۱۰ روش ساده برای لاغری سریع شکم و پهلو!


لاغری ساده شکم و پهلو: : برای کاهش وزن سالم و سریع روش های خانگی وجود دارد که با انجام آن ها می توانید به سادگی به وزن دلخواه تان برسید. این روش های خانگی بدون عوارض زیاد شما را لاغر می کند. بنابراین در این مطلب تناسب اندام و تغذیه  ۱۰ نکته کمک‌کننده به کم‌شدن وزن را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: لاغری شکم و پهلو با ۷ قویترین چربی سوز خانگی!

۱.صبحانه را حذف نکنید

با حذف صبحانه ممکن است مواد مغذی ضروری را از دست بدهید. همچنین ممکن است در طول روز احساس گرسنگی بیشتری داشته باشید و میان‌وعده بیشتری مصرف کنید. این امر در نهایت نه‌تنها به رژیم کاهش وزن شما کمکی نمی‌کند، بلکه ممکن است سبب افزایش وزن هم بشود.

۲.وعده‌های غذایی منظم بخورید

لاغری ساده شکم و پهلو، خوردن وعده‌های غذایی در زمان‌های منظمی از طول روز، به سوزاندن کالری با سرعت بیشتر کمک می‌کند. همچنین وسوسه خوردن میان‌وعده‌های سرشار از چربی و قند را کاهش می‌دهد.

۳.میوه و سبزی فراوان بخورید

میوه‌ها و سبزیجات، کالری و چربی کم و فیبر بالایی دارند. همچنین حاوی مقادیر زیادی ویتامین و مواد معدنی هستند. تمام این ویژگی‌ها میوه و سبزی را به خوراکی رژیمی و سالمی تبدیل می‌کند.

لاغری ساده شکم و پهلو

۴. تحرک بیشتری داشته باشید

لاغری ساده شکم و پهلو، ورزش علاوه‌بر فواید بسیاری که برای سلامتی دارد، در سوزاندن کالری‌های اضافی هم به شما کمک می‌کند. اگر وقت ورزش‌کردن ندارید، سعی کنید در طول روز تحرک بیشتری داشته باشید.

۵. زیاد آب بنوشید

لاغری ساده شکم و پهلو، مردم گاهی تشنگی را با گرسنگی اشتباه می‌گیرند. اگر به‌تازگی وعده غذایی خود را میل کرده‌اید اما احساس گرسنگی می‌کنید، ۱ لیوان آب بنوشید. ممکن است احساس گرسنگی شما برطرف شود.

۶.برچسب مواد غذایی را بخوانید

دانش نحوه خواندن برچسب مواد غذایی، به شما در انتخاب غذایی سالم‌تر کمک می‌کند. این انتخاب سالم، کمک بزرگی به رژیم کاهش وزن شما می‌کند.

۷. از بشقاب کوچک‌تر استفاده کنید

لاغری ساده شکم و پهلو، استفاده از بشقاب کوچک‌تر، می‌تواند در کم‌ترخوردن غذا به شما کمک کند. با استفاده از بشقاب کوچک‌تر، به‌تدریج به خوردن وعده غذایی کم‌تر عادت می‌کنید. این نکته در رژیم کاهش وزن به کمک شما می‌آید. همچنین جالب است بدانید که حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا معده به مغز بگوید که سیر است؛ بنابراین سعی کنید به‌آرامی غذا بخورید.

لاغری ساده شکم و پهلو

۸. غذای ناسالم ذخیره نکنید

برای جلوگیری از وسوسه، غذاهای ناسالم مانند شکلات، چیپس، بیسکوئیت، نوشابه و … را در خانه ذخیره نکنید.

۹. از مصرف الکل اجتناب کنید

لاغری ساده شکم و پهلو، نوشیدن بیش ‌از حد الکل می‌تواند باعث اضافه‌وزن شود. برای تناسب‌اندام خود از الکل دوری کنید؛ الکل، جلوی عضله‌سازی را می‌گیرد.

۱۰. وعده‌های غذایی خود را برنامه‌ریزی کنید

لاغری ساده شکم و پهلو، سعی کنید صبحانه، ناهار، شام و میان‌وعده‌های هفته خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید. در این برنامه‌ریزی، مطمئن شوید که میزان کالری خود را رعایت می‌کنید.

بیشتر بخوانید: برای داشتن شکم صاف و محکم، تا عید این خوراکی های خوشمزه را بخورید!

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=۱۰-روش-ساده-برای-لاغری-سریع-شکم-و-پهلو!