بازیگر نقش امیر در سریال دلدادگان در عرض ۵ سال از این رو به اون رو شده+عکس

بیوگرافی سامان صفاری: وی بازیگر جوانی است که در سریال دلدادگان نقش امیر مامور اطلاعات را بازی می‌کند. سامان صفاری در یک خانواده سینمایی متولد شده و همین هم راه را برای حضور او در تلویزیون باز کرده‌است.

سامان صفاری اولین بار در سریال دلدادگان معرفی شد و سپس در چند سریال امنیتی دیگر بازی کرد. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی سامان صفاری و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

بیوگرافی سامان صفاری

سامان صفاری متولد سال ۶۶ است او از سال ۸۹ در سینما فعال است. دو برادر دیگر او نیز تهیه کننده و فیلم نامه نویس است. سامان صفاری با سریال دلدادگان به جامعه هنری معرفی شد. بر همین اساس این بازیگر در خانواده ای هنرمند متولد شده و دو برادرش ابوالفضل و اشکان فیلمنامه نویس و تهیه کننده است.

بیوگرافی سامان صفاری

سامان صفاری تحصیلاتش را در زمینه جهانگردی تا مقطع لیسانس گذراند و با شرکت در کلاس های بازیگری به دنیای هنر قدم نهاد. این هنرمند به دلیل علاقه زیادی که به سفر کردن دارد به تحصیل در رشته جهانگردی پرداخت و اگر روزی قرار باشد که شغل دومی برای خودش دست و پا کند حتما به سراغ جهانگردی خواهد رفت. او طرفدار دو آتیشه استقلال است و با تعصب زیادی این تیم را دنبال می‌کند. او مجرد و ازدواج نکرده‌ است.

سامان صفاری در سریال دلدادگان

دلدادگان یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است. تصویربرداری این سریال در ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ آغاز و در تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۹۷ به پایان رسید. ابتدا قرار بود پس از تولید از شبکه پنج پخش شود، اما بعد از مدتی این تصمیم تغییر کرد و پخش سریال را شبکه سه به عهده گرفت. این سریال در آبان ۱۳۹۸ و همچنین مهر و آبان ۱۴۰۰ از شبکه آی فیلم نیز باز پخش شده‌است.

بیوگرافی سامان صفاری

سامان صفاری در سریال دلدادگان بازیگر نقش امیر بود و با بازی در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او است. این بازیگر جوان پسر واقعی فرزانه و نادر بود که در خانواده مالک و مرضیه بزرگ شده بود در پایان فیلم به این ماجرا پی میبرد و علاقه اش به ارغوان دخترخوانده فرزانه و دختر واقعی مرضیه و مالک زندگی اش ار دگرگون میکند.

سامان صفاری در سریال دلدادگان با هنرمندان زیادی همبازی بود که برخی از آنها عبارتند از:مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، ملیکا شریفی نیا، پانته آ بهرام، سانیا سالاری، شاهرخ استخری، مهدی صبایی و… .

عکس های جدید سامان صفاری

 

 

 

 

بیوگرافی سامان صفاری

 

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=بازیگر-نقش-امیر-در-سریال-دلدادگان-در-عرض-۵-سال-از-این-رو-به-اون-رو-شده+عکس