عکس های بهاری گردش بهرام رادان و پسرش+ چقدر بابا شدن به اقای بازیگر میاد!

گردش بهرام رادان و پسرش: عکس های بهاری از گردش او به همراه بچه اش در فضای مجازی وایرال شده است. آقای بازیگر بسیار سرحال دیده می شود و از هوای خوب بهاری استفاده کرده و به همراه پسرش در حال قدم زدن هستند. در ادامه این مطلب  بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال ضمن معرفی بیوگرافی، عکس های بهاری و گردش بهرام رادان و پسرش را مشاهده می کنید.

گردش بهرام رادان و پسرش

 

گردش بهرام رادان و پسرش

 

 

 

 

بیوگرافی کوتاه بهرام رادان

بهرام رادان (زادهٔ ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸) بازیگر و تهیه‌کنندهٔ ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق (۱۳۷۹) آغاز کرد و برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های شمعی در باد (۱۳۸۲) و سنتوری (۱۳۸۵) موفق به کسب دو سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر شد. او برای تهیه‌کنندگی علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم شد. رادان از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲، ناصرالدین‌شاه را در سریال عاشقانهٔ وطن فا به تصویر کشید.

زندگی هنری

او دورهٔ بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد. رادان برای چهارمین نقش آفرینی خود در فیلم آواز قو نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. رادان سپس موفق به کسب دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد در فیلم‌های شمعی در باد و سنتوری شد.

در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ بهرام رادان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از آغاز رابطه با مینا مختاری، طراح مد را داد. این زوج در ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ازدواج کردند.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

عکس های بهاری گردش بهرام رادان و پسرش+ چقدر بابا شدن به اقای بازیگر میاد!

گردش بهرام رادان و پسرش: عکس های بهاری از گردش او به همراه بچه اش در فضای مجازی وایرال شده است. آقای بازیگر بسیار سرحال دیده می شود و از هوای خوب بهاری استفاده کرده و به همراه پسرش در حال قدم زدن هستند. در ادامه این مطلب  بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال […] http://www.vatanfa.com/?s=عکس-های-بهاری-گردش-بهرام-رادان-و-پسرش+-چقدر-بابا-شدن-به-اقای-بازیگر-میاد!