژاپن است دارای ۴ طبقه با ظرفیت ۷۰۰ نفر مهمان و ۸ سالن VIP ویژگی های زیر را دارد:

  • لوکیشن خاص و VIP در ظبقات
  • روف گاردن
  • سیستم صوتی پیشرفته
  • گشت ۳ ساعته دریایی
  • اجرای موزیک زنده، پیانو و دی جی
  • طبخ غذاهای گرم در آشپرخانه مدرن
  • مجهز به لوازم قنادی و شیرینی پزی
  • کافی شاپ، فروشگاه و عکاسی حرفه ای
  • مجهز به سالن همایش متفاوت
  • امکان برگزاری جشن ها بصورت مجزا
  • ابزار و تجهیزات بروز نجارت در دریا
  • ۷ سیستم خنک کننده ۶۵ تنی

همان طور که احتمالا حدس زده اید، کشتی رویای دریا دارای یک رستوران اختصاصی است. اگر از غذاهای معمولی در دیگر کشتی ها که معمولا ثابت است و شما حق انتخاب یا تغییر غذا را ندارید خسته شده اید، این کشتی برای شما مناسب است. کشتی رویای دریا در رستوران متفاوت و بی نظیرش تنوع غذای دریایی، ایرانی، فرنگی و فست فود دارد و در کنار کیفیت بالا رنج قیمت غذاها نیز از رستوران های کیش پایین تر است.

کشتی رویا کیش قیمت بلیط
کشتی رویا کیش قیمت بلیط

شهربازی های کیش : سرگرمی های شبانه در کیش

کیش هم مانند دیگر شهرهای توریستی شهربازی های مجهز و به روز دارد. شهربازی هایلند کیش، شهربازی فان کلاب، اتاق فرار (mystery land)، اتاق فرار دالان نفرین شده، کلبه وحشت تسخیرشده از تفریحاتی است که می توانید در شبهای کیش امتحان کنید و از تفریحات شبانه کیش لذت ببرید.

شهربازی هایلند در پارک شهر قرار دارد. شما می توانید علاوه بر شهربازی در پارک نیز قدم بزنید و کودکانتان از امکانات پارک هم استفاده کنند. قیمت و پکیج هر یک از شهربازی ها متفاوت است.

سافاری کیش : ۲۵ تفریح متنوع صحرایی در کیش

از دیگر تفریحات شبانه کیش، سافاری کیش است که هیجان و لذت بی نهایتی را می توانید تجربه کنید. تور سافاری، صاعقه، کارتینگ، موتور چهارچرخ، موتور دریفت، بانجی ترامپولین، ترامپولین، شترسواری و … از تفریحات بی نظیر مجموعه سافاری است. مجموعه سافاری کیش تفریحاتی برای کودکان، نوجوان و بزرگسالان دارد که می تواند تجربه ی بی نظیری را برای خانواده ها رقم بزند.

پارس سافاری کیش
پارک سافاری کیش

سافاری کیش در ایام شلوغ در سانس صبح و شب فعالیت می کند. ولی در اکثر مواقع فقط سانس شب فعالیت دارد و بنابراین جزو تفریحات شبانه کیش به شمار می رود. البته تا پاسی از شب که معمولا ساعت ۲۱ است این مجموعه کار می کند.

بانجی جامپینگ کیش : لذت پرش از ارتفاع ۴۰ متری

بانجی جامپینگ کیش از تفریحاتی است که می توانید هم در روز و هم در شب امتحانش کنید. پرش از ارتفاع چهل متری در خنکی شب لذت بسیاری دارد. که همه از تجربه ی این لذت محروم هستند، چون هیجان زیادی دارد و همه افراد حاضر به امتحانش نیستند.

بانجی جامپینگ کیش
رزرو بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ پرش از ارتفاع شصت متری نیز دارد که مختص به افرادی است که قبلا پرش از ارتفاع چهل متری را امتحان کرده اند.

تله کابین کیش : ویوی بی نظیر خلیج فارس در روز و شب

تله کابین کیش از دیگر تفریحات شبانه کیش است که برای کودکان و بزرگسالان جذاب هست. نوار ساحلی خلیج فارس بسیار جذاب است. تله کابین جزو تفریحاتی است که هم می توان در روز و هم در شب تجربه اش کرد. در روز چشم انداز دریا بهتر است، اما در شب هوا خنک است و این برای تله کابین که کولر ندارد، حسن بزرگی است.

تفریحاتی که در بالا ذکر شد جزو بهترین تفریحات شبانه کیش هستند که تجربه اش را به شما پیشنهاد می کنیم.

سواحل کیش در شب : تفریحات شبانه رایگان کیش

از سوالهای پرتکراری که مسافران عزیز می پرسند این است که زیباترین ساحل کیش در شب کجا هست؟ ساحل مرجان و اسکله تفریحی بهترین سواحل کیش هستند که دیدنش را به شما توصیه می کنیم، اما این دو ساحل را نمی توان جزو سواحل کیش برای شنا نام برد. برای شنا لطفا به پلاژ مراجعه کنید. قدم زدن و پیاده روی در شب در این دو ساحل بسیار لذت بخش هستند و جزو تفریحات رایگان کیش محسوب می شوند.

کیش سواحل دیگری نیز دارد که اسم ساحل های کیش را برای شما در زیر آورده ایم:

  • ساحل سیمرغ
  • ساحل کلبه هور
  • ساحل کرانه
  • ساحل پارک هندورابی
  • ساحل کشتی یونانی
  • اسکله میرمهنا
  • ساحل مرد ماهیگیر

ساحل کشتی یونانی کیش

پیشنهاد می کنیم حتما از ساحل کشتی یونانی در غروب بازدید کنید. چون معلوم نیست تا کی این جاذبه در کیش قرار داشته باشد. شاید سالهای آتی به دلیل فرسوده بودن کشتی یونانی این جاذبه از دریا برداشته شود.

ساحل کشتی یونانی کیش

ساحل کشتی یونانی کیش

اسکله ماهیگیری میرمهنا کیش

اگر به ماهیگیری علاقمند هستید، پیشنهاد ما سر زدن به اسکله میرمهنا است. اسکله میرمهنا نزدیک محله عربها است. به محض ورود افرادی را می بینید که مشغول ماهیگیری هستند. این تفریح از خاص ترین تفریحات شبانه کیش به شمار می رود.

ساحل مرد ماهیگیر کیش

مجسمه مرد ماهیگیر کیش در ساحل مرد ماهیگیر در نزدیکی اسکله تفریحی (اسکله چوبی) قرار دارد. ساحل تمیز، کافی شاپ ها، پخش موسیقی باعث جذاب شدن این ساحل در شب شده است. در ساحل مرد ماهیگیر مسابقه های خانوادگی زیادی برگزار می شوند که از قبل اطلاع رسانی می کنند. هر موقع شب که به این ساحل مراجعه کنید افراد زیادی را خواهید دید که به تفریحات شبانه کیش مشغول هستند.

این مطلب راجع به تفریحات شبانه در کیش بود، امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظرات در مورد تفریحات کیش را می توانید در قسمت نظرات مطالعه کنید و نظر خود را برای ما بنویسید.

کیش تفریحات را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آفرها و تخفیفات جدید مطلع شوید:

اینستاگرام کیش تفریحات
   kishtafrihat.ir@

جهت دنبال کردن صفحه ما در اینستاگرام روی آیکون فوق کلیک کنید.



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=تفریحات-شبانه-کیش-سال-۱۴۰۲-که-نباید-از-دست-داد!