یانگوم با زیبایی‌اش ایتالیایی‌ها را انگشت به دهان کرد+عکس

یانگوم در میلان:لی یونگ ئه (کره‌ای: 이영애; زادهٔ ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا – به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران – محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود

در ادامه این مطلب در بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک ضمن ارائه بیوگرافی بازیگر نقش یانگوم یعنی لی یونگ ئه، جدیدترین عکس های او در مراسم افتتاح شعبه جدید برند بوتگا ونتا (BottegaVeneta)  در میلان را با هم مرور می کنیم. با مطلب یانگوم در میلان همراه باشید.

عکس های یانگوم در میلان

خانم لی یونگ ئه با انتشار عکس هایی در صفحه اینستاگرام خود از حضورش در میلان و در مراسم افتتاح شعبه جدید برند بوتگا ونتا (BottegaVeneta) گفته است.

بوتگا ونتا (BottegaVeneta) یک کمپانی ایتالیایی طراحی و تولید کالاهای لاکچری است. این شرکت در زمینه طراحی، تولید و توزیع محصولات چرمی، ساعت، انواع لباس و کیف‌های دستی فعالیت دارد وهم‌ اکنون مالک شبکه‌ای از ۱۴۰ فروشگاه در کشورهای مختلف جهان است. کمپانی بوتگا ونتا در سال ۱۹۶۶ میلادی توسط مایکل تادی (Michele Taddei) راه‌ اندازی و در سال ۲۰۰۱ میلادی توسط شرکت گوچی خریداری شد و در حال حاضر بخشی از گروه کرینگ (Kering) به شمار می‌آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر ویچنزای کشور ایتالیا قرار دارد.

این کمپانی ایتالیایی به تازگی یک شعبه جدید در محدوده تاریخی «پلازو گالارتی اسکوتی» (Palazzo GallaratiScotti) در شهر میلان راه‌ اندازی کرده است. این سومین فروشگاه بزرگ بوتگا ونتا در قلب شهر میلان است که به طور اختصاصی به عرضه محصولات دکوراسیون و کالاهای چرمی منازل می‌پردازد. توماس مایر (Tomas Maier) طراح خلاق آلمانی بوتگا ونتا وظیفه طراحی داخلی و چیدمان این بوتیک را بر عهده داشته است. این فروشگاه ۲۰۵ متر مربع مساحت دارد و مایر با بکارگیری قوه ابتکار و استعداد بی‌نظیرش تاریخ و فرهنگ محلی «پلازو گالارتی اسکوتی» را با محصولات مدرن و زیبای بوتگا ونتا تلفیق کرده و محصول این فرایند به یک مکان رویایی و چشم‌ نواز بدل شده است.

در طراحی داخلی این فروشگاه از تعدادی تابلو برای هماهنگ کردن فضای تاریخی محل و فضای داخلی فروشگاه که نماینده یک خانه لوکس و شکیل است، استفاده شده است. از ویژگی‌های منحصر به‌ فرد طراحی این فروشگاه می‌توان به استفاده از درهای دو لنگه با دسته‌های فلزی براق، کفپوش‌های سرامیک‌ کاری شده، دیوارهایی که به سبک سنتی گچ‌ بری شده‌اند و مبلمان کلاسیک اشاره کرد.

مایر طراح داخلی این فروشگاه در گفتگویی اظهار داشته که: «مجموعه خانگی بوتگا ونتا به کسانی اختصاص دارد که مفهوم مبلمان و اثاثیه لاکچری را که با بهترین مواد و متریال تهیه شده‌اند و کار دست هنرمندان و متخصصان هستند، عمیقا درک می‌کنند». او در ادامه می‌افزاید: «من قصد داشتم در قلب شهر میلان، صمیمیت خلق کنم و فضایی برای مشتریانی ایجاد کنم که بتوانند در آن خود را در لذت زندگی بوتگا ونتا غرق کنند».

