بازیگر نقش شاهزاده هودونگ بیرون سریال جومونگ ۳، چقدر خوش تیپ و باکلاسه+عکس و بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر نقش شاهزاده هودونگ: همزمان با پخش سریال جومونگ ۳ در تلویزیون، بیوگرافی بازیگر نقش شاهزاده هودونگ کانون توجهات را به سوی خود جلب کرده است. بازیگر نقش شاهزاده هودونگ یکی از پرکارترین و البته مشهورترین بازیگران کره جنوبی است که کارنامه درخشانی را در عرصه سینما و تلویزیون دارد.

باید توجه داشت که این بازیگر، شهرت‌اش را مدیون سایر فیلم‌هایی است که در آنها ایفای نقش کرده است؛ چرا که سریال «جا میونگ گو» یا همان «جومونگ ۳» چندان مورد استقبال عمومی قرار نگرفت. در ادامه این مطلب با بیوگرافی بازیگر نقش شاهزاده هودونگ و جدیدترین عکس های این بازیگر را مطالعه و مشاهده خواهید کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش شاهزاده هودونگ

جونگ کیونگ هو (Jung Kyung-ho – کره‌ایی 정경호) متولد ۳۱ اگوست ۱۹۸۳ بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او پسر جونگ ائول یونگ، کارگردان کهنه‌کار تلویزیون است که سریال‌های تلویزیونی موفقی مانند ناراحتی مادر مرده ناراحته، زن شوهرم، زندگی زیباست و آسایش بی فرزند را در کارنامه دارد.

یونگ در ابتدا مخالف ورود پسرش به عرصه سینما و بازیگری بود. حتی تمایل جونگ برای ورود به عرصه سینما، موجب بروز اختلاف او با پدر و جدایش از خانواده شد. در مقطعی نیز اختلاف پدر و پسر موجب شد که سه سال با یکدیگر حرف نزنند.

بازیگر نقش شاهزاده هودونگ

جونگ کیونگ هو در ابتدا دانشجوی رشته تئاتر دانشگاه چونگ آنگ بود. او نقل می‌کند که پس از دیدن اجرا‌هایی روی صحنه تصمیم گرفت که بازیگر شود. او در سال ۲۰۰۳ شانس خود را برای ورود به عرصه بازیگری با دادن تست KBS امتحان کرد.

او آزمون KBS را با موفقیت پشت سر گذاشت و به سرعت آژانس استعدادیابی پیشرو SidusHQ با او قرارداد امضا کرد. نخستین تجربه بازیگری او نیز بازی به همراه چهار تازه وارد دیگر در فیلم ۵ ستاره بود. اولین تجربه بازیگری جدی او نیز با بازی در سریال «I’m Sorry, I Love You» بود. بازی در این فیلم جهش بزرگی را برای او به همراه داشت. چرا که در سال ۲۰۰۵ بازی در دو سریال به او پیشنهاد شد. او در سال ۲۰۰۷ نیز در فیلم اکشن «زمانی بین سگ و گربه» بازی کرد که با استقبال عمومی همراه شد.

در ادامه جونگ کیونگ هو اولین نقش خود در یک درام تاریخی را با بازی در فیلم جا میونگ گو بازی کرد. البته این فیلم چندان مورد استقبال قرار نگرفت و نمره قبال قبولی دریافت نکرد. او در ادامه با سریال «لبخند تو» به کار ادامه داد. او در سال ۲۰۱۰ نیز در سریال گی، چون بین بزرگ بازی کرد. او در ادامه در سریال‌های دیگری ایفای نقش کرد که می‌توان مهم‌ترین آنها را ایفای نقش اول در یک درام جنایی بریتانیایی نحت عنوان زندگی روی مریخ دانست که تحسیت بییندگان را به همراه داشت.

خلاصه داستان جومونگ ۳

«جا میونگ گو» یک مجموعه تلویزیونی درام تاریخی است که در سال ۲۰۰۹ از شبکه اس‌بی‌اس کره جنوبی پخش شد. بازیگران اصلی این مجموعه شامل جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو و پارک مین یونگ هستند. این مجموعه دنباله‌ای بر افسانه جومونگ و سرزمین باد‌ها است.

این سریال روایتگر ادامه دوران حکمرانی موهیول، نوه جومونگ است؛ البته شخصیت اصلی داستان پسر او شاهزاده هودونگ می‌باشد و داستان حول محور او می‌چرخد. موهیول در این سریال پیر مردی جاه‌طلب است. داستان در مورد تسخیر امپراتوری ناکرانگ به دست گوگوریو می‌باشد.

مشهور است که امپراتوری ناکرانگ طبل مقدسی داشت که از پوست گاو درست شده بود و این طبل در زمان حمله دشمن خودبه‌خود به صدا درمی‌آمد و همه را مطلع می‌کرد تا گرفتار شبیخون نشوند. البته به احتمال زیاد، طبل توسط راهب اعظم که دختر امپراتور بود به صدا درمی‌آمد.

در هر صورت، این مسئله موجب ترس و هراس همه اقوام و امپراتوری‌های همسایه بود. به طوری که ناکرانگ را کشوری مقدس می‌پنداشتند. موهیول، امپراتور گوگوریو، که در فکر تسخیر ناکرانگ بود به همراه پسرش هودونگ، نقشه‌ای می‌چیند تا با نابودی این طبل، راه تسخیر این امپراتوری هموار شود؛ پیش از این گوگوریو چند بار به خاک ناکرانگ تجاوز کرده بود اما هر بار به دلیل به صدا درآمدن طبل، نیروهای مدافع به موقع مانع از ورود مهاجمان می‌شدند.

هودونگ فرزند موهیول طبق نقشه به ناکرانگ فرار می‌کند و پناهنده سیاسی می‌شود. در این میان دختر دوم امپراتور چویری، لاهی، به هودونگ علاقه‌مند می‌شود و با او ازدواج می‌کند. اما علاقه اصلی هودونگ، دختر اول امپراتور (جامیونگ) است.

درخواست هودونگ از لاهی، پاره کردن طبل مقدس است. طبلی که جامیونگ محافظ آن است. سرانجام طبل در حالی‌که ارتش گوگوریو پشت مرز آماده حمله است، توسط لاهی پاره می‌شود و گوگوریو حمله میکنند و….

عکس های جدید بازیگر نقش شاهزاده هودونگ

 

 

 

 

بیوگرافی بازیگر نقش شاهزاده هودونگ

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=بازیگر-نقش-شاهزاده-هودونگ-بیرون-سریال-جومونگ-۳،-چقدر-خوش-تیپ-و-باکلاسه+عکس-و-بیوگرافی