با شناسایی پلنگ برفی در تصویر کوهستان، ثابت کن که چشمات مثل شاهین تیزه!

آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی: در مطلب امروز تصاویر زیبایی از استتار حیوانات را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. در این تصاویر شما شاهد حضور پلنگ برفی کوهستان هستید. این عکس‌های باورنکردنی در کوه‌های شمال هند گرفته شده است. شما در این عکس ها متوجه توانایی عجیب پلنگ برفی در استتار می شوید. این که چگونه به آسانی در زیستگاه طبیعی خود با محیط اطرافش خود را ترکیب می کند.

همین مسئله سبب شده تا برخی افراد از این تصاویر در کنار زیبایی های طبیعی آن برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کنند. عکاس این تصویر از دوستان خود خواست تا پلنگ برفی را در تصویر شناسایی کنند. در آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی شما باید بتوانید در عرض ۱۰ ثانیه این پلنگ را شناسایی کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی همراه شوید.

شاید بپسندید: با انتخاب یک نماد ویژگی اصلی شخصیتی خود و اطرافیان را بهتر بشناسید!

آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل ۱دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا ۴ امتیاز افزایش دهد.

به گزارش دیلی میل، عکاس استرالیایی، بابی جو ویال، سه روز یک پلنگ برفی نر پیر را در پارک ملی کوهستانی کیبر در هند ردیابی کرد. پلنگ به دلیل توانایی ظاهراً فوق طبیعی خود در ناپدید شدن در محیط اطراف، نام مستعار “گربه روح” را به خود اختصاص داده است. ویال، ۳۷ ساله، یکی از کارگردانان دوما سافاریس، چندین بار در طول سفر، شناسایی گربه را از دست داد.

اما در نهایت تصاویر بسیار خوبی از پلنگ برفی را ثبت کرد. در این تصاویر پلنگ های برفی به خوبی قابل شناسایی نیستند و تنها یک چشم تیزبین می تواند در زمان بسیار کم آنها را در تصویر شناسایی کند. ویال این عکس را فیس بوک منتشر کرد و از دوستان خود خواست پلنگ برفی را شناسایی کنند. او برای سخت تر شدن کار، زمان ۱۰ ثانیه را برای حل این معمای تصویری تعیین کرد. اگر آماده هستید، شما نیز تصویر را ببینید.  امیدوارم خیلی زود پلنگ برفی را در آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی شناسایی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: نام گلی است که اسمش با کمک اسم یک حیوان و عضو بدن ساخته شده است!

آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی

پلنگ برفی با تنها حدود ۴۰۰۰ تا ۶۵۰۰ نمونه در حیات وحش، نمونه یک حیوان بسیار نادر در نظر گرفته می شود. دیدن یک پلنگ در منطقه کیبر هند حتی نادرتر است، زیرا تنها ۳۰ پلنگ از این دست در منطقه وجود دارند. پلنگ کوهستان یا پلنگ برفی (نام علمی: Panthera uncia) یک گونه از گربه‌های بزرگ است که در کوه‌های مرتفع آسیای مرکزی و جنوب آسیا زندگی می‌کند. بر اساس فهرست سرخ گونه‌های در معرض خطر، این جانور، یک گونه آسیب‌پذیر است. تخمین زده می‌شود که کمتر از ۱۰/۰۰۰ پلنگ برفی بالغ در دنیا باقی مانده‌است و تعداد آن‌ها به‌دلایلی از جمله شکار و نابودی زیستگاه، رو به کاهش است.

در عکس‌های ویال، پلنگ برفی در برابر پس‌زمینه‌ای خالدار از صخره‌های سنگی، برس دلچسب و برف تقریباً نامرئی است. منظره بدون حیوان به نظر می رسد. اما اگر خوب نگاه کنید، پلنگ برفی را در تصویر آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی می بینید.

.

.

.

.

.

 

 

 

 

.

اگر توانسته باشید که پلنگ برفی را در آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی شناسایی کنید شما یک فرد تیزبین هستید.

شاید بپسندید:آیا می توانید این معمای ریاضی را در کمتر از ۱۰ ثانیه حل کنید!؟

آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی

و این هم تصویر بزرگنمایی شده:

تصویر بزرگ شده پلنگ کوهستان

امیدوارم از آزمون تصویری با شناسیی پلنگ برفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

 آزمون بینایی: آیا می توانید دو پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

آزمون قدرت تمرکز: تفاوتهای دو تصویر پاندا را در ۸ ثانیه شناسایی کنید!

کدومیکی هیچ نقشی در ساخت لانه سگ نداشته، اما میخاد زرنگ بازی دربیاره!؟

 همسر مرد را در بین ربات ها شناسایی کنید!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-شناسایی-پلنگ-برفی-در-تصویر-کوهستان،-ثابت-کن-که-چشمات-مثل-شاهین-تیزه!