ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که رئیس‌جمهور را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند پس از دیدار با مقامات پاکستانی و در پایان روز اول این سفر کاری گفت: ساخت فیلم مشترک را در دستور کار قرار دادیم که اولین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام است.

 اسماعیلی همچنین درباره تعمیق روابط جمهوری اسلامی ایران و پاکستان، ریشه علایق فرهنگی دو ملت، وضعیت مردم مظلوم غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و هم‌افزایی امت اسلامی با یکدیگر، صحبت کرد.

وی گفت: پاکستان نیز درست مانند ایران، که حامی آرمان‌های فلسطین است بهتر از بسیاری از کشور‌های اسلامی دیگر نشان داد که در خط مقدم دفاع از فلسطین و ملت فلسطین قرار دارد بنابراین پرداختن به مساله فلسطین در جریان این سفر، ضروری و محوری است.

دانلود فیلم

دانلود سریال آمرلی

سریال جنگل آسفالت

ایران و پاکستان درباره اقبال لاهوری فیلم مشترک می‌سازند

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که رئیس‌جمهور را در سفر به پاکستان همراهی می‌کند پس از دیدار با مقامات پاکستانی و در پایان روز اول این سفر کاری گفت: ساخت فیلم مشترک را در دستور کار قرار دادیم که اولین فیلم نیز درباره مرحوم اقبال لاهوری است که مقدمات آن در حال انجام […] http://www.vatanfa.com/?s=ایران-و-پاکستان-درباره-اقبال-لاهوری-فیلم-مشترک-می‌سازند