هادی حجازی فر بازیگر سریال زیر خاکی به همراه همسرش+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی هادی حجازی فر: این بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۳۱ خرداد ماه ۱۳۵۵ است. او دانش‌آموخته رشته کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است.در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی هادی حجازی فر و عکس های خانوادگی در خدمت شما هستیم.

 

بیوگرافی هادی حجازی فر

او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی با بازی در مزرعه پدری (۱۳۸۳) آغاز کرد و در دههٔ بعد نقش اصلی فیلم‌های محمدحسین مهدویان، ایستاده در غبار (۱۳۹۴)، ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶) و ماجرای نیمروز: رد خون (۱۳۹۷) را گرفت. او برای بازی در ماجرای نیمروز نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او در مجموعهٔ تلویزیونی پوست شیر (۱۴۰۱) نقش متفاوت‌تری از آثار قبلی‌اش را ایفا کرد.

بیوگرافی هادی حجازی فر

حجازی‌فر در سال ۱۴۰۰ نخستین فیلم خود، موقعیت مهدی را نویسندگی و کارگردانی کرد و در آن افسر نظامی مهدی باکری در جنگ ایران و عراق را به تصویر کشید. این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت ۱۴ جایزه شد که پنج جایزه شامل سیمرغ بلورین بهترین فیلم را کسب کرد. او همچنین یکی از نویسندگان فیلم آتابای (۱۳۹۸) به کارگردانی نیکی کریمی بود.

شروع بازیگری هادی حجازی فر

از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کردند و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شدند. هادی حجازی فر در مدت کوتاه در سال۹۶-۱۳۹۵ بسیار موفق عمل کرده و نامش در بهترین و جنجالی ترین فیلم ها دیده شده است.هادی حجازی فر در مزرعه پدری بازی کرد و مدتی دیده نشد تا اینکه در سریال ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلان بازی کرد و نامش و چهره اش به یکی از چهره های مطرح سینما تبدیل شد.

هادی حجازی فر با بازی در فیلم هایی مانند لاتاری ، دارکوب و ماجرای نیمروز چهره ای مشهور در سینمای ایران محسوب می شود. استارت موفقیت و شهرت هادی حجازی فر با ( ماجروی نیمروز ) زده شد. هادی حجازی فر علاوه بر بازیگری کارگردانی را نیز شغل اصلی خودش می داند.

بیوگرافی هادی حجازی فر

ازدواج و همسر هادی حجازی فر

همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی، یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بود که به بهانه همکاری در سریالی که برای شبکه ارومیه در حال تولید بود، باهم بیشتر آشنا شده و در نهایت در  سال ۱۳۸۳ ازدواج کردند. حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام هامون است.

هادی حجازی فر و همسرش
هادی حجازی فر و همسرش

 

هادی حجازی فرد و همسرش

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=هادی-حجازی-فر-بازیگر-سریال-زیر-خاکی-به-همراه-همسرش+عکس-و-بیوگرافی