بدترین جای خانه برای نصب مودم وای فای!

بدترین جای خانه برای نصب مودم وای فای: مودم‌ها و روترها از ملزومات اصلی برای اتصال به اینترنت هستند. روتر یک دستگاه شبکه است که اتصال اینترنت را از مودم به تمام دستگاه‌های شبکه، اعم از سیمی یا بی‌سیم، رایانه شخصی، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت و… توزیع یا مسیریابی می‌کند. یکی از سوالات متداول برای بسیاری از افراد که در خانه، محل کار و…از مودم و روتر استفاده می کنند، این است که روتر وای‌فای را کجا نگذارند تا اینترنتشان با اختلال روبرو نشود. در این مطلب ترفندهای زندگی به پاسخ این سوال پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: فراری دادن مورچه ها با این ادویه خوشبو!

روتر را در داخل کمد و…نگذارید

برخی از افراد به علت های مختلفی چون پنهان کردن کابل‌ها متعدد، روتر وای‌فای را داخل کمد، کابینت یا پشت مبل و…می گذارند اما این مکان ها برای قرار دادن روتر وای‌فای نامناسبند زیرا این اجسام جامد سبب جذب سیگنال های وای‌فای و کاهش قدرت و برد آن می شود و دستگاه هایی که فاصله زیاد با روتر دارند، دچار قطعی و اتصال ضعیف و ناپایدار می شوند.

بدترین جای خانه برای نصب مودم وای فای

روتر وای‌فای را گوشه اتاق قرار ندهید

بدترین جای خانه برای نصب مودم وای فای، برای قرار دادن روتر وای‌فای، کنج اتاق را انتخاب نکنید، به دلیل پخش کروی امواج در صورت بودن روتر در گوشه برخی از امواج بلا استفاده می مانند، همچنین دستگاه های شما با محدودیت در دستیابی به امواج دچارشده وقدرت سینگال ضعیف و اتصال غیر قابل اعتماد را تجربه می کنند.

روتر وای‌فای را نزدیک دستگاه های الکترونیکی نگذارید

بدترین جای خانه برای نصب مودم وای فای، اگر می خواهید عملکرد روتر دچار مشکل نشود و در سیگنال آن اختلال ایجاد نگردد،آن را در نزدیکی دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلویزیون، مایکروویو، تلفن‌های بی‌سیم، اسپیکرهای بلوتوث و همچنین اجسام فلزی یا سیم‌کشی‌های الکتریکی قرار ندهید زیرا این دستگاه ها بر روتر وایفای تاثیر منفی می گذارند و امواج الکترومغناطیسی (EMI) آنها سبب مختل شدن سیگنال های وایفای و اینترنت ضعیف می شود.

بیشتر بخوانید: نپاشیدن روغن روی گاز با این ترفند ساده آشپزها!

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=بدترین-جای-خانه-برای-نصب-مودم-وای-فای!