دونگی با کیف ۳۵۰ میلیون تومانی اش، چشمای بانو جانگ رو از حدقه در آورد+عکس

هان هیو جو و کیف برند پرادا: هان هیو جو متولد ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ بازیگر، مدل و خواننده اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر ایفای نقش در مجموعه‌های تلویزیونی ایلجیما (۲۰۰۸)، میراث درخشان (۲۰۰۹)، افسانه دونگ‌یی (۲۰۱۰)، دابلیو (۲۰۱۶) و شادی (۲۰۲۱) و فیلم‌های مبدل‌پوش (۲۰۱۲)، عشق ۹۱۱ (۲۰۱۲)، زیبایی درون (۲۰۱۵) و دزدان دریایی: آخرین گنج سلطنتی (۲۰۲۲) شناخته می‌شود.

اخیرا عکس های جدید هان هیو جو با کیف جدیدش که ۶۱۰۰ دلار ارزش دارد، وایرال شده است. در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک بیوگرافی و عکس های جدیدش با ایم کیف را مشاهده می کنید!

بیوگرافی هان هیو جو

هان‌هیو جو در چونگجو، شمال استان چانگ چئون زاده شد. مادرش پیش از اینکه بازرس مدارس دولتی شود، معلم مدرسهٔ ابتدایی بود و پدرش در ارتش کار می‌کرد. به‌عنوان یک کودک او در ورزش، مخصوصاً ورزش دو و میدانی مهارت خوبی داشت. وقتی‌که سال دوم دبیرستان بود به سئول نقل مکان کرد و با وجود مخالفت پدر محافظه‌کارش در دبیرستان بولگوک حضور یافت.

او سپس وارد دانشگاه دونگگوک شد و در آنجا به بخش فیلم و تئاتر ملحق شد. پس از بازی در فیلم دبلیو در مقابل لی جونگ سوک شایعاتی مبنی بر رابطهٔ او با جونگ سوک پخش شد که با رفتار صمیمانهٔ این دو این شایعات هم قوت گرفت. این شایعه از طرف این دو بازیگر هیچگاه تکذیب یا تأیید نشد.

هان هیو جو و کیف برند پرادا

زندگی هنری

این بخش به‌نظر از دیدگاه یک هوادار نوشته شده و نه از دیدگاهی بی‌طرفانه. لطفاً به‌منظور دستیابی به استانداردهای کیفی ویکی‌پدیا و انعکاس دیدگاهی بی‌طرفانه، این مقاله را ویرایش و تمیزکاری کنید.

در سال ۲۰۰۳، هان برای نخستین بار در مسابقهٔ ملکهٔ زیبایی نوجوانان کشف شد، مسابقه‌ای که توسط شرکت تولیدکنندهٔ موادغذایی Binggrae سازماندهی شده بود؛ و اینطور شد که او بازیگری خود را با سریال کمدی «بدون وقفه ۵» و فیلم تبهکارانه-کمدی «رئیسم، معلمم» شروع کرد. هان با نقش بعدی خود سطح کارش را بالاتر برد و در چهارمین و آخرین قسمت مجموعهٔ «درامای فصل‌ها» به نام «والتز بهاری» و به کارگردانی یون سوک هو ایفای نقش کرد.

پس از آن، هان با دو سریال موفق تلویزیونی درخشید. در سال ۲۰۰۷ با سریال «مثل زمین و آسمان» در کنار پارک هه جین از کانال KBS1، و در سال ۲۰۰۸ با سریال مرد نقاب‌دار ماجراجو «ایلجیما» با بازی لی جونکی از کانال SBS.

پس از مدتی، فیلم دیگری هم با حضور او پخش شد. این فیلم با اسم «دوچرخه‌سواری» نخستین‌بار در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم جونجو به نمایش درآمد. فیلمبرداری بعدی هان، تله‌فیلم کره‌ای-ژاپنی «پستچی بهشت» هم در سال ۲۰۰۸ انجام شد، و همبازی او در این فیلم جه جونگ از گروه TVXQ (در حال حاضر JYJ)بود. پس از تأخیر فراوان، سرانجام این فیلم در اواخر سال ۲۰۰۹ روی پردهٔ سینما رفت و در نهایت هم سال بعد از تلویزیون پخش شد.

