رونمایی از «ایران‌رسانه» در نمایشگاه رسانه‌های ایران

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از روز فردا ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ در مصلای امام خمینی (ره) تهران کار خود را آغاز می‌کند، رویدادی که پس از ۶ سال به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به مدت ۴ روز تا دوم اسفند برگزار می‌شود، و قرار است در نخستین روز «ایران‌رسانه» به عنوان پنجره‌ای واحد برای تمامی خدمات معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات رونمایی شود.

پیش از این خدمات معاونت امو رسانه‌ای به خبرنگاران و اهالی رسانه از طریق سامانه‌های مختلفی همچون «سامانه جامع رسانه‌های کشور»، «سایت تبلیغات»، «سایت جشنواره‌ها» ارائه می‌شد که با آغاز به کار سامانه «ایران رسانه» همه خدمات این معاونت به خبرنگاران، مدیران مسئول، کانون‌های تبلیغاتی، موسسات رسانه‌ای از طریق این سامانه انجام می‌شود.

همچنین میز خدمت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خبرنگاران و اهالی رسانه در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های کشور دایر است. کارشناسانی از اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، دیبرخانه هیات نظارت بر مطبوعات و صندوق اعتباری هنر، پذیرای حضور خبرنگاران و اهالی رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران خواهند بود.

توسعه تعاملات و پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات احتمالی مرتبط با خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اهالی رسانه، ازجمله اهداف اصلی این معاونت در برپایی میز خدمت است.

به گزارش ایرنا، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» با حضور رسانه‌ها و مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان فعال در این حوزه میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویداد‌های حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده یکهزار و ۷۰۰ نفر اصحاب رسانه از استان‌های کشور طبق جدول زمان‌بندی شده در نمایشگاه حضور فعال داشته و ضمن بازدید از برنامه‌های جنبی و آموزشی نمایشگاه بهره ببرند.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=رونمایی-از-«ایران‌رسانه»-در-نمایشگاه-رسانه‌های-ایران