اگر بزهای کوهی مخفی تصویر رو در یک نگاه شناسایی کنی چشمات مثل عقاب تیزه!

آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی: طبیعت مملو از شگفتی های فراوان است. این شگفتی ها گاهی باعث می شود که حیرت کنید. از جمله مواردی که در طبیعت فراوان به چشم می خورد استتار حیوانات در آن است. این روزها تصاویر زیادی را می توانید در فضای اینترنت بیابید که در آنها یک حیوان توانسته است به خوبی خود را با محیط پیرامون خود سازگار کند. در آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی نیز ما با یک استتار روبرو هستیم. شما باید بتوانید بزهای کوهی را میان صخره ها شناسایی کنید.

در واقع این تست ها و آزمون ها بر اساس استتار حیوانات استوار هستند. استتار یک گونه به عوامل مختلفی بستگی دارد. ویژگی های فیزیکی ارگانیسم مهم است. به عنوان مثال، حیواناتی که خز دارند نسبت به حیوانات دارای پر یا فلس به تاکتیک‌های استتار متفاوتی متکی هستند. پرها و فلس ها را می توان به طور منظم و سریع از دست داده و یا تغییر دهند. از سوی دیگر، رشد خز ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها طول بکشد. حیوانات با خز بیشتر بر اساس فصل استتار می شوند. برای مثال روباه قطبی در زمستان پوست سفید دارد، در حالی که پوشش تابستانی آن قهوه ای است. در ادامه با آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: ضرب المثل قمپز در کردن از کجا آمده است!؟

آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی

سنگ‌ها و تخته‌سنگ‌های قهوه‌ای در پارک ملی جاشوا تری در کالیفرنیا پس‌زمینه‌ای عالی برای رنگ قهوه‌ای بزهای کوهی است که به خوبی با هم ترکیب می‌شوند که به سختی می‌توانید آنها را ببینید. یک عکاس حیات وحش در جاشوا تری تصویری از بزهای کوهی گرفته که روی صخره‌ای در فضای باز حضور دارند، با این حال این بزها به خوبی با هم محیط ترکیب شده، به گونه ای که شناسایی آن را مشکل کرده است و آن را به یک جستجوی سرگرم‌کننده تبدیل کرده است.

پارک ملی این عکس را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و گفت: بزهای کوهی از تاکتیکی به نام استتار یا رنگ‌بندی مرموز برای ترکیب شدن با محیط خود استفاده می‌کنند. پوست  قهوه‌ای آن‌ها ظاهر آن‌ها را بت محیط ترکیب می‌کند  و دیدن آنها را برای شکارچیان (و کوهنوردان) دشوار می کند. آیا شما از جمله کسانی هستید که معتقد هستید قدرت بینایی و دقت تان عالی است؟ اگر این طور هست، ما می خواهیم با تست قدرت بینایی با شناسایی بزهای کوهی شما را به یک چالش دعوت کنیم. آیا شما می توانید بزهای کوهی را زودتر از بقیه در این تصویر ببینید؟ به تصویر زیر نگاه کنید و سعی کنید در عرض ۵ ثانیه بزهای کوهی استتار شده را ببینید.

اگر بتوانید آن را قبل از دیگران و در کمتر از ۵ ثانیه تشخیص دهید، در جمله ۱۸ ٪ از افرادی هستید که این کار را انجام داده اند و واقعا قدرت بینایی و دقت تان عالی است. امیدوارم بزهای کوهی را پیدا کنید.

شاد بپسندید: کدومیک از این دو خانم تلاش می کند که رازش را پنهان کند!

آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی

باید به شما بگوییم که پیدا کردن یک بز کوهی آسان است. اما شناسایی بز دوم در اینجا اصلاً آسان نیست، زیرا به خوبی خود را استتار کرده است. ما احساس می کنیم که عکاس این تصویر نیز از حضور این بز کوهی بی خبر بوده است و شاید بعدا متوجه حضور آن شده است.

.

.

.

.

.

.

.

به قسمت علامتگذاری شده در تصویر آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی دقت کنید. آیا متوجه این بز کوهی شدید!؟

شاید بپسندید: باهوشا جواب بدن: با شش عدد چوب کبریت ۴ تا مثلث بسازید!

پاسخ آزمون با شناسایی بزهای کوهی

میدوارم از آزمون تمرکز با شناسایی بزهای کوهی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

هر کدام از چمدان های سبز برای کدام مسافر است!؟

مرد فقیر خیالباف و کوزه روغن | حکایت مرد فقیری که یک کوزه روغن داشت و هزار آرزو !

باهوشا جواب بدن: مجموع عددی حیوانات وحشی در عبارت آخر چند می شود!؟

آیا زن تصویر واقعاً یک جاسوس است!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=اگر-بزهای-کوهی-مخفی-تصویر-رو-در-یک-نگاه-شناسایی-کنی-چشمات-مثل-عقاب-تیزه!