نقش بعدی هان، برای او موفقیت زیادی را به همراه داشت: سریال «میراث درخشان» با حضور لی سونگ گی، که در سال ۲۰۰۹ با استقبال خیلی زیادی روبرو شد و درصد بینندگانش به ۴۷٫۱٪ رسید. با این نقش، هان تبدیل به یک ستاره شد و پس از اتمام سریال، موجی از قراردادهای تبلیغاتی، درخواست‌های مصاحبه و شهرت روزافزونی را در سرتاسر آسیا تجربه کرد.

هان در پایان همان سال به بازی درخشانش در سریال موزیکال Soul Special که اتفاقاً در این موزیکال کی ویل هم حضور داشت، خاتمه داد. این موزیکال در دوازده بخش ۵ دقیقه‌ای در پورتال‌های آنلاین مختلف به نمایش درآمد و کانال KBS هم با مسرت این سریال را در چهار بخش به روی آنتن برد. او در چهل و نهمین سالگرد شبکهٔ MBC برای بازی درخشانش در سریال موفق «دونگ‌یی»، چندین جایزهٔ مختلف را برای به تصویر کشیدن «چویی سوک-بین» به دست آورد و ثابت کرد که لیاقت آن را دارد که به عنوان یک سوپر استار کره‌ای از او یاد شود.

او سپس در ملودرام «همیشه»، مقابل سو جی-ساب (در نقش مردی که پیش‌تر یک بوکسور بود)، نقش یک بازاریاب تلفنی نابینا را بازی کرد. این فیلم توسط کارگردان سونگ ایل-گون کارگردانی شده بود و به عنوان فیلم افتتاحیهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی بوسان ۲۰۱۱ به نمایش درآمد. هان پس از آن به عنوان راوی در «barrier-free» که نسخه‌ای از فیلم ژاپنی «My Back Page» بود، همکاری کرد.

هان نقش ملکهٔ پادشاه گوانگ هه (با بازی لی بیونگ-هون) را در فیلم تأثیرگذار Masquerade بازی کرد که به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های کرهٔ جنوبی تبدیل شد. پس از آن او در Love 911 حضور یافت که داستان عشقی بعید بین یک دکتر و یک آتش‌نشان (با بازی گو سو) بود.

او سپس در تریلر اکشن Cold Eyes نقش مقابل سول کیونگ-گو و جونگ وو-سونگ را بازی کرد که به یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های او در کرهٔ جنوبی در سال ۲۰۱۳ تبدیل شد. در سال ۲۰۱۴ او به همراه بازیگر Love 911 یعنی Go Soo در فیلم Myohyangsangwan ظاهر شد که داستان آن فیلم به تصویر کشندهٔ رابطهٔ عاشقانه میان یک نقاش از کرهٔ جنوبی و یک پیشخدمت از کرهٔ شمالی بود.

همکاری این هنرمندان همراه باMoon Kyung-won و Jeon Joon-ho منجر به خلق یک اثر به یاد ماندنی همراه با تصاویر تجربی و ساختارهای تئاتری به علاوهٔ پیش زمینه‌ای از هنر رقصیدن شد. هان هیو جو این بار در بازار فیلم خارج از کشور درخشید و با بازی در یک فیلم ژاپنی با نام معجزهٔ عشق افتخاری دیگر را در کارنامهٔ هنری خود ثبت کرد. این فیلم که پلان‌های آن روایتگر حال و هوای کریسمس است یک داستان عاشقانه را تعریف می‌کند؛ که در آن یک کارمند کتابفروشی به همراه ۳ زن دیگر در گیر و دار یک رابطهٔ عشقی قرار می‌گیرند.

هان به تازگی در یک فیلم موزیکال به نام C’est si bon به ایفای نقش پرداخته که از فراز و نشیب‌های گروهی حکایت می‌کند که در ژانر موسیقی سنتی فعالیت دارند. داستان این فیلم به دههٔ ۱۹۷۰ بازمی‌گردد. زمانی که در Mugyo-dong یک سالن موسیقی به نام C’est افتتاح شد.

هان هیو جو و کیف برند پرادا

این عکس در فضای مجازی وایرال شده است و این بازیگر با کیف ۶۱۰۰ دلاری خود عکس های متعددی در اینستاگرام منتشر کرده است که در ادامه می بینید.

 

 

 

 

 

هان هیو جو و کیف برند پرادا

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=دونگی-با-کیف-۳۵۰-میلیون-تومانی-اش،-چشمای-بانو-جانگ-رو-از-حدقه-در-آورد+عکس