نگران صحنه‌سازی رسانه‌های بیگانه نیستیم + فیلم

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حمیدرضا افتخاری، دبیر شورای تخصصی سرگرمی، طنز و تفریحات معاونت صدای رسانه ملی و مدیر شبکه رادیو صبا در پاسخ به این سوال که با توجه به همزمانی ماه رمضان و عید نوروز رسانه‌های فارسی زبان به دنبال این هستند تا تلقین کنند حکومت با برگزاری مناسبت‌های مذهبی عید مردم را نشانه گرفته، گفت: اینکه ما نگران صحنه‌سازی چند رسانه بیگانه کم اعتبار باشیم، بنظرم درست نیست. چون مردم راه خودشان را پیدا می‌کنند. آن‌ها دیندار هستند و تعادل ماه رمضان و نوروز را رعایت می‌کنند.

وی افزود: آن چیزی که روی آنتن صداوسیما نمایش داده می‌شود، بازخورد آن چیزی است، که مردم زندگی می‌کنند. ما بازتاب‌دهنده زیست مردم هستیم و آن چیزی که شما در آنتن صداوسیما می‌بینید و می‌شنوید شیوه زندگی مردم است. 

افتخاری ادامه داد: تلاش رسانه‌های بیگانه بیهوده است. مردم ایران می‌دانند چگونه بین ماه رمضان و عید نوروز تعادل ایجاد کنند. مردم بهترین راهنمای ما هستند و هر آنچه که صداوسیما بازتاب می‌دهد، از زندگی مردم نشات گرفته است. در اتاق فکر معاونت صدا تعادل بین مناسبت‌ها درنظر گرفته شده است. طبیعتاً هرچه به شب‌های قدر نزدیک شویم، حجم برنامه‌های متناسب با آن ایام بیشتر خواهد شد.

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=نگران-صحنه‌سازی-رسانه‌های-بیگانه-نیستیم-+-فیلم