مردم ما بلدند مسائل شرعی و ملی‌شان را تنظیم کنند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از اعلام تصویب هفت روز محصول در تقویم رسمی کشور در اتاق کنفرانس ستاد مرکزی تشریفات مصلی امام خمینی (ره) گفت: برای اولین‌بار روز محصول‌ها را وارد تقویم رسمی کشور کردیم، که اقدام مبارکی بود. ماهیت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور احیای سنت‌های مختلف در لایه‌های مختلف جامعه است.

اسماعیلی با بیان ما هیچ حوزه‌ای به فراگیری محصولات غذایی نداریم. کدام خانواده‌ای را سراغ دارید که نسبت به استفاده از نان بی‌نیاز باشد؟ گفت: دولت ما دولت مردمی است و یکی از مهمترین مولفه‌های دولت احیای سنت‌های مردمی است. ما این همه مفاخر و روز‌های مهم در کشور داریم، ولی الان برخی از آداب غربی‌ها در کشور ترویج می‌شود. در حالی در ایران مهد تمدن دنیاست، جشن‌های مختلف مورد توجه بوده است. بنای اسلام عزیز هم این است که سنت‌های نیکو را امضا می‌کند؛ مثل نوروز که این همه آداب و دعا برایش داریم.

به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مردم ما هم بلدند که مسائل شرعی و ملی‌شان را تنظیم کنند. امروز که روز شهادت امیرالمومنین (ع) بود، شما مظهر احترام عمومی مردم را دیدید. این موضوع نشان می‌دهد که فرهنگ ما عمیق است و ریشه‌های اصیل دارد.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

مردم ما بلدند مسائل شرعی و ملی‌شان را تنظیم کنند

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از اعلام تصویب هفت روز محصول در تقویم رسمی کشور در اتاق کنفرانس ستاد مرکزی تشریفات مصلی امام خمینی (ره) گفت: برای اولین‌بار روز محصول‌ها را وارد تقویم رسمی کشور کردیم، که اقدام مبارکی بود. ماهیت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور احیای سنت‌های مختلف در […] http://www.vatanfa.com/?s=مردم-ما-بلدند-مسائل-شرعی-و-ملی‌شان-را-تنظیم-کنند