این رنگ شال ها عید امسال مده!


شال عید ۱۴۰۳: شال و روسری از مهم ترین اکسسوری ها و لوازم محبوب برای دختران و زنان بوده و تکمیل‌کننده استایل می باشد. در دنیای مد و طراحی لباس، همواره طرح‌ها و روندهای جدیدی برای شال و روسری‌های دخترانه تولید می‌شود تا به آن‌ها رونق جدیدی ببخشد. امسال نیز با فرا رسیدن سال نو، شال و روسری ترند مورد توجه قرار می گیرد، اگر شما هم نمی دانید با توجه به تنوع و رنگ ها چه شال و روسری بخرید، با این بخش از دنیای مد همراه شوید تا با انواع شال ترند ۱۴۰۳، مینی اسکارف ترند بهار، بهترین روسری برای فصل بهار و…آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: مانتو عید ۱۴۰۳: امسال عید این مدل مانتوهای شیک و باکلاس مده!

شال رنگ سال

امسال نیز همانند سال‌های گذشته، موسسه پنتون رنگ سال جدید را رنگ نارنجی هلویی معرفی کرد. این رنگ پرشور و پرانرژی است و بیان پویایی و شادابی در سال ۲۰۲۴ باشد. شال هلویی یکی از شال های ترند سال ۱۴۰۳ است که می توانید بارنگ مانتو و…ست کنید. هلویی چون رنگ ملایمی است با رنگ های پاستلی و آرام مثل سفید، کرم، آبی، زرد ملایم و در همین طیف رنگ‌ها خیلی خوب هماهنگ می‌شود.

۱.شال کرم

شال عید ۱۴۰۳، شال کرم یکی از محبوب ترین رنگ ها در ترکیب و استایل بانوان می باشد که می توان آن را در انواع شال کرم مجلسی، ساده و اسپرت برای تمامی استایل های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار داد. این شال به سادگی با انواع استایل های مختلف هماهنگ می شود و برای فصل های گرم مانند تابستان و بهار به دلیل قابلیت بازتاب نورمناسب است. شال کرم برای پوست های روشن و گرم مناسب است.

شال عید ۱۴۰۳

۲.شال سفید

شال عید ۱۴۰۳، شال و روسری سفید، یکی از اکسسوری پوشاک کاربردی می باشد که در تیپ و استایل شما بسیار تاثیر گذار است. شال رنگ سفید را می توانید با مانتو کرم، رنگ های سبز، صورتی و آبی کاربنی ست نمایید. سفید مناسب پوستهای سفید و روشن است.

۳.شال مشکی

شال مشکی نه تنها امسال جزو ترندهاست بلکه از رنگ هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و از ملزومات کمد خانم هاست. هرزمان که در انتخاب رنگ شال خود مردد بودید می توانید رنگ مشکی را انتخاب کنید. شال مشکی برای هر رنگ پوستی مناسب است و با انواع رنگ مانتو، مانتو رنگ سال و… ست می شود.

۴.شال پلنگی

یکی دیگر از شال های ترند در سال ۱۴۰۳ شال پلنگی است که از طرح های پر طرفدار و محبوب بین خانم های خوش سلیقه می باشد. این نوع شال را می توانید با انواع کت یا مانتوهای مجلسی ساده خیلی راحت ست نمایید. شال پلنگی مناسب پوست سبزه و گندمی است و با رنگ های کرم، قهوه ای، سفید، مشکی و…ست می شود.

۵.شال بنفش

شال عید ۱۴۰۳، شال بنفش در طیف رنگی تیره- روشن در بین زنان و دختران طرفداران بسیار زیادی دارد، شال بنفش طرح دار یا شال بنفش کارشده و مجلسی در جنس حریر، لمه، موهر، لنین، پشمی، ابریشم و ویسکوز وجود دارد. این شال برای افراد با پوست روشن و رنگ پوست خنثی مناسب است.

شال عید ۱۴۰۳

۶.شال زرشکی

شال زرشکی یک انتخاب عالی برای عید نوروز است، این شال رنگی گرم و جذاب دارد که می تواند به استایل شما جلوه ای شیک و جذاب ببخشد. شال زرشکی در انواع مختلفی از طرح ها و اندازه ها موجود است. زرشکی برای پوست های سبزه مناسب می باشد و با رنگ های دیگر ست می شود.

۷.شال زرد

شال عید ۱۴۰۳، زرد یکی از بهترین رنگ‌ ها در طراحی لباس زنانه است. این رنگ گرم که حسابی حس و حال شاد و سرحال کننده ‌ای دارد، بنابراین اگر می خواهید متفاوت و خاص تراز همیشه به نظر برسید، شال و روسری زرد با طرح های مختلف بخرید. شال زرد برای افراد دارای پوست تیره و روشن مناسب می باشد.

بیشتر بخوانید: رنگ های جوان کننده: این ۵ رنگ لباس شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد!

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=این-رنگ-شال-ها-عید-امسال-مده!