جدیدترین عکس های سونگ هه کیو زیباترین بازیگر کره+عکس

بیوگرافی سونگ هه کیو: سونگ هه کیو (کره‌ای: 송혜교؛ زادهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به خاطر ایفای نقش اصلی در مجموعه‌های تلویزیونی پاییز در قلبم (۲۰۰۰)، آل این (۲۰۰۳)، خانه کامل (۲۰۰۴)، بادی که در آن زمستان وزید (۲۰۱۳)، نسل خورشید (۲۰۱۶)، رویارویی (۲۰۱۸) و افتخار (۲۰۲۲) محبوبیت بین‌المللی به دست آورد.

سونگ هه کیو در سال ۲۰۱۷ در فهرست سلبریتی‌های قدرتمند کره در جایگاه هفتم و در سال ۲۰۱۸ در جایگاه ششم قرار گرفت. سونگ هه کیو به عنوان یکی از «ترویکا» در کنار کیم ته-هی و جون جی-هیون شناخته می‌شود و به صورت جمعی از آنها با سرواژهٔ «ته هه جی» یاد می‌شود. موفقیت آثارش در سطح بین‌المللی، موقعیت او را به عنوان یک ستاره برتر هالیوود تثبیت کرد. در ادامه این مطلب  بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی سونگ هه کیو و جدیدترین عکس های این بازیگر آشنا خواهید شد.

بیوگرافی سونگ هه کیو

سونگ هه کیو زمانیکه متولد شد بسیار بیمار بود و همین امر موجب شد خانواده‌اش سه ماه پس از تولدش اقدام به گرفتن شناسنامه کنند. او تک فرزند بود و در دوره کودکی والدینش از یکدیگر جدا می‌شوند و سرپرستی او به مادرش سپرده می‌شود.

بیوگرافی سونگ هه کیو

سونگ هه کیو و مادرش به منطقه اعیان نشین گانگنام در سئول نقل مکان کردند. اولین حضور سونگ هه کیو در عرصه هنر به سریال عشق اول بازمی‌گردد؛ او با بازی در سریال پاییز در قلبم در سال ۲۰۰۰ در کشورش به شهرت رسید. سونگ در سال ۲۰۰۸ در فیلم هالیوودی Make yourself at home به ایفای نقش پرداخت. وی با سریال نسل خورشید به شهرت بین‌المللی بالایی دست یافت.

او یکی از زیباترین زنان بازیگر کره جنوبی محسوب می‌شود و در سال۲۰۱۱ یک کتاب عکس به نام Song hye-kyo’s moment منتشر کرد و درآمد حاصل از فروش آن را به یک بنیاد خیریه کودکان اهدا نمود. او در اکتبر سال ۲۰۱۷ با سونگ جونگ کی ازدواج کرد و در تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۲۰۱۹، نماینده سونگ جونگ کی خبر داد که آنها نامهٔ طلاق خود را به دادگاه ارائه کرده‌ و از هم جدا شدند.

شهرت

سونگ هه کیو از سال ۱۹۹۷ با سریال «صبح بخیر» فعالیت اش را بصورت حرفه ای ادامه داد تا اینکه سال ۲۰۰۰ با سریال «پاییز در قلب من» در کشورش به شهرت رسید او همچنین در سال ۲۰۰۳ هم در سریال «All In» خوش درخشید و مورد توجه قرار گرفت

بازی در کنار Rain و شهرت آسیایی

سونگ هه کیو در سال ۲۰۰۴ همراه با با خواننده کره ای بنام رین (Rain) در سریال «خانه کامل» ایفای نقش کرد که این درام در سراسر آسیا به موفقیت دست یافت و جایگاه سونگ را به عنوان یکی از معروف ترین بازیگران کره ای در آسیا تثبیت کرد.

عکس های جدید سونگ هه کیو

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی سونگ هه کیو

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

جدیدترین عکس های سونگ هه کیو زیباترین بازیگر کره+عکس

بیوگرافی سونگ هه کیو: سونگ هه کیو (کره‌ای: 송혜교؛ زادهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. او به خاطر ایفای نقش اصلی در مجموعه‌های تلویزیونی پاییز در قلبم (۲۰۰۰)، آل این (۲۰۰۳)، خانه کامل (۲۰۰۴)، بادی که در آن زمستان وزید (۲۰۱۳)، نسل خورشید (۲۰۱۶)، رویارویی (۲۰۱۸) و افتخار (۲۰۲۲) محبوبیت بین‌المللی به دست […] http://www.vatanfa.com/?s=جدیدترین-عکس-های-سونگ-هه-کیو-زیباترین-بازیگر-کره+عکس