تیپ و استایل زیر رو شده بازیگر نقش نازار “سریال نون خ” +عکس و بیوگرافی

راضیه دهقان بازیگر نقش نازار: در نوروز ۱۴۰۲ با سریال نون خ ۴ در نقش «نازار» کنار چهره هایی چون هدیه بازوند، هومن حاج عبداللهی، علی صادقی و شقایق دهقان درخشیدند. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و جدیدترین عکس های راضیه دهقان بازیگر نقش نازار همراه باشید.

بیوگرافی راضیه دهقان بازیگر نقش نازار

راضیه دهقان متولد ۲۴ آذر ۱۳۶۹ در اراک با اصالت شیرازی، بازیگر است.  فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته گردشگری و لیسانس معماری می باشد که از ۱۶ سالگی با تئاتر شروع کرد و با سریال «میانبر» جلوی دوربین رفت و در «نون خ» شناخته شد.

به صورت جدی از سال ۱۳۸۵ وقتی ۱۶ ساله بود با آموزشگاه «هفت هنر کرج» شروع کرد و تا سال ۱۳۹۰ فعالیت اش در صحنه تئاتر ادامه داشت. او خود در این باره می گوید: در دوران دبیرستان برای فیلمی در لوکیشن اصفهان انتخاب شدم که به خاطر مخالفت پدرم امکان پذیر نشد.

بعد از مدت ها دوری از عرصه تئاتر سال ۱۳۹۸ با فیلم «اشک برف» به کارگردانی محمود مقامی اولین بار جلوی دروبین رفت که نیلوفر شهیدی، فریبا ترکاشوند، زهره حمیدی و کیانوش گرامی از جمله بازیگران این مجموعه بودند. در نوروز ۱۳۹۹ با سریال «میانبر» بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد سپس مرداد همین سال در فیلم تلویزیونی «پشت دیوار خوشبختی» ایفای نقش کرد.

شهرت با سریال نون خ

راضیه دهقان در نوروز ۱۴۰۲ با سریال نون خ ۴ در نقش «نازار» کنار چهره هایی چون هدیه بازوند، هومن حاج عبداللهی، علی صادقی و شقایق دهقان درخشید.

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی طنز ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و نویسندگی امیر وفایی است که از شبکه یک پخش می‌شود. عنوان نون خ سرواژهٔ نام شخصیت اصلی داستان، نورالدین خانزاده است که به همراه هم‌آبادی‌ هایش درگیر ماجراهایی می‌شود. تاکنون ۵ فصل از این مجموعه ساخته شده است که در سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰، ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ از شبکه یک پخش شده‌اند.

عکس های جدید راضیه دهقان بازیگر نقش نازار

 

 

 

راضیه دهقان بازیگر نقش نازار

 

دانلود فیلم

سریال قطب شمال

سریال جنگل آسفالت

تیپ و استایل زیر رو شده بازیگر نقش نازار “سریال نون خ” +عکس و بیوگرافی

راضیه دهقان بازیگر نقش نازار: در نوروز ۱۴۰۲ با سریال نون خ ۴ در نقش «نازار» کنار چهره هایی چون هدیه بازوند، هومن حاج عبداللهی، علی صادقی و شقایق دهقان درخشیدند. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در محموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و جدیدترین عکس های راضیه دهقان بازیگر نقش نازار همراه […] http://www.vatanfa.com/?s=تیپ-و-استایل-زیر-رو-شده-بازیگر-نقش-نازار-“سریال-نون-خ”-+عکس-و-بیوگرافی