پرنسس های دیزنی هم پیر شدند + عکس

وقتی پرنسس های دیزنی پیر می شوند: هیچ انسانی همیشه جوان نمی ماند، همه انسانها در جوانی زیبا هستند و با گذشت زمان و افزایش سن و سال چین و چروک به چهره اضافه می شود و موها سپید می شود. در این مطلب از سری مطالب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک، پرنسس های دیزنی را نشان می دهد که چگونه غبار پیری آنها را فرا گرفته است. با مطلب وقتی پرنسس های دیزنی پیر می شوند با ما همراه باشید.

وقتی پرنسس های دیزنی پیر می شوند

این تصاویر در واقع پرنسس های دیزنی را نشان میدهد که همگی در دوره ظهور خود زیبا و دوست داشتنی بودند اما اگر بخواهیم این شخصیت ها را در قالب انسان های حقیقی بررسی کنیم درست مثل کاراکترها و بازیگران سینماو تلوزیون آنها نیز مسن و در نهایت پیر خواهند شد. در این آلبوم نیز شما شاهد بالاتر رفتن سن و سال این شخصیت های خیالی می باشید.

پرنسس های دیزنی را در جنبه‌های مختلف دیده‌ایم و تصور کردیم که در زندگی واقعی چگونه خواهند بود. اما این بار به شما نشان می‌دهیم که پرنسس های دیزنی با سن واقعی خود چگونه خواهند بود. هنرمند برزیلی ایزاکو آرئاس چند شاهزاده خانم دیزنی را به تصویر کشید تا بتوانیم ببینیم با فکر کردن به سال‌هایی که از اکران فیلمشان گذشته و سنشان در آن زمان چگونه به نظر می‌رسند.

عکس ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی پرنسس های دیزنی پیر می شوند

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=پرنسس-های-دیزنی-هم-پیر-شدند-+-عکس