با جابجایی ۲ چوب کبریت، یک عبارت ریاضی صحیح درست کن!

چالش ریاضی با اصلاح معادله: لازم است تا یک معادله صحیح بدست بیاورید. البته برای این کار تنها ۱۰ ثانیه وقت دارید و فقط باید ۲ چوب کبریت را جابجا کنید. فکر می کنید می توانید این معادله را در ۱۰ ثانیه حل کنید؟ مغز خود را آزمایش کنید و ببینید که آیا می توانید فقط ۲ چوب را حرکت دهید تا این معادله درست شود! با مجله خبری چشمک و چالش ریاضی با اصلاح معادله همراه شوید.

تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری دهه‌هاست که محبوب بوده‌اند. آنها ما را به فکر فراتر از بدیهیات و کشف راه حل های متعدد برای حل یک مشکل دعوت می کنند. در سال‌های اخیر، این چالش‌ها حتی در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شده‌اند. چالش ریاضی با اصلاح معادله به طور خاص طراحی شده است تا مهارت های حل مسئله و ریاضیات شما را در کمتر از ۱۰ ثانیه آزمایش کند. معادله داده شده ۹+۲=۵ است. اما این معادله اشتباه است! وظیفه شما یافتن پاسخ صحیح در عرض ۱۰ ثانیه است.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی قضاوت روباه | حکایت مردی که گرفتار مهربانی خود در حق مار شد!

چالش ریاضی با اصلاح معادله

مهم نیست که چگونه به این چالش برخورد می کنید، مطمئن باشید که عضلات ذهنی خود را تمرین می دهید و با احساس موفقیت کنار می آیید. بیایید ببینیم چقدر سریع می توانید این معما را حل کنید! مغز خود را با پازل روز آزمایش کنید. آیا اماده چالش هستید؟ این معما شامل معادله ای است که تنها جق حرکت دادن یک چوب کبریت دارید. برای چالش ریاضی با اصلاح معادله آماده اید؟

پازل ها یک راه عالی برای تمرین ذهن و خلاقیت شما هستند. برای حل معما باید دقت کنید و تمرکز کنید. ما باید از مهارت های حل مسئله خود استفاده کنیم و تصمیم بگیریم که کدام چوب کبریت را حرکت دهیم و به کجا منتقل کنیم.

شاید بپسندید: با پیدا کردن کلمه BIRD در تصویر اثبات کن که مثل عقاب تیزبین هستی!

چالش ریاضی با اصلاح معادله

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چالش ریاضی با اصلاح معادله

آیا موفق شده اید ۲ چوب کبریت را برای ایجاد معادله صحیح در چالش ریاضی با اصلاح معادله پیدا کنید. مهارت های حل پازل خود را آزمایش کنید!ما یک نوع سرگرم کننده و چالش برانگیز از پازل های کلاسیک چوب کبریت را پیشنهاد کردیم! اگر نتوانستید پازل را حل کنید بهتر است از شانس دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

 

.

پاسخ چالش ریاضی با اصلاح معادله : برای توضیح راه حل را قرار داده ایم.

شاید بپسندید: سوال هوش: اگر ۱۳=۱۶، ۲۵=۲۱۰، ۶۶=۶۱۲، پس ۸۲= ؟ چند است؟

جواب آزمون ریاضی با اصلاح معادله

امیدوارم از چالش ریاضی با اصلاح معادله استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون تمرکز: تفاوت های دو تصویر دخترک سبزه گره زن را پیدا کنید!

سوال هوش: با جابجایی ۲ چوب کبریت ۲ تا مربع بساز!

حکایت شنیدنی تاجری که می خواست همیشه دنیا به کام او باشد!

چیستان: کدام سبزی است که فقط به صورت تازه فروخته می شود!؟

نوشته با جابجایی ۲ چوب کبریت، یک عبارت ریاضی صحیح درست کن! اولین بار در مجله خبری چشمک. پدیدار شد.



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-جابجایی-۲-چوب-کبریت،-یک-عبارت-ریاضی-صحیح-درست-کن!