مصلی امام خمینی (ره) رنگ خبر به خود گرفت + فیلم

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با نام سابق نمایشگاه مطبوعات بعد از وقفه ۶ ساله با همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «نجستم همیشه جز راستی» با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور حدود ۶۰۰ رسانه و ۱۷۰۰ فعال رسانه از سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. این نمایشگاه به مدت ۴ روز از ۲۹ بهمن تا اسفند از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ بعدازظهر پذیرای مخاطبان و علاقه‌مندان به رسانه است. 

طبق گفته فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه رسانه‌های ایران صرفاً رسانه‌های داخلی حضور ندارند و رسانه کشور‌های روسیه، قطر، ترکیه، لبنان، چین و … برای حضور در نمایشگاه درخواست داده‌اند.

از اولین دوره برگزاری نمایشگاه مطبوعات که در سال ۱۳۷۳ با حضور بیش از ۲۰۰ نشریه برگزار شد، تا بیست و سومین دوره آن که بعد از آن دیگر رنگ مطبوعات به خود نگرفت، بیش از ۶۰۰ رسانه از جمله ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دو هفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، ۷۰ رسانه غیر سراسری و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ۴۵۰ رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران حضور دارند، افزود: صاحبان اصلی نمایشگاه اصحاب رسانه هستند. اگر در برگزاری نمایشگاه دچار مشکل شدید عذرخواهی می‌کنم.

اسامه حمدان، سخنگوی حماس با حضور در نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: سلام مردم قدس، فلسطین، غزه و مبارزانی که در حال نبرد با رژیم صهیونیستی هستند، به شما تقدیم می‌کنم. جا دارد از شهدای رسانه در فلسطین یادی کنیم، که تعداد شهدا به بیش از ۱۲۰ نفر رسیده است. تردیدی وجود ندارد رسانه از گذشته تا امروز نقش مهمی داشته است. فعالیت‌های رسانه‌ای بخشی از نبردی است که علیه رژیم صهیونیستی در حال انجامش هستیم. امروز شاهدیم رژیم صهیونیستی خبرنگاران و اهالی رسانه را مورد هدف قرار می‌دهد. در جریان نبرد طوفان الاقصی رسانه نقش مهمی در شکست خوردن رژیم صهیونیستی از حوادث داشته است. 

سخنگوی حماس ادامه داد: دستاورد‌های اسلامی که در جریان طوفان الاقصی حاصل شد، دستاورد بزرگی در تاریخ مقاومت برای شکست رژیم صهیونیستی بود. این‌ها تنها بخشی از نقش رسانه است. رسانه‌ها نقش اصلی در شکل دادن فرهنگ ما دارند. همچنان که آن‌ها در افزایش روحیه ایستادگی و مقاومت در جوامع ما نقش دارند. 

وی به وضعیت امروز غزه اشاره کرد و گفت: امروز بعد از ۱۴۰ روز از آغاز جنگ در غزه ملت ما استوار ایستاده و در حال شکل دادن پیروزی است. البته که پیروزی‌ها از سوی ملت‌ها شکل گرفته است. مقاومت نه‌تن‌ها نقش اساسی در نبرد دارد، بلکه بازیگر اصلی در شکل دادن آینده منطقه است. ما در حال چشاندن شکست به دشمن رژیم صهیونیستی هستیم. خوشحالم در کنار شما در رسانه‌های ایران هستم و از حمایت‌های شما در مسئله فلسطین تشکر می‌کنم.

در ادمه از غرفه غزه با حضور نماینده غزه و وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی رونمایی شد.

مصلی امام خمینی (ره) رنگ خبر به خود گرفت + عکس و فیلم

 

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=مصلی-امام-خمینی-(ره)-رنگ-خبر-به-خود-گرفت-+-فیلم