هوش ریاضی ات رو با پیدا کردن مقدار A ارزیابی کن!


سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A: تلاش کنید از هوش خود استفاده کنید و این بازی فکری را حل کنید. اگر ذهنی هوشیار داشته باشید و علاقمندی به حل معماها و سوالات هوش داشته باشید، این معادله را با استدلال منطقی حل کنید. به نظر می رسد برای ارائه پاسخ به این سوال معمایی باید از تمام هوش خود استفاده کنید. تلاش کنید در ۱۵ ثانیه سوال را حل کنید. یک عبارت ریاضی در تصویر داده شده است و شما باید بتوانید مقدار A را در این عبارت پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A همراه شوید.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند. با سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید:حکایت مرد فقیری که روزی بی زحمت می خواست!

سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A

در مجله خبری چشمک، هر روز سوالات هوش و تست های جدید و جذاب ارائه می شود. این بازی های فکری، شکل هیجان انگیزی از پازل است که برای حل آن نیاز به فکر کردن زیاد دارید. بازی های فکری شما را وادار می کند خارج از چارچوب فکر کنید و از تمام قدرت مغز و پتانسیل استفاده کنید. یکی از جدیدترین بازی های فکری که ذهن بسیاری از علاقمندان به سوالات معمایی را به خود جلب کرده است، در مقابل شما قرار دارد.

شما در سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A، باید بتوانید در کمتر از ۱۵ ثانیه، عبارت را تحلیل کرده و با ارائه مقدار عددی A پاسخ را ارائه دهید. حل این معمای ریاضی و هوش یکی از جالب ترین و پر چالش ترین سوالات معمایی است. آیا شما می توانید این سوال را پاسخ دهید. شما با ارائه پاسخ به آزمون هوش متفاوت، خواهید توانست قدرت منطقی و هوش خود را اثبات کنید.

برای انجام این ازمون باید به صورت سوال توجه کنید.

۴×۵÷A×۵+۱=۵۱

انواع احتمالات را مورد توجه قرار دهید. اگر آماده هستید زمان را در نظر بگیرید. فقط ۱۵ ثانیه برای رمزگشایی سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A وقت دارید.

شاید بپسندید: فقط یک نابغه باهوش اشکالات تصویر زمین بازی را پیدا می کند!

سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A

برای ارائه پاسخ، یک نکته برای شما داریم. ارائه پاسخ فقط نیاز به دقت و تمرکز عالی دارید. اگر هنوز به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به بالا برگشته و دوباره تلاش کنید. این تلاش سبب می شود که فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا کند.

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A: ارائه پاسخ بسیار اسان است. اکنون می توانید به پاسخ نگاه کنید؛ راه حل را بهتر درک خواهید کرد.

۴ x 5 ÷ ۲ x 5 + 1 = 20 ÷ ۲ x 5 + 1= 10 x 5 + 1 + 50 + 1 = 51.

بنابراین پاسخ عدد ۲ است.

در یک روش دیگر می توان به این صورت پاسخ داد:

۴×۵÷۲×۵+۱=۵٫

((۴×۵)÷۲)×۵)+۱= (۲۰÷۲)×۵+۱)= (۱۰×۵)+۱= ۵۰+۱=۵۱

در این روش نیز مقدار A عدد ۲ است. در روش سوم نیز به عدد ۲ خواهیم رسید.

۲۰÷Ax5+1=51. 100÷A=51-1. A=100÷۵۰=۲٫

شاید بپسندید: نکته سنجی، پس بگو پدر دختر در حال بازی کدوم مرد داخل پارک هست!؟

جواب سوال هوش با مقدار عددی A

امیدوارم از سوال هوش ریاضی با مقدار عددی A استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

آزمون هوش: با دلیل بگو کدامیک از این دو نفر آرایشگر نیست!؟

در نگاه اول چهره دیدی یا درخت!؟ | افشای خصوصیات شخصیتی پنهان!

سوال هوش ریاضی: پاسخ عبارت آخر را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

اگر در یک نگاه اشتباه کلاس درس را پیدا کنی، نابغه ای!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=هوش-ریاضی-ات-رو-با-پیدا-کردن-مقدار-A-ارزیابی-کن!