۶ خوراکی سیر کننده برای کسانی که رژیم لاغری دارن

خوراکی های سیرکننده برای دوران رژیم لاغری: اگر شما هم جز افرادی هستید که نمی‌توانید رژیم لاغریتان را ادامه دهید و همواره به دلیل احساس گرسنگی رژیم کاهش وزنتان با شکست روبرو می‌شود، با این مطلب تناسب اندام و تغذیه همراه شوید،در ادامه به معرفی غذاها و میان وعده های سیر کننده‌ای می پردازیم که سبب کاهش ریزه خواری و جلوگیری از پرخوری می شوند و به مدیریت وزن و پیشگیری از چاقی کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: با کمک این ادویه ها کاهش وزن غیرقابل بازگشت داشته باشید+نحوه مصرف

۱.شکلات تلخ حاوی بادام

اگر رژیم کاهش وزن دارید و به دنبال میان وعده سالم و سیر کننده هستید که از پرخوری شما پیشگیری کند شکلات تلخ را با بادام ترکیب کرده و میل نمایید. شما می‌توانید از شکلات‌های آماده استفاده کنید که حاوی مغز بادام هستند یا اینکه یک تخته شکلات تلخ را ذوب کرده و درون آن یک مشت بادام بریزید و این ترکیب خوشمزه را میل کنید و سیر بمانید.

خوراکی های سیرکننده برای دوران رژیم لاغری

۲.تخم مرغ

خوراکی های سیرکننده برای دوران رژیم لاغری, یکی از بهترین گزینه‌ها برای ایجاد احساس سیر کنندگی، مصرف تخم مرغ آب پز است. تخم مرغ سرشار از پروتئین بوده و طبق مطالعات اخیر مصرف ۳ یا ۴ عدد تخم مرغ در هفته نه تنها سبب کاهش میزان تنگی عروق و بیماری‌های قلبی می‌شود، بلکه با مصرف آن مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد و به راحتی می‌توانید وزن خود را کاهش دهید.

۳.آجیل

آجیل یکی از سیر کننده‌ترین خوراکی‌ها است که حاوی چربی‌های سالم، پروتئین و فیبر بوده و به همین دلیل احساس سیری ایجاد می‌کند. مصرف آجیل به عنوان میان وعده به دلیل ایجاد حس سیر کنندگی و جلوگیری از ریزه خواری به کاهش وزن و تثبیت آن کمک می‌کند.

۴.مخلوط سیب و کره بادام زمینی

آیا همیشه بعد از گرفتن رژیم کاهش وزن حساس گرسنگی می‌کنید؟ آیا رژیم کاهش وزننتان را به دلیل احساس گرسنگی کنار می‌گذارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال‌ها مثبت است یشنهاد می‌کنیم در میان، میوه سیب را به همراه کره بادام زمینی مصرف نمایید. سیب سرشار از فیبر بوده و بادام زمینی نیز چربی‌های سالم،پروتئین گیاهی، فیبر را فراهم می‌کند،به این دو خوراکی تمام مواد مغذی لازم برای سیر کننده بودن یک میان وعده را در خود دارد.

خوراکی های سیرکننده برای دوران رژیم لاغری

۵.میوه

خوراکی های سیرکننده برای دوران رژیم لاغری، اگر جزو افرادی هستید که همیشه احساس گرسنگی می‌کنید و به همین دلیل به مصرف خوراکی‌های پرکالری و ناسالم روی می‌آورید، پیشنهاد می‌کنیم در طول روز یک یا دو عدد میوه به عنوان میان وعده مصرف کنید. بهتر است از مصرف آبمیوه به جای میوه پرهیز نمایید.

۶.پوره سیب زمینی

گرچه بسیاری از افراد در رژیم کاهش وزن خود مصرف کربوهیدرات را به طور کلی قطع می‌کنند اما قطع مصرف کربوهیدرات مشکلاتی را برای سلامتی به وجود می‌آورد، اگر می‌خواهید رژیم غذایی کاهش وزن بدون هیچ گرسنگی داشته باشید،حتماً پوره سیب زمینی را در وعده غذایی خود بگنجانید زیرا این گونه احتمال اینکه پرخوری کنید، کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: این دانه خوراکی علاوه بر کمک به کاهش وزن، بمب پروتئین گیاهی است!

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

۶ خوراکی سیر کننده برای کسانی که رژیم لاغری دارن

خوراکی های سیرکننده برای دوران رژیم لاغری: اگر شما هم جز افرادی هستید که نمی‌توانید رژیم لاغریتان را ادامه دهید و همواره به دلیل احساس گرسنگی رژیم کاهش وزنتان با شکست روبرو می‌شود، با این مطلب تناسب اندام و تغذیه همراه شوید،در ادامه به معرفی غذاها و میان وعده های سیر کننده‌ای می پردازیم که […] http://www.vatanfa.com/?s=۶-خوراکی-سیر-کننده-برای-کسانی-که-رژیم-لاغری-دارن
قسمت نظرات برای این مطلب غیر فعال شده است.