حضور شرکت تله کابین توچال در نمایشگاه دستاوردهای واحدهای تحقیق و توسعه بنیاد مستضعفان

شرکت تله کابین توچال روزگذشته در نمایشگاه دستاوردهای واحدهای تحقیق و توسعه بنیاد مستضعفان به منظور معرفی دانش فنی و تولیدی خود در زمینه نوسازی خطوط و ایستگاه های این مجموعه شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، همایش مدیران و کارشناسان تحقیق و توسعه هلدینگ‌ها و شرکت‌های بنیاد مستضعفان روز گذشته (۲۴ بهمن) در ساختمان شماره دو بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برگزار شد.
در این کنار این همایش؛ شرکت های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، دستاوردهای واحدهای تحقیق و توسعه خود را در جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات به نمایش گذاشتند.
مجموعه تفریحی ورزشی توچال نیز آخرین دستاوردهای خود را در خصوص روند نوسازی و بهینه سازی خطوط و ایستگاه های تله کابین را در معرض دید قرار داد.
مجموعه توچال؛ در سال جاری با بهره گیری از حداکثر توان داخلی و تولیدی کشور و همچنین در سایه دانش محوری و اقتصاد دانش بنیان مهندسان متخصص و متعهد کشورمان به منظور افزایش ایمنی و سلامت بازدیدکنندگان با اختصاص اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال خطوط، دکل‌ها و کابین‌های این مجموعه را نوسازی و بهینه‌سازی کرد، که این موضوع سند موفقیتی برای پیشرفت و توسعه فنی کشور است.
حفظ سلامت و ایمنی مردم و ارتقاء ظرفیت و نوسازی خطوط با چشم انداز بهره برداری ایمن و مطمئن از این خطوط طی ۱۰ سال آینده همراه با ارائه خدمات در خور شأن مردم عزیز ایران و بازدیدکنندگان خارجی از مهمترین دلایل نوسازی و تجهیز خطوط تله کابین است.
گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای توسعه ای بنیاد مستضعفان متشکل از ۲ بخش همایش تخصصی و نمایشگاهی برگزار شد، که در آن کارشناسان به ارائه نظرات کارشناسی، بحث و تبادل اطلاعات و انتقال دانش فنی خود پرداختند.

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=حضور-شرکت-تله-کابین-توچال-در-نمایشگاه-دستاوردهای-واحدهای-تحقیق-و-توسعه-بنیاد-مستضعفان