نگاهی به قسمت هفتم سریال گناه فرشته | قربانیان پرونده امیر عشیری


نگاهی به قسمت هفتم سریال گناه فرشته

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت هفتم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت هفتم سریال گناه فرشته روز ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ از دوستی ها پخش شد. در این قسمت شاهد بودیم که چطور مانیا در دادگاه به حامد تهرانی و فرشته رو دست زد و باعث شد گره‌های این پرونده کورتر شود. در ادامه نگاهی به نکات مهم این قسمت می‌اندازیم.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

خیانت مانیا در جلسه دادگاه

بالاخره در قسمت هفتم سریال گناه فرشته، روز دادگاه فرا رسید تا مانیا یا همان «شیرین اسفندی» در دادگاه حاضر شود. حامد تهرانی که امید بسیاری به اعترافات و شهادت مانیا در دادگاه داشت تا بتواند اتهام را از دوش فرشته بردارد با این آرزو وارد دادگاه شد که با حرف‌های مانیا ورق بازی را برگرداند. اما مانیا با رودست زدن به حامد در لحظات آخر تمام آرزوهای او را نقش بر آب کرد. مانیا برخلاف آنچه که در دیدارهای خصوصی به حامد گفت سعی کرد فرشته را متهم اصلی بداند و با اتهام جدید دزدی به فرشته انگیزه‌های قتل عشیری را بیشتر در نظر دادگاه نشان دهد. این شهادت دروغین باعث شد حامد با عصبانیت بیشتر و با آشفتگی و ناامیدی به پرونده نگاه کند.

مانیا جدیدترین قربانی پرونده عشیری

پرونده قتل عشیری آنقدر پیچیده و عجیب است که هر روز یک اتفاق جدید برای آدم‌های دخیل در پرونده می‌افتد. به غیر از قتل عشیری تا امروز مرگ مشکوک محمود واعظ خبرنگار قدیمی و سر‌به‌نیست شدن رسولی وکیل پیشین فرشته نشان داد آدم‌های پشت پرده اصلا علاقه‌ای ندارند تا این پرونده به روند منطقی خودش بازگردد. در جدیدترین اتفاق هم شاهد بودیم که مانیا بعد از آنکه در دادگاه شهادت کذب داد در بیرون از دادگاه به طرز مشکوکی توسط یک ماشین زیر گرفته می‌شود تا جدیدترین قربانی این پرونده مانیا باشد.

عشق حامد به فرشته در قسمت هفتم سریال گناه فرشته

دلسوزی‌های حامد برای فرشته و اصرار حامد برای بی‌گناهی فرشته باعث شده است تا مهتاب فارغ از بحث رقابت به حامد و احساسش نسبت به فرشته شک کند. او گمان می‌کند این میزان از وابستگی حامد به این پرونده نشات گرفته شده از علاقه‌ای جدید درون حامد نسبت به فرشته است. در واقع حامد دلباخته مظلومیت دختری شده است که تمام اشاره‌ها و نکته‌ها دست به دست هم داده‌اند تا او را روانه چوبه دار کنند. اگرچه شک مهتاب می‌تواند ناشی از یک حس و حسادت زنانه باشد اما به نظر می‌رسد این حس چندان هم دور از واقعیت نیست.

سریال گناه فرشته حالا با التهابات جدید وارد فضای تازه‌تری شده است و هیجان و رخدادهای درون آن نشان از یک سریال سر پا و جسور را می‌دهد که قسمت‌های آینده آن می‌تواند مخاطب را دلبسته داستان کند. باید منتظر قسمت‌های آینده آن باشیم.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=نگاهی-به-قسمت-هفتم-سریال-گناه-فرشته-|-قربانیان-پرونده-امیر-عشیری