پسر دونگی در آستانه ۲۴ سالگی اش +عکس و بیوگرافی

بیوگرافی لی سوک هیونگ: این بازیگر کره ای در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمد. لی سوک هیونگ به عنوان بازیگر با سریال دونگی شهرت یافت. در ادامه این مطلب بخش بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال بیوگرافی لی سوک هیونگ و جدیدترین عکس های این بازیگر را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بیوگرافی لی سوک هیونگ

همان گونه که اشاره شد لی هیونگ سوک کره‌ای: 이형석؛ متولد ۹ سپتامبر ۲۰۰۰ و اهل کره جنوبی است. او حرفهٔ خود را به عنوان بازیگر خردسال آغاز کرد. او در افسانه دونگ‌یی ایفای نقش کرده‌است. لی در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در مجموعهٔ ام‌بی‌سی به نام وکلای جمهوری بزرگ کره حرفهٔ بازیگری خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۰، او در مجموعهٔ ام‌بی‌سی به نام افسانه دونگ‌یی ایفای نقش کرد.

فیلم

سال عنوان نقش

۲۰۰۸

مادر و دختران کودک تماشاچی

۲۰۱۱

ماما[۳][۴] وون جه
رنگ پریده بین
بازی کامل چول گو

۲۰۱۲

دینو کینگ جوانی اسپکل (تنها صدا)

مجموعه‌های تلویزیونی

سال عنوان نقش شبکه

۲۰۰۸

وکلای جمهوری بزرگ کره اوه گوک ام‌بی‌سی

۲۰۰۹

رومنس صفر ام‌بی‌سی دراما نت
زندگی خوبه گو او-جین ام‌بی‌سی

۲۰۱۰

افسانه دونگ‌یی لی گوم / شاهزاده یونینگ ام‌بی‌سی
جذاب تر در روز بچه خیابانی (قسمت ۳) ام‌بی‌سی

۲۰۱۲

دکتر جین گوجونگ (جوانی) ام‌بی‌سی

۲۰۱۳

بزرگ‌ترین جونگ بوک (جوانی) جی‌تی‌بی‌سی

۲۰۱۵

وبتون هیرو توندرا شو کیم کوانگ مین ام‌بی‌سی اوری۱

جوایز و نامزدی‌ها

سال مراسم جوایز دسته اثر نامزد شده نتیجه

۲۰۰۹

بیست و هشتمین جوایز درامای ام‌بی‌سی بهترین بازیگر جوان

زندگی خوبه

برنده

۲۰۱۰

بیست و نهمین جوایز درامای ام‌بی‌سی بهترین بازیگر جوان

افسانه دونگ‌یی

برنده

لی سوک هیونگ در سریال دونگی

افسانه دونگ‌یی با نام اصلی دونگ‌یی (به کره‌ای:동이) مجموعه تلویزیونی درام، رمانتیک و تاریخی کره‌ای است که در سال ۲۰۱۰ در ۶۰ قسمتِ ۶۰ دقیقه‌ای از شبکه اِم‌بی‌سی کره جنوبی پخش شد.مجموعه تلویزیونی دونگ‌یی را لی بیونگ هون و کیم سانگ هیوب کارگردانی کرده‌اند و هان هیو جو و جی جین هی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیوگرافی لی سوک هیونگ

این مجموعه تلویزیونی به زمان سلطنت شاه سوک جونگ از پادشاهان چوسون جدید می‌پردازد. شخصیت اصلی مجموعه دختر جوانی‌ست به نام دونگ‌یی که پدر و برادرش به جرم حمایت از برده‌ها و تشکیل یک حزب کمک‌رسانی به آنها، محکوم به مرگ می‌شوند. دونگ‌یی تنها وارد پایتخت می‌شود و همچنان مورد تعقیب سربازان دولت است. وی بعدها وارد دفترخانه موسیقی قصر شده و در آنجا از خود استعدادهایی بروز می‌دهد که باعث می‌شود او را بانوی بازرس کنند. در ادامه، او اعتماد شاه را جلب کرده و همسر او می‌شود و به دلیل کمک‌هایش به بردگان در میان مردم به فردی محبوب تبدیل می‌گردد.

لی سوک هیونگ در این سریال نقش پرنس لی گوم یا گئوم را بازی کرده است.

لی گوم که بود؟

یونگ‌جو متولد ۳۱ اکتبر ۱۶۹۴؛ بیست و یکمین پادشاه سلسله کره‌ای چوسان بود. او دومین پسر پادشاه سوک‌جونگ بود. مادر وی بانو سوک از طائفه چوی بود. قبل از رسیدن به قدرت، نام وی شاهزاده یونینگ بود.

