پسر بانو جانگ سریال دونگی در ۲۸ سالگی اش چقدر خوش تیپ شده+عکس و بیوگرافی

یون چان: وی (کره‌ای: 윤찬؛ زادهٔ ۲۶ نوامبر ۱۹۹۶) بازیگر اهل کره جنوبی است. او حرفهٔ خود را به عنوان بازیگر خردسال آغاز کرد. او در افسانه دونگ‌یی ایفای نقش کرده‌است. این چندین نقش در دوره نوجوانی خود انجام داده است ولی در دوره بزرگسالی فعالیت بازیگری ندارد و بیشتر در بخش های پشت صحنه فعالیت دارند. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال  با بیوگرافی یون چان و عکس های جدید او در ۲۸ سالگی همراه باشید.

بیوگرافی یون چان

او به واسطه بازی در نقش ولیعهد لی یون فرزند بانو جانگ در سریال دونگی در ایران شناخته می شود. وی نقش ولیعهد لی یوون را در سریال دونگی بازی کرده بود.

یون چان

همانطور که اشاره شد او حرفهٔ خود را به عنوان بازیگر خردسال آغاز کرد. او در افسانه دونگ‌یی ایفای نقش کرده‌است. این چندین نقش در دوره نوجوانی خود انجام داده است ولی در دوره بزرگسالی فعالیت بازیگری ندارد و بیشتر در بخش های پشت صحنه فعالیت دارند.

 

فیلم‌شناسی

فیلم

سال عنوان نقش

۲۰۰۳

زندگی کن یا بمیر لی سو ریونگ (جوانی)

۲۰۰۷

بانت کیم جون ته

۲۰۰۹

شب روشن مین جه

مجموعه تلویزیونی

سال عنوان نقش شبکه

۲۰۰۴

ایرلند لی جه بوک (جوانی) ام‌بی‌سی

۲۰۰۹

جا میونگ گو ایل پوم (جوانی) اس‌بی‌اس

۲۰۱۰

افسانه دونگ‌یی ولیعهد لی یون ام‌بی‌سی

ولیعهد لی یوون یا پادشاه گیونگ جونگ چوسان که بود؟

گیونگ‌جونگ چوسان (کره‌ای: 조선 경종) (۲۰ نوامبر ۱۶۸۸ – ۱۱ اکتبر ۱۷۲۴) بیستمین پادشاه سلسله چوسان بوده‌است.دوی که از سال ۱۷۲۰ تا ۱۷۲۴ حکومت کرده‌است، جانشین پدرش سوک‌جونگ چوسان شده بود. پس از مرگش، برادرش شاهزاده یی گئوم جانشین وی شده‌است.

یون چان

خانواده یون چان

  • پدر: سوک‌جونگ چوسان (숙종)
  • مادر: هی‌بین جانگ (희빈 장씨)

همسرها

  • ملکه دان‌یی (단의왕후 심씨, ۱۶۸۶–۱۷۱۸) بدون فرزند
  • ملکه سون‌یی (선의왕후 어씨, ۱۷۰۵–۱۷۳۳] بدون فرزند

حضور در سریال دونگی

او به واسطه بازی در نقش ولیعهد لی یون فرزند بانو جانگ در سریال دونگی در ایران شناخته می شود. وی نقش ولیعهد لی یوون را در سریال دونگی بازی کرده بود.

سریال ذونگی

افسانه دونگ‌یی با نام اصلی دونگ‌یی (به کره‌ای:동이) مجموعه تلویزیونی درام، رمانتیک و تاریخی کره‌ای است که در سال ۲۰۱۰ در ۶۰ قسمتِ ۶۰ دقیقه‌ای از شبکه اِم‌بی‌سی کره جنوبی پخش شد.مجموعه تلویزیونی دونگ‌یی را لی بیونگ هون و کیم سانگ هیوب کارگردانی کرده‌اند و هان هیو جو و جی جین هی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عکس های جدید یون چان

 

 

 

 

یون چان

 

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=پسر-بانو-جانگ-سریال-دونگی-در-۲۸-سالگی-اش-چقدر-خوش-تیپ-شده+عکس-و-بیوگرافی