نمایشگاه بین‌المللی کتاب هند با حضور ایران آغاز به‌ کار کرد

 جمهوری اسلامی ایران برای نهمین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب هند که قدمتی بیش از ۵۰ سال دارد، حضور پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در غرفه جمهوری اسلامی ایران که به همت خانه کتاب و ادبیات ایران برپا شده، بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف ایران‌شناسی، هنر، خوش‌نویسی، مذهبی، آموزش زبان فارسی، ادبیات کلاسیک و معاصر، کودک و نوجوان، دفاع مقدس و کتاب‌های دینی به زبان‌های فارسی، انگلیسی و اردو برای بازدیدکنندگان عرضه شده است.

در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب هند، عربستان سعودی میهمان ویژه است. غرفه جمهوری اسلامی ایران نیز با تدارک برنامه‌های رونمایی کتاب، برگزاری نشست‌هایی با موضوعاتی مانند بررسی مفاهیم مشترک شعر فارسی در ایران و هند، وضعیت نشر در ایران و معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ظرفیت‌های آن میزبان علاقه‌مندان است و حضور شاعران و استادان زبان فارسی ایرانی و هندی و شعرخوانی و گفت‌وگوی آن‌ها پیرامون شعر و زبان فارسی از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای غرفه ایران در این نمایشگاه است.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب هند از امروز شنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا یکشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در فضای نمایشگاهی پراگاتی میدان در شهر دهلی هند میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=نمایشگاه-بین‌المللی-کتاب-هند-با-حضور-ایران-آغاز-به‌-کار-کرد