پیکر رضا داوودنژاد تشییع شد + عکس و فیلم

پیکر رضا داوودنژاد هنرمند جوان سینما و تلویزیون و فرزند علیرضا داودنژادکارگردان سینما، که ۱۳ فروردین ماه بر اثر عوارض ناشی از پیوند کبد درگذشت امروز در میان اندوه دوستداران و خانواده سینما تشییع شد.

شاهرخ بدیعی، پدر همسر رضا داوودنژاد در این مراسم گفت: برای من داغدار باعث افتخار است که در جمعی مهربان سخن بگویم. سوگنامه ام در مصیبت هنرمندی ارزنده است. رضا مصداق خالص و واقعی رفاقت بود. توانم کم است و بغض گلویم را فشرده است. جامعه هنری او را به خاطر بازی‌های هنرمندانه و چهره همیشه خاندانش می‌شناختند و می‌ستودند.

شاهرخ بدیعی

وی افزود: در کنه وجودش انبوهی از صداقت و مهربانی و خیر و برکت و همدلی جای گرفته بود. خانواده و دوستانش برایش ارزشمند بودند. اسطوره زندگی‌اش پدر بود. همسرداری و دلبستگی را چه نیکو به انجام رساند. در طول ۱۵ سال همبستگی اش با ما حتی یک بار بی مهری و خشم از او ندیدیم. برای همه ما یاوری بی‌منت بود. در مقابل سختی‌های زندگی سر خم نمی‌کرد. افسوس که پنجه نیرومند اجل خیلی زود این گل خلقت را از خانواده و دوستان و جامعه هنری دریغ کرد.

مونا داوود نژاد

مصائب ما با وجود رضا شیرین بود

مونا داوود نژاد نیز در این مراسم گفت: مصائب ما با وجود رضا شیرین بود. چون رضا شیرین بود. عاشق زندگی و خانواده و سینما بود. تمام خاطراتی که از او داریم شیرین و خنده دار است. ممنون که برای خداحافظی با رضا به اینجا آمدید. رضا جانم در آرامش بخواب و ناراحت نباش. خیلی از دوستان قدیمی ات منتظرت هستند.

مراسم یادبود رضا داوودنژاد

پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران ایران نیز گفت: رضا عاشق زندگی و دوست داشتنی بود. مرد بسیار مهربانی بود. چه زود داریم درباره او فعل بودن را صرف می‌کنیم.

رضا یک کپی برابر اصل از خود ما بود

نیما حسنی نسب، منتقد سینما نیز گفت: رضا یک کپی برابر اصل و یک نسخه دقیق از خود ما بود. ما یک ربع قرن به زندگی خانواده داودنژاد دعوت شدیم. انگار با آنها دوست شدیم. هر بار یکی از این خانواده می‌رود، انگار یکی از خانواده ما رفته است. کاش این اتفاقات همه اش فیلم بود. کاش حالا که کنار پیکر رضا ایستاده‌ایم باز هم جادوی سینما به دادمان می‌رسید. ولی زور مرگ از طاقت آدمیزاد بیشتر است. ما به معنای واقعی داغدار هستیم.

پیکر داوودنژاد پس از اقامه نماز به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.

نماز میت رضا داوودنژاد

مراسم یادبود رضا داوودنژاد روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت ابتدای بلوار فرحزادی نبش حسن سیف برگزار می‌شود.

مرحوم رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران فعالیتش در سینما را از دوران کودکی و با فیلم «بی‌پناه» شروع کرد و طی سال‌های فعالیتش در فیلم‌های مطرحی، چون «مصائب شیرین»، «مرهم»، «خیابان‌های آرام»، «هوو»، «لامینور»، «بی‌رویا» و … بازی کرد.

تشییع پیکر رضا داوودنژاد

او در سریال‌های خاطره‌انگیزی، چون ««پشت کنکوری‌ها»، «باغچه مینو»، «زندگی به شرط خنده» و «متهم گریخت» هم جلوی دوربین رفته بود.

هنرمندان در تشییع پیکر رضا داوودنژاد

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=پیکر-رضا-داوودنژاد-تشییع-شد-+-عکس-و-فیلم