از اولین تجربه اجرا در تلویزیون تا خاطرات ماه رمضان در لحظات ناب افطار

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مرتضی پرنیان مجری تلویزیون درباره حال و هوای سال گذشته گفت: سال ۱۴۰۲ به لطف خدا سال پُر‌کاری برایم بود. وقتی ویژه برنامه سال تحویل شبکه البرز را اجرا کردم، امیدوار شدم به سال جدید که سال پرکار و پربرکتی برایم باشد؛ و خداراشکر همینطور هم شد. ابتدای سال اجرای فصل جدید برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما (شبکه تهران) یعنی برنامه سلام تهران به من  پیشنهاد شد و از اردیبهشت ماه اجرای این برنامه را بر عهده داشتم؛ و در ادامه هم همزمان با سلام تهران، اجرای برنامه‌های جشن ده کیلومتری، حوالی کتاب، جشن محله‌ها و ویژه برنامه‌های اربعین، آغاز ربیع الاول، نیمه شعبان و ایام انتخابات را انجام دادم.

وی ادامه داد: اجرای ویژه برنامه‌ها برایم تجربه جدید و دلچسبی بود و خداراشکر بازخورد‌های خوبی هم گرفتم.در کل پویایی و فعال بودن را دوست دارم و خیلی اهل تلاش و تکاپو هستم. 

پرنیان عنوان کرد: اجرا‌هایی که بر عهده داشتم را با عشق و انگیزه بالا انجام دادم و تلاش کردم ارزش افزوده و حال خوب برای مخاطب ایجاد کنم. همیشه سعی کردم خودم باشم و درگیر حواشی نشوم.به لطف خدا، هم از طرف همکاران و اهالی رسانه و هم مردم و مخاطبان تلویزیون مورد حمایت و عنایت قرار گرفت.

این مجری درباره همزمانی ماه رمضان و نوروز گفت: اینکه ماه مبارک رمضان با ایام نوروز مقارن شده، تجربه خاص و جالبی است؛ و باید به فال نیک گرفت. سال گذشته هم که بنده برنامه نارنجستان را اجرا کردم، برای اولین بار تقارن بهار عبادت و بهار قرآن و بهار طبیعت را تجربه کردم و تبریک گفتم و این حال و هوا برام خاص و جالب بود.

وی افزود: طی چهار سال گذشته، هر سال ماه مبارک رمضان برنامه داشتم. امسال که پیشنهادی نشده بود انگار یک چیزی گم کرده بودم. تا اینکه متوجه شدم تکرار برنامه نارنجستانِ سال ۱۴۰۰ در روز‌های ماه رمضان هر روز ۹ صبح از شبکه یک سیما پخش می‌شود و همزمان اجرای برنامه “زندگی با آیه ها” هم به من پیشنهاد شد که هر شب ساعت ۲۲:۳۰ بصورت زنده از شبکه تهران پخش می‌شود و این هم  رزق و برکت امسال من از ماه مبارک رمضان شد.

پرنیان درباره خاطرات ماه رمضان بیان کرد: خاطرات ماه مبارک رمضان، لحظات ناب افطار و سحرش از قدیم الایام حس خوب و معنوی و منحصر به فردی برای من دارد. انگار خدا یک جور دیگری دوستمان دارد. ماه برکت، مهربانی، مهمانی خدا، مناجات و شب زنده داری است و می توان بیشتر به خدا نزدیک شد و عاشقی را تمرین کرد. توشه‌ای برداشت برای تمام سال نگه داشت. باید قدر این ساعات و لحظات و شب‌ها و روزها را دانست. میخواهم تمرین کنم آدم بهتری باشم. امیدوارم خدا کمکم کند.

وی ادامه داد: از وقتی که کار اجرا را شروع کردم همیشه دوست داشتم اجرای ویژه برنامه افطار و سال تحویل قسمتم شود. اولین تجربه اجرای تلویزیونی من بعنوان مجری اصلی با ویژه برنامه دم افطار شبکه امید بنام رفیق رقم خورد. با اینکه برنامه تولیدی بود و قبل از ماه مبارک ضبطش را شروع کرده بودیم ولی ضبط بیش از نیمی از قسمت‌های برنامه در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد و خیلی سخت بود ولی تجربه شیرینی بود؛ و سال‌های بعدش هم چند باری این اتفاق افتاد که با زبان روزه برنامه اجرا کردم؛ و خاطرات جالبی برام به یادگار گذاشت.

پرنیان درباره حال و هوای عید گفت: ایام عید نوروز معمولا تهران هستیم و جایی نمی‌رویم. به نظرم در ایام نوروز تهران جای بسیار دیدنی و جذابی است. هوای خوب، بدون ترافیک و خلوت و کلی جای دیدنی که می توانیم در کنار دید و بازدید‌های نوروزی وقت گذاشت و تهرانگردی هم کرد.

پرنیان خاطر نشان کرد:  سال نو سال ۱۴۰۳ را به همه هموطنان عزیزم تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و حال خوب توام با سلامتی پیش رو داشته باشید. من هم تمام سعی ام را می‌کنم که ادامه این مسیر پر فراز و نشیب کاریم رو بهتر از قبل طی کنم. من عاشقانه کار اجرا رو دوست دارم و با آن حالم خوب می‌شود و هر روز برای بهتر شدن وقت می‌گذارم و تلاش می‌کنم. امیدوارم خدا هم مثل همیشه کمکم کند و محتاج دعا‌ها و حمایت‌های مردم عزیز و شریف کشورم هستم.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=از-اولین-تجربه-اجرا-در-تلویزیون-تا-خاطرات-ماه-رمضان-در-لحظات-ناب-افطار