با پیدا کردن اسب تصویر اثبات کنید که چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر: در مطلب امروز تصویر جالبی از مخفی سدن یک حیوان در شهر را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. در این تصاویر شما شاهد حضور یک اسب مخفی در تصویر هستید. این عکس‌ باورنکردنی در یکی از شهرهای سوئیس گرفته شده است. شما در این عکس در ابتدا متوجه حیوانی نخواهید شد. اما اگر دقت کنید می توانید اسب را در تصویر شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر همراه شوید.

همین مسئله سبب شده تا برخی افراد از این تصویر برای تفریح و سرگرمی استفاده کنند. عکاس این تصویر از دوستان خود خواست تا اسب را در تصویر شناسایی کنند. در آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر شما باید بتوانید در عرض ۱۵ ثانیه این اسب را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر همراه شوید.

شاید بپسندید: آزمون تمرکز: کدام بشقاب نیمرو با بقیه فرق داره!

آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر

امروزه شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی دارند. در عصری زندگی می کنیم که شبکه های اجتماعی نقش فعالی پیدا کرده اند. در حال حاضر همه نسل ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. اکنون پازل ها در شبکه های اجتماعی نیز کاربران اینترنتی را به خود جذب کرده اند. این پازل ها علاوه بر سرگرمی دقت، توجه و تمرکز را در شما افزایش می دهند. امروز بخش تفریح و سرگرمی وب سایت چشمک با یک پازل سخت مهمان شماست. باید اسب را در آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر بیابید. تلاش کنید در زمان مشخص شده آن را پیدا کنید.

اسب را در عکس بیابید. اگر بینایی خوبی داشته و تیزبین باشی، اسب را به راحتی پدا خواهید کرد. این عکس اخیراً در فضای مجازی منتشر شده است. عکاس این عکس را از فضای شهری یک خیابان برداشت. او هیچ متوحه نبود که اسبی نیز در تصویر حضور دارد. بعدها همسر عکاس متوجه این عکس و اسب مخفی شد. شما هم اگر خوب دقت کنید می بینید که در عکس یک اسب وجود دارد. پیدا کردنش چندان راحت نیست. چون خیلی خوب مخفی شده است.

شاید بپسندید: آدم خوش خیالی یا منطقی!؟ | فقط بگو در نگاه اول در تصویر چی دیدی!؟

آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر

خوب اگر نتوانستید پیدا کنید به پائین صفحه بروید. آخرین فرصت! می توانید برگردید و باز امتحان کنید. اگر نه به پایین صفحه بروید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر: اسب در اینجاست. آیا شما توانستید در زمان مشخص شده اسب را پیدا کنید.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی از این سه زن تظاهر می کنه که پولداره!

جواب آزمون با شناخت اسب میان شهر

امیدوارم از آزمون بینایی با شناخت اسب میان شهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

باهوشا بگن: مجموع دو توپ نخی رنگی در عبارت آخر چند می شود!

چیستان: نام گلی است که با حذف کردن حرف اولش بر روی آب شناور می شود…؟

از میان این ۶ گونه دریایی انتخاب کنید و کشف کنید چه اندازه عمیق و متفکرید!

پاسخ عبارت ریاضی ۵+۳×۰-۴=؟ چند است!؟ | فکر نکن ساده است!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-پیدا-کردن-اسب-تصویر-اثبات-کنید-که-چشمات-مثل-شاهین-تیزه!