اگر این عبارت ریاضی را با حرکت دادن یک چوب کبریت اصلاح کنی، نابغه ای!


سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت: آیا می توانید این معادله ریاضی را فقط با ۱ حرکت حل کنید؟ آن هم در کمتر از ۸ ثانیه؟ اگر چنین است، شما ضریب هوشی بالایی دارید! آیا برای چالش آماده ای؟ ضریب هوشی خود را بیازمایید و با حل این معمای چوب کبریت در کمتر از ۸ ثانیه تنها با ۱ حرکت خود را ثابت کنید! آیا می توانید آن را انجام دهید؟ خودتان را به چالش بکشید و ببینید آیا آنچه را که لازم است دارید یا نه! منظور هوش تحلیلی و منطقی! با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت همراه شوید.

به سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت خوش آمدید! اگر به دنبال راهی سرگرم کننده برای آزمایش چابکی ذهنی و مهارت های حل مسئله خود هستید، این چالش عالی برای شماست. تست‌های هوش، پازل‌ها و بازی‌های فکری در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، زیرا مردم به دنبال راه‌هایی برای تیزبینی و درگیر ماندن هستند. این به ویژه در شبکه های اجتماعی محبوب است، جایی که مردم این بازی های فکری را برای به چالش کشیدن دوستان خود ارسال می کنند. پازل امروز یک عبارت ریاضی است: ۵+۵+۴=۵٫ آیا می توانید خطای این عبارت را تشخیص داده و آن را اصلاح کنید؟

شاید بپسندید: آزمون قدرت تمرکز: تفاوت های دو تصویر میمون بامزه را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید!

سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت

آیا برای مقابله با بازی فکری امروز آماده هستید؟ تمرکز کنید و از نزدیک نگاه کنید تا چالش را حل کنید! برای حل موفقیت آمیز این معما، باید تخیل داشته باشید و خارج از چارچوب فکر کنید. ما از شما دعوت می کنیم تا عبارت ریاضی یا چالش روز را انجام دهید، جایی که تنها با یک چوب کبریت، ممکن است پاسخ را بیابید.

پازل ها از ما می خواهند که هم از ذهن و هم از خلاقیت خود استفاده کنیم. برای حل این چالش، باید به دقت نگاه کنیم و تمرکز کنیم. این کار آسانی نیست، اما می توان آن را انجام داد! ما باید به روی احتمالات مختلف باز باشیم و از تخیل خود برای کشف راه حل استفاده کنیم. با هم تصویر سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: کدام درب شما را جذب کرد | با خواندن تفسیر انتخاب‌تان، خود را بهتر بشناسید!

سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت

آیا می توانید راه حلی برای این چالش محبوب پیدا کردید؟این چالش در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک بسیار محبوب شده است. اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید از فرصت دوم خود استفاده کنید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت: ما راه حل تصویری زیر را برای شما قرار داده ایم. راه حل ۵+۵-۴=۶ است.  برخی از شما ممکن است راه حل جایگزین داشته باشند. در بخش نظرات آن را با ما به اشتراک بگذارید.

شاید بپسندید: اگه تیز و زبلی ۳ تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

سوال ریاضی با چوب کبریت جواب سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت

امیدوارم از سوال ریاضی تصویری با چوب کبریت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

تست قدرت تمرکز: چند پرنده در این تصویر وجود دارد!؟

تمرکزت رو با پیدا کردن اعداد ۶ ارزیابی کن | چند ۶ در تصویر وجود دارد!؟

 اگر در یک نگاه نکته تصویر دهه ۲۰ میلادی را فهمیدی، در باهوش بودن رو دست هرکول پوآرو زدی!

تست قدرت تمرکز: ۳ تفاوت موجود بین دو تصویر خارپشت را پیدا کنید!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=اگر-این-عبارت-ریاضی-را-با-حرکت-دادن-یک-چوب-کبریت-اصلاح-کنی،-نابغه-ای!