برگزاری رالی‌تور خانوادگی تهران – گیلان همزمان با نمایشگاه گردشگری



رالی تور سه روزه تهران-سفیدکنار، با شعار ما با طبیعتیم در دو کلاس همگانی و پیشرفته در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و در مسیر تهران به سفید کنار در استان گیلان، برگزار می‌شود.

رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی مذکور، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز می‌شود و روز جمعه بیست و هفتم ماه به پایان می‌رسد.

توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج سفر‌های مسئولانه و کم خطر، معرفی جاذبه‌ها و مسیر‌های گردشگری کشور از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

از آنجایی که این نوع رالی‌ها به عنوان یک رویداد گردشگری شناخته می‌شوند، ملاک انتخاب برترین ها، کسب کمترین امتیاز منفی، رعایت اصول صحیح رانندگی، احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، نحوه عملکرد شرکت کنندگان در موقعیت‌های مختلف و میزان مهارت در نقشه خوانی و مسیریابی خواهد بود.

شرکت برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۲۳۰۰۷۴۴ و ۶۶۷۵۵۵۹۱-۰۲۱ داخلی ۳ تماس بگیرند و برای حضور در این رالی نیز به نشانی اینترنتی www.irallyclub.com مراجعه کنند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حمایت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

دانلود فیلم

برگزاری رالی‌تور خانوادگی تهران – گیلان همزمان با نمایشگاه گردشگری

رالی تور سه روزه تهران-سفیدکنار، با شعار ما با طبیعتیم در دو کلاس همگانی و پیشرفته در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و در مسیر تهران به سفید کنار در استان گیلان، برگزار می‌شود. رالی تور تفریحی، گردشگری و خانوادگی مذکور، روز چهارشنبه ۲۵ بهمن از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از […] http://www.vatanfa.com/?s=برگزاری-رالی‌تور-خانوادگی-تهران-–-گیلان-همزمان-با-نمایشگاه-گردشگری