با پیدا کردن اشتباه موجود در پارک، اثبات کن که مثل عقاب تیزی!


آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب: در این تست یا معمای تصویری مشخص است که در تصویر یک اشکال اساسی وجود دارد. این تست هوش یا آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب شما را به چالش می‌کشد تا بتوانید اشکال را در تصویر آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب، شناسایی کنید. سعی کنید دوستان خود را برای شرکت در این آزمون یا تست هوش دعوت کنید. به این ترتیب مجله خبری چشمک امروز با یک بازی سرگرم کننده جذاب و در عین حال چالش برانگیز روبرو هستید.

به باور سازنده آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب، این تست تصویری هوش، می تواند ذهن و هوش شما را مورد آزمایش قرار دهد. اگر شما بتوانید اشتباه تصویر را در ۳ ثانیه مورد مورد شناسایی قرار دهید، عملکرد شما نشانه ای از قدرت مهارت های شناختی، تیزبنی و جزئی نگری شماست. بنابراین تلاش کنید این معمای تصویری را در زمان مشخص شده حل کنید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کدامیکی پدر واقعی دخترک است و کدامیکی آدم ربا!

آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب

اگر دوست دارید جزئی نگری خود را رشد و بهبود ببخشید، باید تلاش کنید که فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید. اگر می خواهید در زندگی روزانه خود نیز نکته سنج و تیزبین باشید حتما انجام سوالات و معماهای تصویری همانند آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب را در برنامه روزانه خود قرار دهید. قبل از انجام این تست هوش، باید بر روی هدف خود که همان یافتن اشتباهات تصویر است، تمرکز کنید و به چیزهایی که دیدن آنها عجیب به نظر می رسد توجه زیادی داشته باشید.

با دقت نگاه کنید، آیا در تصویری که نمایش می دهیم خطایی پیدا می کنید؟ باید تمرکز و حواس خود را جمع کنید. یادتان باشد که برای انجام آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب تنها ۳ ثانیه فرصت دارید.

شاید بپسندید:سوال هوش: در عبارت چهارم به جای علامت سوال، چه حرفی باید قرار بگیرد!؟

آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب

آیا اشتباه تصویر آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب را پیدا کرده اید؟ شاید به کمک نیاز دارید؟ به همین مناسبت سعی می کنیم در تکمیل این تست هوش یا آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب به شما کمک کنیم. ۳ ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب: اشتباه تصویر را علامتگذاری کرده ایم. آیا متوجه اشتباه شده بودید؟ به جهت وزش باد و پیراهن دختر نگاه کنید که بر خلاف جهت باد است.

شاید بپسندید: اگر گربه پنهان شده تصویر کتابخانه را در ۵ ثانیه پیدا کنی، واقعا تیزبین هستی!

جواب آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب

 

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت اشتباه تصویر جالب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

شاید برایتان جالب باشد

در یک نگاه همسر واقعی مارک را شناسایی کنید!

معمای ریاضی: آیا می توانید پاسخ عبارت آخر را در کمتر از ۱۰ ثانیه پیدا کنید؟

تست شخصیت شناسی: امضای‌تان در مورد شما چه می گوید؟

 سوال هوش: با دلیل بگو که کدامیک از افراد تصویر مسافر زمان است!؟



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=با-پیدا-کردن-اشتباه-موجود-در-پارک،-اثبات-کن-که-مثل-عقاب-تیزی!