در سال ۱۷۲۰ چندین ماه بعد از رسیدن برادر بزرگ‌ترش (پادشاه گیونگ‌جونگ) به سلطنت به عنوان بیستمین پادشاه چوسان، یونینگ به عنوان «شاهزاده سلطنتی جانشین برادر» منصوب شد. این موضوع باعث مشاجرات سنگینی بین احزاب سیاسی شد اما با این حال چهار سال بعد که پادشاه گیونگ‌جونگ از دنیا رفت؛ یونگ‌جو به پادشاهی رسید.

پادشاه یونگ جو

یونگ‌جو عمیقاً نسبت به مردمش نگران بود. یادداشت‌های سالیانه سلسله چوسان اشاره می‌کند که روزی در چهارمین سال از سلطنت وی پادشاه یونگ‌جو با صدای باران اول صبح از خواب بیدار شد و به ملازمان خود گفت: ” اوه عزیزم! ما در چهار سال گذشته به خاطر عدم شایستگی من با سیل خشکسالی و قحطی روبرو شدیم. حتی امسال توسط خائنی به نام یی این جوا دچار شورش بی‌سابقه ای شدیم.

چگونه مردم فقیر من می‌توانند در این مشقت معاش خود را مدیریت کنند؟ سخنی قدیمی وجود دارد «همیشه به دنبال یک سال کم حاصل جنگ به وجود می اید». اما قحطی بزرگی در طی دو سال اخیر نداشتیم و ما امیدهای زیادی برای یک برداشت خوب در این سال داریم. اما هنوز من عصبی هستم زیرا در حالی که فصل برداشت نزدیک است؛ راهی برای دانستن اینکه آیا قبل از برداشت سیل یا خشکسالی خواهیم داشت یا نه وجود ندارد.

هیچ‌کس در مورد باران سردی که خواهد بارید و سیلی که زمین‌های کشاورزی در انتظار برداشت را در خواهد نوردید؛ نمی‌داند. فقدان صلاحیت من موجب وقوع این شرایط افتضاح بر ما شد زیرا من در جلب دلسوزی آسمان بر ملتم ناتوان بودم. چگونه می‌توانم دلسوزی آسمان را جلب کنم در حالی که در خود اندیشه ای نکرده‌ام و فقط برای خودم تلاش کردم؟ من باید با اندیشه در خود شروع کنم.

یونگ‌جو نگران بود که باران موجب نابودی محصولات شده و باعث گرسنگی مردم بداقبال او شود. یونگ‌جو به درباریان خود دستور داد تا مالیات دریافتی از مردم را کم کنند و تعداد بشقاب‌های موجود در وعده‌های غذایی خود را کاهش دهند. کاهش مقدار غذایی که می‌خورد؛ تصمیمی بود که به علت نگرانی موجود وی در مورد مردم بد اقبالش گرفته شده بود.

در صبح زود حدود ۲۰ سال بعد (۱۷۵۳) باران‌های ممتد به یونگ‌جو سیل‌های چهارمین سال سلطنتش و زمانی که او غذای کمتری می‌خورد را یادآوری کرد :” اوه! به درستی سیل و خشکسالی به دلیل عدم کفایت من اتفاق می‌افتد. من از آن سال بسیار پیرتر شدم اما چگونه دلسوزی من برای مردم و اراده برای تلاش سخت برای آنان می‌تواند کمتر از گذشته باشد؟ ”. مجدداً یونگ‌جو دستور کاهش بشقاب‌ها در میز ناهارخوری خود را داد. مردم اطراف او وی را پادشاهی رک، تیزهوش، سخاوتمند و مهربان توصیف می‌کردند. اظهار نظرهای وی نافذ و فهم و درک وی سریع بود.

عکس های جدید لی سوک هیونگ

 

 

 

 

بیوگرافی لی سوک هیونگ

 

دانلود فیلم

جدیدترین عکس های لی سوک هیونگ، پسر دونگی در آستانه ۲۴ سالگی اش +بیوگرافی

لی سوک هیونگ بازیگر کره ای در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمد. لی سوک هیونگ به عنوان بازیگر با سریال دونگی شهرت یافت. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال بیوگرافی لی سوک هیونگ و جدیدترین عکس های این بازیگر را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بیوگرافی لی سوک هیونگ […]

پسر دونگی در آستانه ۲۴ سالگی اش +عکس و بیوگرافی

بیوگرافی لی سوک هیونگ: این بازیگر کره ای در سال ۲۰۰۰ به دنیا آمد. لی سوک هیونگ به عنوان بازیگر با سریال دونگی شهرت یافت. در ادامه این مطلب بخش بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال بیوگرافی لی سوک هیونگ و جدیدترین عکس های این بازیگر را مورد بررسی قرار خواهیم داد. بیوگرافی لی […] http://www.vatanfa.com/?s=پسر-دونگی-در-آستانه-۲۴-سالگی-اش-+عکس-و-بیوگرافی