چه اشکالی در این تصویر می بینید

آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان: همانطور که می دانید بازی های فکری، پازل ها و تست ها از جمله سرگرمی های اصلی فضای اینترنت است. هر کدام از ما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانیم توانائیهای شناختی خود را محک بزنیم. بنابراین بازی فکری امروز که تحت عنوان آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان در مجله خبری چشمک ارائه شده است، یک تمرین ذهنی خوب برای مغز شما است. لذا باید تمام توجه خود را اختصاص دهید تا این پازل تصویری را حل کنید. اشکال تصویر کودکان چیست!؟

همانطور که می دانیم هیچ چیز مانند یک تست یا ازمون تصویری نمی تواند ما را مشغول و سرگرم کند. همچنین این پازل های تصویری در عین جذاب بودن می تواند به خوبی توانایی ها و مهارت های شناختی ما را به چالش بکشد. پازل ها و معماهای تصویری همانند آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان از جمله این آزمون هاست که شما را هم سرگرم و هم ذهن شما را درگیر خود می کند. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان همراه شوید.

شاید بپسندید: چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف به آن، نام یک ورزش بدست می آید!

آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان

حل و یافتن تفاوت در این دو تصویر شاید آسان به نظر برسد، اما پس از آنکه بخواهید آن را حل کنید متوجه می شوید که حل کردن آن چندان راحت نیست، اما وقتی که به هدف خود می رسیم احساس برتری خواهیم کرد، برتری در انجام آزمون ها و تست های مختلف. پازل یا چالش جدیدی که درک و نکته سنجی شما را به چالش می کشد، به مانند اکثریت قریب به اتفاق آزمون های تصویری در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در تصویر آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان ماموریت شما مشخص است: شناسایی اشکال تصویر کودکان در حال پیتزا خوردن!

توانایی های شناختی و سطح دقت خود را با پیدا کردن اشکال تصویر آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان امتحان کنید. فقط باید یادتان باشد که برای ارائه پاسخ فقط ۳ ثانیه فرصت دارید. زمان شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: در ۱۰ ثانیه اعداد متفاوت را بین اعداد ۹۹۹ پیدا کنید!

آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان

 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان

آیا شما هنوز به دنبال پیدا کردن هستید؟ شاید پاسخ آنقدر آسان باشد که شما هنوز فکر می کنید. تفاوتی وجود ندارد. اما شما به هدف اصلی این آزمون ها رسیده اید، یعنی دقت و تمرکز فراوان که می تواند مغز شما را مجبور به فعالیت کند. شما به صورت هر چند کوتاه ذهن و مغز خود را ورزش داده اید. می توانید بیشتر تمرکز و دقت کنید. ۳ ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان: اشکال در تصویر زیر علامتگذاری شده است. به تعداد کودکان و قطعات پیتزا که از جعبه برداشته شده است توجه کنید. ۴ کودک که هر کدام یک  قطعه پیتزا گرفته اند، در تصویر مشاهده می شود. اما در جعبه، جای خالی سه قطعه پیتزا دیده می شود.

بیشتر بخوانید: با دلیل بگوئید که کدامیک از این دو زن ثروتمندتر است!؟

جواب آزمون شناخت اشکال تصویر کودکان

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایتی از تجربیات یک پدر | راز دل به زن مگو، با نو کیسه معامله نکن و با آدم کم عقل رفیق نشو!

آزمون هوش: با کمک نشانه ها در هر دست،ثروتمندترین زن را شناسایی کنید!؟

چیستان: کدام فلز است که اگر برعکسش کنید یک سبزی می شود!؟

کدامیک از این ۳ زن به نسبت دو زن دیگر، وضع مالی اش خوب نیست!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

چه اشکالی در این تصویر می بینید

آزمون تصویری شناخت اشکال تصویر کودکان: همانطور که می دانید بازی های فکری، پازل ها و تست ها از جمله سرگرمی های اصلی فضای اینترنت است. هر کدام از ما با انجام این تست ها و بازی های هوشی و تصویری می توانیم توانائیهای شناختی خود را محک بزنیم. بنابراین بازی فکری امروز که تحت […] http://www.vatanfa.com/?s=چه-اشکالی-در-این-تصویر-می-بینید