کدومیک از ۳ زن تصویر، نی نی کوچولو داره!؟

آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار: در بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک یکی دیگر از آزمون ها و تست های جالب تصویری را با شما به اشتراک می گذاریم. در آزمون شناسایی زن بچه دار شما باید شناسایی کنید که کدامیک از زنان تصویر بچه دار است؟ آیا جرأ ت دارید که آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار را در کمتر از ۵ ثانیه حل کنید. اگر آماده هستید با دقت تصویر آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار را مورد بررسی قرار دهید.

تیزبنی و جزئی نگری، نیازمند داشتن مهارت ها و توانائی های بالا است، لذا در صورتی که شما بتوانید این آزمون ها را در زمان مشخص شد حل کنبد، باید به نکته سنجی و هوش بالای شما آفرین گفت. پس تلاش کنید تا آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار را در ۵ ثانیه رمزگشایی و حل کنید. چابکی ذهنی خود را آزمایش کنید و این معمای تصویری جالب را حل کنید. ما مطمئن هستیم که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان دوستی الاغ و شتر | داستان هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد!

آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار

این معمای تصویری جدید که با عنوان آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است، یکی از جالب ترین هاست و به همین دلیل در شبکه های اجتماعی بارها همرسانی شده است. لازم به ذکر است که از هر ۱۰ نفر تنها ۲ نفر موفق به یافتن پاسخ صحیح در زمان تعیین شده ۵ ثانیه، شده اند.

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

در آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار، شما چند زن را در مقابل یک مرد جوان مشاهده کنید. سوالی که در آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار مطرح است این است که از میان این زنان، تنها یکی از آنها فرزند کوچکی دارد! اما کدامکی؟ شما برای رمزگشایی آزمون باید از تمام قدرت بینایی و دیکر توانایی خود استفاده کنید و مادری که نوزاد کوچک دارد را شناسایی کنید.

همان طور که اشاره شد، سعی کنید آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار را در مدت زمان ۵ ثانیه حل کنید.

شاید بپسندید: معما: تو برادر من هستی اما من برادر تو نیستم، من کی هستم!؟

آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار

اگر در زمان ۵ ثانیه اول نتوانستید پاسخ آزمون را پیدا کنید، باید گفت شما نیز جزو هشتاد درصد افرادی هستید که نتوانستند در تلاش اول، مادر بچه دار را شناسایی کنند. لذا به شما ۵ ثانیه دیگر وقت داده می شود تا تصویر را با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار دهید.

.

.

 

 

.

 

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار: زن دارای فرزند در مرکز تصویر قرار دارد، زیرا او به همراه خود یک پستانک نوزاد دارد. آیا آن را در تصویر دیدید؟ فقط لازم بود همه جزئیات را رعایت کنید.

شاید بپسندید: آزمون بینایی: آیا می توانید پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

جواب آزمون شناسایی زن بچه دار

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی زن بچه دار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون بینایی: آیا می توانید پرنده مخفی تصویر را پیدا کنید!؟

سوال هوش: با توجه به دیگر عبارت پاسخ عبارت ۵۵۵۵=؟ چند می شود!؟

داستان جالب ملانصرالدین و دزد کفش | حکایت پیدا کردن دزد توسط ملا از طریق کشیدن دم خر!

کدامیک از این ۳ مرد شیرین عقل، همسر این خانم فیس و افاده ای است!؟

تست قدرت تمرکز: کدام جوراب رنگی با بقیه فرق دارد!؟



دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=کدومیک-از-۳-زن-تصویر،-نی-نی-کوچولو-داره!؟