آرزو دارم همسر رونالدو و هووی جورجینا شوم!

شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین: شیلا سبت (عربی: شیلاء سبت؛ متولد ۱۹ آگوست ۱۹۸۹) هنرپیشه، و مدل (شخص) هندی تبار اهل بحرین است. او در سال ۲۰۱۰ به عنوان بهترین مدل بحرین شناخته شد. این بازیگر و ملکه زیبایی بحرینی-هندی در ادعایی جنجالی مدعی شده حاضر است حتی زن دوم کریستیانو رونالدو شود! در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک با بیوگرافی کوتاه شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین همراه خواهید بود.

شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین

شیلا سبت که در سال ۲۰۱۰ به عنوان دختر شایسته بحرین انتخاب شد گفته است حاضر است زن رونالدو شود و هیچ مشکلی با جورجینا ندارد. این خانم که در صنعت مد هم فعال است و طرفداران زیادی دارد، می‌گوید: «من هیچ مشکلی برای ازدواج با ستاره پرتغالی فوتبال، کریستیانو رونالدو ندارم. من اعتراف می‌کنم حتی اگر همسر دوم رونالدو هم بشوم با زندگی کنار یک زن دیگر مشکلی ندارم. من آرزو دارم همسر رونالدو باشم و امیدوارم به حقیقت بپیوندد.» البته او برای این خواستگاری یک شرط عجیب گذاشته که رونالدو باید مسلمان شود!

سبت، از موسسه فناوری نیویورک با گرایش مدیریت منابع انسانی فارغ التحصیل شده است. او از خانواده ای هنرمند است. مادرش فاطمه اسماعیل، بازیگر و خواهران او شیما، شطحا و ابرار هم هنرمند هستند.

شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین

اولین نقش او در دوران کودکی در کنار شیما در سریال عربستانی “عیلت ابوروشید” در سال ۱۹۹۸ بود، اما تا مدت ها از بازیگری کناره گیری کرد. پس از برنده شدن “میس بحرین” در سال ۲۰۱۰، او سال بعد به بازیگری بازگشت و در بسیاری از آثار تلویزیونی ظاهر شد.

عکس های شیلا سبت

 

 

 

 

شیلا سبت ملکه زیبایی بحرین

 

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

http://www.vatanfa.com/?s=آرزو-دارم-همسر-رونالدو-و-هووی-جورجینا-شوم!