۴ روش طبیعی جادویی برای برجسته کردن لب در خانه!


بزرگ کردن لب در خانه: اگر لب‌های تان به‌طور طبیعی بزرگ و برجسته نیست ناراحت نباشید حجیم کردن لب آن‌قدرها هم که فکر می‌کنید سخت نیست. با یکی از دستورالعمل‌های ساده زیر می‌توانید به‌طور طبیعی و بدون عمل جراحی و تزریق، لب‌های تان را در خانه برجسته کنید. با این مطلب دنیای مد همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: چه رنگ رژلبی چهره را جوان و شاداب نشان‌‌ می‌دهد + آرایش حرفه ای لب

۱.روغن نعنا

این روغن نه‌تنها اثر تسکین‌دهندگی روی پوست دارد بلکه به‌عنوان یک حجم­دهنده طبیعی برای لب عمل می‌کند زیرا به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند. زمانی که روغن نعنا را به لب‌ها می‌مالید گردش خون در لب افزایش یافته و کمی تورم را مشاهده می‌کنید.

بزرگ کردن لب در خانه، اگر لب‌هایتان به دلیل استفاده از نعنا فلفلی، گلگون رنگ شد نگران نباشید این روغن طبیعی هیچ ضرری ندارد بلکه اثر خنک‌کنندگی بسیار خوبی روی لب‌ها دارد که ممکن است بیش از یک ساعت طول نکشد. می‌توانید مستقیماً این روغن را روی لب بمالید یا آن را با بالم لب موردعلاقه خود مخلوط کنید.

بزرگ کردن لب در خانه

۲.عسل

عسل نیز مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود. اگر لب نرم، براق و برجسته می‌خواهید عسل می‌تواند به شما کمک کند. فقط یک قطره عسل برای مرطوب شدن لب‌ها کافی است؛ آبرسانی برای برجسته دیده شدن لب‌ها بسیار ضروری است.

بزرگ کردن لب در خانه، عسل نیز مانند نعنا فلفلی یک ماده طبیعی شگفت‌انگیز برای برجسته کردن لب است علاوه بر این سبب صورتی شدن رنگ لب‌ها می‌شود.

۳.دارچین

بزرگ کردن لب در خانه، از دیگر مواد طبیعی‌ای که می‌توانید برای برجسته کردن لب در خانه استفاده کنید، روغن دارچین است. روغن دارچین به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند و باع می‌شود که لب‌هایتان بزرگتر و برجسته‌تر دیده شود. کافی است یک یا دو قطره روغن دارچین را با بالم لب خود مخلوط کنید و آن را به لب‌ها بمالید.

اگر روغن دارچین در دسترس ندارید می‌توانید از مخلوط پودر دارچین با مقدار کمی روغن زیتون یا روغن بادام استفاده کنید. این مخلوط را روی لب‌ها بمالید و بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند، سپس لب‌هایتان را بشویید.

بزرگ کردن لب در خانه، ممکن است ابتدا کمی احساس سوزش یا خارش کنید که بعد از چند دقیقه از بین می‌رود. دارچین یک ماده تحریک‌کننده طبیعی است که کمک می‌کند تا لب‌هایتان لطیف، نرم و برجسته شود.

بزرگ کردن لب در خانه

۴.روغن فلفل کاین

این روغن در برجسته کردن لب‌ها بسیار عالی عمل می‌کند و مشابه روغن‌های اساسی دیگر با تحریک مویرگ‌ها و درنتیجه افزایش گردش خون کار می‌کند. برای بهره‌مندی از این محصول، حدود دو قطره از این روغن را به بالم لب خود اضافه کنید و از آن به‌عنوان براق‌کننده لب استفاده کنید.

بزرگ کردن لب در خانه، حتی می‌توانید کمی آب به این روغن اضافه کنید و هرزمانی که می‌خواهید لب‌هایتان برجسته‌تر دیده شود، آن را به لب‌هایتان بمالید. روش سوم استفاده از این روغن، ترکیب آن با روغن نارگیل خام و کره کاکائو است. می‌توانید مقداری روغن نارگیل خام و کره کاکائو را با دو قطره روغن فلفل مخلوط کنید و از آن به‌عنوان حجم­دهنده طبیعی لب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: بزرگ کردن لب بدون تزریق: با این ۷ ترفند ساده آرایشی لب های بزرگ و حجیم داشته باشید!

دانلود فیلم

http://www.vatanfa.com/?s=۴-روش-طبیعی-جادویی-برای-برجسته-کردن-لب-در-خانه!