نشست “شب‌های پروانه‌ای” با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در توچال برگزار شد

نشست شب‌های پروانه‌ای با حضور دکتر ناصر پروانی، نویسنده کتاب اشک های سوالی روز گذشته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، نشست شب‌های پروانه‌ای با حضور دکتر ناصر پروانی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و علاقه مندان به زبان و ادب پارسی روز گذشته(۲۴ بهمن) در کافه کتاب توچال برگزار شد.
این جلسه با شعرخوانی دکتر ناصر پروانی نویسنده کتاب “اشک های سوالی”شروع شد و در ادامه ایشان سخنان خود را با معرفی قالب های شعری و ویژگی های آن از جمله غزل بیان کرد.
در این جلسه دکتر پروانی به ارتباط ردیف و قافیه در غزل پرداخت و با اشتراک گذاشتن نظرات دانشجویان آنها را به چالش کشید و فضای صمیمی را برای آنها به وجود آورد.

در ادامه دانشجویان به غزل‌خوانی پرداختند و سپس دکتر پروانی به تحلیل اشعار ارائه شده، پرداخت.
همچنین دکتر پروانی تعریف و توضیح غزل را در ادبیات فارسی از دانشجویان خواست و هر کدام از آنها تعریفی از غزل ارائه دادند و تعدادی از غزل سرایان را نام بردند.
بعد از شعرخوانی و پرداختن به ساختار شعر، در مورد زبان و مضمون اشعار و واژه‌های مورد استفاده در غزل به شرکت کنندگان بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
گفتنی است؛ در پایان این نشست در مورد مضمون بودن اشعار، نظم و نثر و مثالهایی در رابطه با اشعار معاصر و سپید بحث و بررسی شد.

دانلود فیلم

در نشست کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات زمان پخش تدوین شد

کمیسیون بازرسی تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با حضور دکتر محمد باقر اعلمی “مدیر شبکه تهران سیما”، عباس جوهری “معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران”، امین وزیری ” معاون قضایی دادستان”، مهدی علوی “قائم مقام دفتر نظارت بر انتخابات استان تهران” و اعضای ستاد انتخابات شبکه تهران سیما تشکیل […]

نشست “شب‌های پروانه‌ای” با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در توچال برگزار شد

نشست شب‌های پروانه‌ای با حضور دکتر ناصر پروانی، نویسنده کتاب اشک های سوالی روز گذشته برگزار شد.به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، نشست شب‌های پروانه‌ای با حضور دکتر ناصر پروانی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و علاقه مندان به زبان و ادب پارسی روز گذشته(۲۴ بهمن) در کافه کتاب توچال برگزار شد.این […] http://www.vatanfa.com/?s=نشست-“شب‌های-پروانه‌ای”-با-حضور-دانشجویان-دانشگاه-علوم-پزشکی-شهید-بهشتی-در-توچال-برگزار-شد