فروشگاه جدید بوتگا ونتا در واقع به تعهد این برند در ارائه محصولات کامل سبک زندگی لاکچری جامه عمل پوشانده است. این مجموعه خارق‌ العاده شامل میز، صندلی، کتابخانه‌، تخت‌خواب، میز کار، آباژور، شیشه‌ آلات و غیره است وهمه محصولات از مرغوب‌ ترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه ساخته شده‌اند. تمامی اثاثیه و مبلمان موجود در این فروشگاه در کارگاه بوتگا ونتا در ویچنزا ساخته و تولید شده‌اند.

در ادامه عکس های یانگوم را در حاشیه این مراسم افتتاحیه مشاهده خواهید کرد:

 

 

 

 

 

 

 

یانگوم در میلان

لی یونگ ئه در سریال جواهری در قصر

این مجموعه با بازی لی یونگ ئه در نقش اصلی، داستان یک آشپز یتیم در آشپزخانه دربار را روایت می‌کند که اولین پزشک زن پادشاه می‌شود. در زمانی که زنان نفوذ کمی در جامعه دارند، او تلاش می‌کند اسرار آشپزی و پزشکی کره‌ای را بیاموزد تا خانواده پادشاه را از بیماری‌های مختلف درمان کند. جواهری در قصر بر اساس داستان واقعی سو یانگوم، اولین پزشک زن خاندان سلطنتی سلسله چوسان است.

سریال جواهری در قصر، پشتکار یانگوم و فرهنگ سنتی کره، از جمله غذاهای دربار کره و طب سنتی را به تصویر می‌کشد. لی یونگ ئه (کره‌ای: 이영애; زادهٔ ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا – به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران – محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، روشن نمود.

لی یونگ ئه

محبوبیت وی در بین کشورهای آسیای شرقی زمانی رشد یافت که او در نقش سو یانگوم در سریال جواهری در قصر ایفای نقش کرد. از آن به بعد، لی یونگ ئه دعوتنامه‌های بسیاری برای سفر از سوی کشورهایی نظیر هنگ کنگ، چین، ژاپن، سنگاپور و تایوان دریافت کرد. او ضمن همدردی با مردم آسیب‌دیده ایران، مبلغی را برای کمک به‌زلزله‌زدگان کرمانشاه (حدود ۴۵هزار دلار) در نظر گرفت.

وزیر بهداشت ایران در دیدار با لی یونگ ئه از این کمک او قدردانی کرد. وی در این دیدار گفت:«از زلزله‌ای که در ایران و کرمانشاه رخ داد بسیار ناراحت شده‌است و خواسته هر چند بسیار اندک کمکی کرده باشد و امیدوار است در سال‌های آینده نه‌تنها به عنوان بازیگر بلکه به‌عنوان انسان گام‌های بزرگتری برای نزدیکی روابط بین دو کشور بردارد و از مردم ایران بسیار تشکر کرد. همچنین در سریال دیگری با عنوان سایمدانگ، خاطرات درخشان نیز بازی کرده‌است و امیدوار است مردم ایران، از آن استقبال کنند و برایشان جذاب باشد.» همچنین او سابقه سفر به ایران را نیز دارد.

در سال ۲۰۰۹، لی با جونگ هو-یونگ، یک تاجر کره‌ای-آمریکایی که بیست سال از او بزرگتر بود، ازدواج کرد. او همچنین پیرو مذهب پروتستان است. خانم لی همچنین به زبان های آلمانی و انگلیسی مسلط می باشد. در ۲۰ فوریهٔ ۲۰۱۱ او فرزندان خود را که یک پسر و دختر دوقلو بودند به دنیا آورد.

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

یانگوم با زیبایی‌اش ایتالیایی‌ها را انگشت به دهان کرد+عکس

یانگوم در میلان:لی یونگ ئه (کره‌ای: 이영애; زادهٔ ۳۱ ژانویهٔ ۱۹۷۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او با بازی در نقش یانگوم در سریال درام تاریخی جواهری در قصر در سراسر دنیا – به ویژه کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا و خاورمیانه و به‌ویژه ایران – محبوبیت و شهرت بسیاری کسب کرد. وی یکی از ۳ زن کره‌ای بود که مشعل اصلی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ را در مراسم افتتاحیه، […] http://www.vatanfa.com/?s=یانگوم-با-زیبایی‌اش-ایتالیایی‌ها-را-انگشت-به-دهان-کرد+عکس