چند پرنده در این تصویر وجود دارد!؟


تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان: ببینید چقدر سریع می توانید تمام پرندگان را در این بازی فکری تشخیص دهید! این یک چالش هیجان انگیز است. آیا می توانید رکورد ۱۵ ثانیهای برای انجام تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان را شکست دهید؟ آن را امتحان کنید و ببینید چقدر خوب کار می کنید! با مجله خبری چشمک و تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان همراه باشید.

آیا به جزئیات توجه دارید؟ مهارت های خود را با این بازی روز آزمایش کنید! آیا در کمتر از ۱۵ ثانیه می توانید تعداد پرندگان را در تصویر زیر پیدا کنید؟ مطمئناً تست قدرت دید با تعداد پرندگان قدرت مشاهده شما را مورد آزمایش قرار می دهد. حواس تصویری خود را آزمایش کنید و ببینید چند پرنده را می توانید در تصویر زیر تنها در ۱۵ ثانیه ببینید! این چالش از شما می‌خواهد که روی تصویر ارائه شده تمرکز کنید. اگر کار سختی به نظر می رسد، نیازی به نگرانی نیست – فقط چند نفس عمیق بکشید و از تمام مهارت های خود برای شناسایی هر چه بیشتر پرندگان استفاده کنید.

شاید بپسندید: تمرکزت رو با پیدا کردن اعداد ۶ ارزیابی کن | چند ۶ در تصویر وجود دارد!؟

تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان

چالش های تصویری مانند تشخیص پرندگان در تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان می تواند راهی عالی برای تقویت حافظه و مهارت های مشاهده باشد. برای استفاده حداکثری از این چالش، مهم است که در یک زمان روی یک منطقه تمرکز کنید. برای مشاهده شکل ها و رنگ های پرندگان وقت بگذارید و به یاد داشته باشید که در حین حرکت آنها را بشمارید. چشمان خود را به مدت ۱۵ ثانیه بدون هیچ گونه حواس پرتی روی تصویر متمرکز کنید.

بازی‌های مشاهده‌ای راهی عالی برای افزایش تمرکز و تمرین مغز شما هستند. آنها می توانند در ابتدا مشکل ساز باشند، اما با تمرین و صبر، می توانید مهارت های مشاهده خود را بهبود بخشید. نکته کلیدی این است که به دنبال جزئیات کوچک بگردید. توجه به این جزئیات چیزی است که شما را در این بازی ها موفق می کند. اگر فوراً متوجه نشدید، ناامید نشوید. برای تسلط بر آزمون مشاهده به زمان و تمرین نیاز دارید.

شاید بپسندید: اگر در یک نگاه نکته تصویر دهه ۲۰ میلادی را فهمیدی، در باهوش بودن رو دست هرکول پوآرو زدی!

تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان

با انجام بازی های منظم که تمرکز و مهارت های مشاهده را بهبود می بخشد، به کار سخت خود ادامه دهید. با خیال راحت بازی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و دوستان خود را به چالش بکشید!

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان: تبریک به کسانی که در کمتر از ۱۵ ثانیه توانستند تعداد پرندگان را در تصویر پیدا کنند! برای کسانی که عدد درست را تشخیص ندادند، تصویر حل شده در زیر منتشر شده است.

شاید بپسندید: تست قدرت تمرکز: ۳ تفاوت موجود بین دو تصویر خارپشت را پیدا کنید!

پاسخ تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان

امیدوارم از تست قدرت تمرکز با شناسایی پرندگان استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

چیستان: آن چیست که هم نام یک ابزار است، هم نام یک سوغاتی خوشمزه!؟

با دلیل بگو که کدوم دانش آموز روی لیوان خانم معلم چسب ریخته است!؟

با پیدا کردن حرف A در میان اعداد ۴ اثبات کنید که تمرکزتان ۲۰ است!

 آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر فضانورد را پیدا کن!



دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=چند-پرنده-در-این-تصویر-وجود-دارد!؟